Mehe Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Min flaske med Dermalogica special cleansing gel er nå tom, og jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Denne har fungert helt ok, men huden min virker litt "mettet" på den nå. Jeg er litt usikker på hudtyper og slikt, men jeg tror jeg har blandingshud, med noen urenheter. Huden min er også ganske sensitiv, så jeg må ha en relativt mild rens. Noen anbefalinger?
Rexina Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg har lik hud som deg og liker Exuviance, for kvisehud. Den passer for sensitiv hud også. Uten parfyme og med fruktsyrer. den gjør susen den!:D
Lillefleur Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg brukte Special Cleansing Gel før, men har byttet til Dermal Clay Cleanser:) Synes den er kjempedeilig, den kjøler ppå en måte ned huden Men bare pass på å ikke få den i øynene, for det er ikke godt!
Gjest Sisu Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Vichy (fås på apoteket) har et renseskum som er veldig deilig. Jeg anbefaler det!
Mehe Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Glemte å si at det er en fordel om de kan brukes på øyne, altså til å fjerne sminke o.l. Eller er dette uheldig? Kan de to siste som er nevnt her brukes på øyne? Og hva heter rensen fra Exuviance (tenkte å bestille fra ebay)?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Eucerin er den beste ansiktvasken jeg har prøvd. Perfekt til sensitiv hud, og fjerner sminke! Blir ikke knusktørr i huden etterpå heller
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Glemte å si at det er en fordel om de kan brukes på øyne, altså til å fjerne sminke o.l. Eller er dette uheldig? Kan de to siste som er nevnt her brukes på øyne? Og hva heter rensen fra Exuviance (tenkte å bestille fra ebay)? Jeg elsker denne rensen fra Dermalogica nettopp fordi jeg kan fjerne sminke samtidig: http://www.minhud.no/Dermalogica/product/p...er_-250_ml-.htm
Rexina Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Glemte å si at det er en fordel om de kan brukes på øyne, altså til å fjerne sminke o.l. Eller er dette uheldig? Kan de to siste som er nevnt her brukes på øyne? Og hva heter rensen fra Exuviance (tenkte å bestille fra ebay)? Bruker Exuviance Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser. Den er ikke noe problem å bruke på øynene. Fjerner all sminke og er mild mot sensitiv hud. Vet ikke om det er meningen at den skal brukes på øyne, men den fjerner alt og svir ikke eller noe. inneholder heller ikke parfyme, og ikke alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå