Gå til innhold

gw vs wow?

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Skrevet

stock dama satte dette i hodet på meg da vet dere...

hvem liker hva og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fluffie_*
Skrevet

Jeg liker begge. For meg er de to helt vidt forskjellige spill med unntak i at begge er over internett og begge er fantasy og RPG. Begge spillene er veldig gode og fyller forskjellige nisjer i hvordan de er bygd. WoW prøver på en måte å være en 'verden', det tar tid å dra steder, man kan lage ting, etc. GW er mer som et 'tradisjonelt' RPG som er laget for internett.

PvP delen kan knapt sammenliknes i det hele tatt, og jeg liker PvP i begge, men av forskjellige grunner.

Men ja, kan ikke si et av dem er 'best', siden de er veldig forskjellige. Men skal innrømme at GW ligger mitt hjerte nærmest, antageligvis fordi det var det jeg spilte først og hadde spilt det i over et år før jeg prøvde WoW, og siden har vekslet mellom spillene alt ettersom hva jeg føler for.

Skrevet

Jeg har bare spilt WoW i ca 3 timer (demo), så jeg har vel ikke nok erfaring til å uttale meg om det. Måtte likevel innom her og reklamere for GW, da jeg syns det er et strålende bra spill. Jeg har spilt i 2 år og er ikke lei enda.

GW2 kommer ut enten i 2009 eller2010 og dersom du har Guild Wars Eye of the North, så kan du samle en masse titler osv. som vil gi mindre eller større overraskelser i GW2 (jeg vet ikke så mye om hvordan det kommer til å fungere).

Prøv det, da vel :)

Skrevet

Jeg liker best wow da jeg føler jeg har mer å gjør på i det spillet. Samt alle vennene min spiller der og da blir vi et lite community, veldig koslig :)

Skrevet

Da kan jeg si det fra andre siden, jeg har prøvd GW et par gangern men har aldri syntes det har vært noe særlig.

Det som trekker meg mest to wow er landskapety, verdnene, rasene og opplegget til spillet generelt. Jeg elsker PVP delen og jeg elsker å samle på små rare pets og jeg elsker alle questene. Og jeg hater alliance muhahaha (ja jeg er de slemme).

Men jeg tror det kommer mye ann på hva man har spilt først.. Jeg har prøvd både GW, lotr online og conan, men ingen av de liker jeg. Jeg er vant til wow og derfor blir det feil med de andre for meg, sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...