Gå til innhold

Skredder/sydame Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andrea_*
Skrevet

Jeg har fått en nydelig kjole, men den trenger en god del tilpasning.

Er det noen av dere bruder som kjenner til en flink, gjerne billig skredder/sydame i Oslo og omegn?

Og hvor lang tid bør man beregne på syhjelp?

Tusen takk!!!

Skrevet

Jeg vil (som alltid) anbefale Lise Marie Heines (www.goddess.no)

Hun sydde kjolen min, og gjorde en fantastisk jobb, og var utrolig hyggelig å samarbeide med.

Men jeg aner ikke hva hun tar for å tilpasse kjoler, og jeg aner ikke hva andre tar heller, så jeg kan derfor ikke si noe om hvor dyr/billig hun er... Men hun er flink til å svare på mail, så det skader jo ikke å høre med henne.

Gjest Gjest_Andrea_*
Skrevet

Jeg sender henne en mail, skader jo ikke å høre!

Men virker som hun designer kjoler, ikke tilpasser kjoler...men man vet jo aldri.

Skrevet

Sitat fra siden hennes:

"Har du allerede en kjole kan vi også hjelpe til med tilpasning eller modifisering. "

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk tilpasset og sydd inn kjolen min hos ei som har lokale i Sørkedalsveien rett ved Majorstua T-bane stasjon. Nesten vegg i vegg med Finn Schjøll blomster (anbefaler de også!).

Jeg var veldig fornøyd med arbeidet hennes og jeg betalte 700,-

Skrevet

Jeg brukte Line Aldrin, hun jobber på Unik, men har også eget systudio som ligger i posthallen. Ble veldig fornøyd med jobben hun gjorde på min kjole, den måtte endres ganske masse.

• 1 måned senere...
Gjest Ikkefornøyd
Skrevet

Hun sydde kjolen min, og gjorde en fantastisk jobb, og var utrolig hyggelig å samarbeide med.

Men jeg aner ikke hva hun tar for å tilpasse kjoler, og jeg aner ikke hva andre tar heller, så jeg kan derfor ikke si noe om hvor dyr/billig hun er... Men hun er flink til å svare på mail, så det skader jo ikke å høre med henne.

Jeg vil IKKE anbefale henne hvis du skulle ha dårlig tid... hun bruker laaaang tid på å sy ferdig og en referanse har fortalt at kjole ikke ble ferdig

Skrevet
Jeg vil IKKE anbefale henne hvis du skulle ha dårlig tid... hun bruker laaaang tid på å sy ferdig og en referanse har fortalt at kjole ikke ble ferdig

Hva betyr "laaang tid"? Og var det virkelig en som ikke fikk ferdig kjolen sin til bryllupet?

Skrevet

Hva betalte du for kjolen din?

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg brukte Lise Marie Heines etter å ha sett at noen andre anbefalte henne her inne. Tenkte bare å si at jeg ble KJEMPEFORNØYD med tilpasningene på kjolen min! :) Tusen takk til de som anbefalte henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...