Gjest g25 Skrevet 20. august 2008 #1 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har store problemer med å finne ei jente, dvs å ta kontakt med ukjente. Har dessverre ikke hatt noe jente til nå, føler et sterkt behov for ei som kunne tatt vare på meg og som jeg kunne funnet på noe med. Da tenker jeg på virkeligheten, gidder ikke det nett-greine. Er utested plassen for å finne jenta si? I tilfelle hvordan, jeg tør liksom ikke bare å gå bort til ei vilt fremmed og prata. Dessuten vet jeg ikke hva jeg skal si heller, er ikke den mest pratsomme, så vidt jeg vet. Vet ikke om jeg noe attraktiv heller, er høy og tynn. Går med briller, er det skikkelig nedtur eller? Eller hva med "å sjekke" opp ei på gata/byen/shoppingsenter? Er det noen som gjør det? Hvordan ville du tatt det hvis en gutt kom bort til deg å sa noe, for på sett å vis sjekke deg opp, eller komme i kontakt med deg? Det tredje alternativet er vel via venner og kjente, men har ikke så mange kjente med venninner eller sånt. Har akkurat flytta til ny by. Føler det er via venner folk får kjærester, eller? Den fjerde kan vel være aktiviteter av noe slag. Men interessene mine er vel ikke der jenter holder mest til. Det eneste kunne vært turer i skogen eller fjellet, eller hva? Forslag hva jeg kan gjøre, vet ikke om jeg tørr det da. Jeg er nok noe sjenert og forsiktig, tenker hva evt konsekvensene blir og om jeg driter meg ut, synes det er ekkelt. Det synd for det finnes så mange utrulige søte jenter rundt omkring!!! Blir veldig betatt av smilet nå for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 20. august 2008 #2 Del Skrevet 20. august 2008 Kjenner igjen problemstillingen. Det som gjorde underverker for meg var da jeg fant ut at en må benytte anledningene som byr seg til å bli med på venners venners fester. Dame får man seg på vors, ikke på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 20. august 2008 #3 Del Skrevet 20. august 2008 Hvis selvtilliten din er så lav, så gjør noe med den først. Blir du trygg på deg selv, så er alt mye lettere inkl. "sjekking" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Del Skrevet 20. august 2008 Hva er du intressert i da? Å møte en kjæreste, eller bare få deg et knull? Fremgangsmåtene til disse to tingene er nemlig ganske forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjeruber Skrevet 20. august 2008 #5 Del Skrevet 20. august 2008 Begyn og studer sosial dynamik og søk opp pick up artist på google.problemet dit kommer tilog løsses seg med tid men det tar stor vilje og instats..selfølgelig.Som alt annet i livet kommer dette ikke gratis det tar tid..men tro meg når jeg sier det det er så vært det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Del Skrevet 20. august 2008 Begyn og studer sosial dynamik og søk opp pick up artist på google.problemet dit kommer tilog løsses seg med tid men det tar stor vilje og instats..selfølgelig.Som alt annet i livet kommer dette ikke gratis det tar tid..men tro meg når jeg sier det det er så vært det:) Hvis TS er ute etter å finne seg en å bli glad i, hjelper manipuleringsteknikker svært lite. De vil nok snarere gjøre ting værre. Ingen oppegående kvinner ønsker å tilbringe livet med en som må manipulere og lyve for å komme i kontakt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 20. august 2008 #7 Del Skrevet 20. august 2008 Nettdateing er flott! slik traff jeg min kjære etter jeg ga opp innpåslitne menn på byn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #8 Del Skrevet 21. august 2008 Hva er galt med å treffes på byen og attpåtil ha sex første kvelden? Jeg har ihvertall langt bedre resultater fra dette enn å møte menn gjennom datingsider. Treffer bare seriøse rikinger jeg da, i motsetning til de fattige psykopatene man møter på datingsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt23 