Brand Skrevet 9. juli 2009 #21 Skrevet 9. juli 2009 Signerer den! Men jeg liker det også under sex. Joda, i spesielle situasjoner gjør det seg meget godt under sex også
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #22 Skrevet 10. juli 2009 Og hva sier dere til hverandre. Noen gode forslag til hva han tenner skikkelig på? Klemmer fra en nyfrelst DirtyTalker!!! :) Jeg har rompa full av bæsj, har du? det er litt dirty...
Gjest Thor Skrevet 17. februar 2011 #23 Skrevet 17. februar 2011 Jo, for jeg har ikke penger til det Sannheten er at kvinner tenner på penger. altså om du er mann og kan tilby henne hus, bil, ferier og smykjker så kan du plukke mer eller mindre hvem du vil. Så lenge hun ikke har tilgang til en enda mer velholden mann. Hvor grensen for prostitusjon faktisk går er en meget flytende definisjon. Jeg spurte en dame på byen og hun ville knulle meg for en million. Hun skrek jaaaaaaaaaaaaaaaaa seff. Så spurte jeg om hun ville knulle meg for en 1kr. Da sa hun, hva faen tar du meg for...... Svar: Det har vi allerede bestemt vi bare diskuterer pris
Gjest Namnam Skrevet 5. september 2011 #24 Skrevet 5. september 2011 Til Gjest_Gjest 266* g_* 31 august 2008 - 21:41 Hadde mannen snakket sånn til meg i senga hadde jeg sprengt der å da..det var noe av det deiligste jeg har hørt, hadde følt meg som en sub, så ydmykende, så fantastisk deilig! :)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #25 Skrevet 5. september 2011 Jeg er en jente som alltid har vært fan av dirty talk.. Da jeg begynte med kjæresten for et årstid siden var han helt ukjent med dette og han var ukomfortabel. Men plutselig BAM, og nå er han rå på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå