Gå til innhold

Barnestol til snart 5 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags barnestol kan jeg kjøpe til henne?Foreløpig sitter hun i bilsetet sitt montert på vognen når vi spiser middag og jeg mater henne med grøt. Husker jeg hadde en barnestol fra fisher price til sønnen min på den alderen. Har noen noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea har en helt grei en i hvit plast, pen er den ikke da, men veldig grei å holde ren. Ellers er jo tripp trapp med bøyle greit?

Skrevet

Vi har den fra IKEA som vi kommer til å bruke når han begynner å sette seg opp selv.

Når han blir enda litt eldre tenker jeg han arver tripptrapp stolen etter storebror.

Skrevet

Jeg bruker bumbo stolen til veslegutten som blir 5 måneder om drøye to uker. Den er utformet slik at barn som enda ikke setter seg selv opp kan sitte trygt og komfortabelt.

Bumbo

Når han setter seg opp selv, skal han sitte i IKEA stolen etter storesøster og når han vokser fra den, er planen at han overtar KABOOST boosteren slik at han kan sitte på vanlig stol.

KABOOST

Skrevet

Vi har brukt Babybjørns vippestol til mating o.l. da barna var så små.

Etter hvert som de kan sitte selv har vi gått over til tripptrapp. Vi har også Ikea-stolen (hvit plast) som reservestol hos mormor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...