Skrevet 21. august 2008 #9 Del Skrevet 21. august 2008 Vors er bra plass å møte jenter. Spesielt jentevors . Hvis du har noen venninener så spør om du kan bli med dem en dag de skal ha jentevors. Jeg er ikke noen player, så jeg sliter med å treffe jenter på byen, men på vors kan du sette de i sofaen og kommer i snakk med noen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #10 Del Skrevet 21. august 2008 Hvis TS er ute etter å finne seg en å bli glad i, hjelper manipuleringsteknikker svært lite. De vil nok snarere gjøre ting værre. Ingen oppegående kvinner ønsker å tilbringe livet med en som må manipulere og lyve for å komme i kontakt med dem. De såkalte manipuleringsteknikkene går ut på å få jenta til å finne deg interessant, det handler ikke nødvendigvis om å lyve. Dessuten kan han få bedre selvtillit, samt være mer selvsikker under en samtale. Kjedelige gutter er ikke noe særlig til selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silli Skrevet 21. august 2008 #11 Del Skrevet 21. august 2008 jeg møtte min kjære på byen , via venner kjempe koslig at han plutselig kom bort til oss når vi skulle gå - så tok han meg i hånda å skulle håndhilse, første sekund ble jeg betatt , å ba om en klem istede, det ble mye msn, facebook og vennedater , så etter en liten stund ble det oss, å det er det enda, om ikke for allti ! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #12 Del Skrevet 21. august 2008 Vors er bra plass å møte jenter. Spesielt jentevors . Hvis du har noen venninener så spør om du kan bli med dem en dag de skal ha jentevors. Jeg er ikke noen player, så jeg sliter med å treffe jenter på byen, men på vors kan du sette de i sofaen og kommer i snakk med noen uansett. Det er overhodet ikke noe sjekketriks å gå på jentevorspiel. Ihvertfall ikke for meg! Dette er for gutter som er feige og som liker at jenter/damer tar initiativ og som ikke minst liker å flørte og være "myk mann" med alle jenter/damer han ser. Kvalmt. Dessuten har jeg aldri opplevd at slike får seg damer, de blir som en venn (les: venninne) Man finner slike menn på kvinnearbeidsplasser når de blir voksne, der kan de oppføre seg likedan. Men det er nå bare min betraktning om dette da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g25 Skrevet 21. august 2008 #13 Del Skrevet 21. august 2008 Hva er du intressert i da? Å møte en kjæreste, eller bare få deg et knull? Fremgangsmåtene til disse to tingene er nemlig ganske forskjellig... Jeg er interessert i å møte en kjæreste, noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. august 2008 #14 Del Skrevet 21. august 2008 Du skrev i første innlegg at du ønsket ei jente som kunne passe på deg/ta vare på deg... for meg høres det meget negativt ut. De fleste kvinner, om de sier det eller ikke ønsker en mann som kan være sterk og ta vare på dem. Personlig er jeg sterk og kan godt være i en omsorgsposisjon ovenfor en partner, men ikke BARE det. Det må være gjensidig. Hvor du finner en kjæreste? Når du finner ut av det, si fra... Jeg vil gjerne vite det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g25 Skrevet 21. august 2008 #15 Del Skrevet 21. august 2008 Kanskje jeg uttrykte meg litt feil. Eller, i hvertfall håper jeg jenta vil vise omsorg for meg, altså verdsette meg, det må være gjensidig. Men jeg ønsker ikke ei som kun ønsker all oppmerksomhet. Vanskelig å si føre en har "prøvd". Hu skal være snill og grei og alt det der...hihi. Men jeg lurer på om det kunne vært fordel om hu er flink til å finne på ting, liker å ta initativet i mange tilfeller. Trur jeg kan være litt kjedelig i blandt (noe ordentlig dritt...), så jeg ønsker at hu skal "sprite opp" livet mitt. Er i hvertfall noe jeg trur, men kanskje ikke det er sånn i "virkeligheten". Uansett tar jeg som det kommer... kanskje jeg ikke er så ille som jeg trur selv. Lurer litt på åssen jeg vil vise min kjærlighet for den jeg skal elske.... Men første problemet er å få tak i ei.... arg! Å være sjenert er en liten plage assa! Er ikke den som brøyter meg fram å sier her er jeg, eller er mest frampå. Holder meg nok litt for mye i bakgrunnen, litt avhengig av hvilke venner jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #16 Del Skrevet 21. august 2008 Men jeg lurer på om det kunne vært fordel om hu er flink til å finne på ting, liker å ta initativet i mange tilfeller. Trur jeg kan være litt kjedelig i blandt (noe ordentlig dritt...), så jeg ønsker at hu skal "sprite opp" livet mitt. Likestillinga er ikke kommet så langt. Hvis du ikke klarer å "sprite opp" livet til ei dame, er hu ikke interessert. Da foretrekker hu heller å bli "sprita opp" av en kar som har flere damer på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrulla Luneskjær Skrevet 21. august 2008 #17 Del Skrevet 21. august 2008 HEI! Jeg vet åssen du kan finne deg dame! Du laster ned mIRC og trykker på alle jentenickene du ser. Og still dem disse spørsmålene uansett hva de sier; "asl", "webcam?", "bilde?", "jente eller gutt?", "hvor er du fra?", "MØTES?????!!!". Jeg kan bare fortelle deg at når gutter spør meg om slikt når jeg chatter på IRC så bare smelter jeg og tenker, HAN HER MÅ VIRKELIG VÆRE EN SMART OG OPPEGÅENDE GUTT. Og spør alle andre jenter, de er enige med meg! Og hvis det er jenter som ikke liker disse avanserte spørsmålene så er de bare sure og stygge kjerringer, HUSK DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
St. Fantinus Skrevet 21. august 2008 #18 Del Skrevet 21. august 2008 Hadde selv store problemer med at jeg var sjenert. Har lest det meste om sjekking og selvutvikkling, finnes utrolig mange dårlig bøker om emnet. Det som tilslutt hjalp meg var et "sjekkekurs" (bootcamp) Lærte akkurat hvordan man skulle gå fram og hva man burde si og ikke si. Var over en hel helg, med 15 timer teori og 2 kvelder på byen med live feedback på hva jeg gjorde riktig og galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #19 Del Skrevet 22. august 2008 Det er overhodet ikke noe sjekketriks å gå på jentevorspiel. Ihvertfall ikke for meg! Dette er for gutter som er feige og som liker at jenter/damer tar initiativ og som ikke minst liker å flørte og være "myk mann" med alle jenter/damer han ser. Kvalmt. Dessuten har jeg aldri opplevd at slike får seg damer, de blir som en venn (les: venninne) Man finner slike menn på kvinnearbeidsplasser når de blir voksne, der kan de oppføre seg likedan. Haha...enig! Bra observert. Jeg synes slike menn er patetiske. PS! Hvorfor skrev du mot slutten at "dette er nå bare min mening"? Hvorfor skal det være nødvendig på si det i Norge - på KG? Kan ikke folk ytre seg i dette landet uten å dysse ned og å unnskylde hva de skal si eller hva de har sagt? Fysj, det er angstfremkallende skremmende, om den norske mentaliteten er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 22. august 2008 #20 Del Skrevet 22. august 2008 Du nevnte over at du er glad i turer i skogen og på fjellet. Kanskje prøve og melde deg inn i en turforening, eller norsk folkehjelp eller noe? Der møter du kvinner og menn i alle aldre Etterhvert så blir du garantert kjent med en eller 2 der inne ivartfall. Om ikke de er mulige partnere, så har du altids de sine venner, eller venners venners venner osv... Ikke stress med det med og finne deg en kjæreste, men heller fokuser på og få deg masse nye venner. Da vil ofte ting komme av seg selv skal du se Angående selvtilliten, så kan du prøve og begynne og trene? Det kan fort gjøre underverker for deg bare det Føler du brillene er ett problem, så kan du eventuelt starte med kontaktlinser? Verden er full av muligheter, det er bare ikke altid like lett og få øye på de med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå