Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Trenger desperat hjelp til å finne ut hva jg ska kjøpe i gave til min kjæreste på 27 år. Vi har vært sammen i snart et år, så dette blir hans første bursdagsgave fra meg!!! Men hva skal jeg kjøpe....???

ALLE tips av interesse!! Setter en maks pris på ca 2000kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!!

Trenger desperat hjelp til å finne ut hva jg ska kjøpe i gave til min kjæreste på 27 år. Vi har vært sammen i snart et år, så dette blir hans første bursdagsgave fra meg!!! Men hva skal jeg kjøpe....???

ALLE tips av interesse!! Setter en maks pris på ca 2000kr.

jeg fikk kjøpt en boss klokke til 3500 på taxfree via noen venner som var ute å reiste, veldig glad jeg fant den:P jeg har fundert på det samme LENGe, men har snart slått meg til ro at uansett hvor fine å spesielle gaver vi vil kjøpe, så ender vi opp med de samme vanlige gode gavene som bokser, pleie, div fine ting, spill, ps2/3?? sånne vanlige ting..:)

Skrevet

Det kommer litt an på hva han liker da, hvilke interesser han har....

Noen av bursdags/julegavene jeg har kjøpt: Pondus-bok, fotball-skjorter (lagskjorter av favorittlaget i England), hudpleie, Playstation-spill, filmer (Gudfaren-triologien slo godt an ;) )... Det var det jeg kom på i farten :gjeiper: Pulsklokke om han er treningsfanatiker? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...