Gjest SS Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg byttet pose i støvsugeren min for en stund siden. Den eneste forskjellen på posene er at den forrige var av stoff, mens denne er i papir. Til min store forskrekkelse uler/hyler støvsugeren noe så enormt! Noen som har vært borti dette før? Er det papirposen som gjør det?
pittie Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Skjedd akkurat det samme med meg. Når jeg støvsuger feks tepper så uler den siden den ikke får inn nok luft. Da åpner jeg bare ekstra ventilen som er på slangen. Men tror det er posen som er problemet, for dette skjedde etter vi byttet posemerke også. (fra papir til papir dog)
BillyBoy Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Kan jo ha satt seg noe på tvers i slangen. Jeg pleier å koble fra slangen og sende gjennom en skrutrekker eller noe annet som veier litt for å få det ut når det skjer
pittie Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Ingenting fast i min støvsuger Jeg og pleier å fire ting gjennom den
Karo1234 Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 (endret) Bytt filteret... 😁👍 Er kasetten ovenfor posen når du åpner dekselet 😉 Endret 26. september 2021 av Karo1234
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Karo1234 skrev (2 minutter siden): Bytt filteret... 😁👍 Er kasetten ovenfor posen når du åpner dekselet 😉 Wow, 13 år etter hun spurte Håper jeg da virkelig hun har klart å finne ut av det selv iløpet av disse årene. Anonymkode: bcd64...b07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå