Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne ikke skade å "reklamere" litt for Drammen Elvefestival til helgen.

Under Elvefestivalen er det konserter, aktiviteter for hele familien, liv og røre, og det er fest i tre dager til ende.

Ta en titt på Programmet HER

Elvefestivalen har vært en kjempesuksess hvert år siden oppstarten i 2002 og har f.eks hatt konserter med store artister som Joe Cocker, Katie Melua, Kurt Nilsen, Briskeby, Sissel, Madrugada og mange fler.

I år er det konserter med DumDum Boys, Hellbillies, Lene Marlin, Knutsen & Ludvigsen, Bigbang, Young Neils, Madcon, The Monroes og den lokale helten Steff Nevers. :)

Nevner også markedsboder, tivoli, veteranbilutstilling, gratiskonserter på torgscenen, elvecruise, barneshow med Asgeir, hundeutstilling, fiskekonkurranse, Formula 2000 Grand Prix båtrace. Noe for enhver smak! :)

Ellers er det yrende folkeliv på torget, i parken og byen i sin helhet.

Velkommen til Drammen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Billett er kjøpt til lørdagen:))

Skrevet

Jeg gruer meg allerede. Bor midt i byen så jeg forventer minimalt med søvn denne helgen. Husker fra i fjort, var bråk hver dag fram til 4-5 om morgenene, også starta de 8-9 dagen etterpå igjen :fnise:

Skrevet
Jeg gruer meg allerede. Bor midt i byen så jeg forventer minimalt med søvn denne helgen. Husker fra i fjort, var bråk hver dag fram til 4-5 om morgenene, også starta de 8-9 dagen etterpå igjen :fnise:

http://www.maaken.no/doc/wp/442 :-D

Skrevet
Når man skal på jobb så går de dårlig :fnise:

jaha? Jeg sover med de hver eneste natt og har aldri ikke hørt vekkerklokka :-)

Skrevet

Dette har jeg gledet meg til i maaaange mnd, men så har jeg ikke klart å spare penger 'a gitt... så noe Elvefestival blir det ikke på meg i år...

Hadde bare sååå lyst til å få med meg DumDum Boys (selv om jeg var på Slottsfjellfestivalen også...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...