Gå til innhold

The sims 3 kommer 20 Februar 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Weeee! :D Gleder meg til det ja!

• 5 måneder senere...
Gjest StockDama
Skrevet

Ble litt små irritert når jeg så det...nesten så jeg ikke kjøper spillet i trass. hmph!

Skrevet

Ja, jeg gleder meg veldig! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det er jo helt vanlig at spill blir utsatt, da. Ikke noe å hisse seg opp for. Er det ikke sinnssykt mange utgivelsespakker dere Sims-folk kan hygge dere med mens dere venter, da?

H&M og IKEA har tilogmed egne pakker. Herre min hatt.

Skrevet

Dumt det er usatt. Har mer eller mindre telt ned de siste 4 måneden og nå må jeg vente ekstra fire mnd.

Da håper jeg i hvertfall at spillet blir braaaaaaaa.

Skrevet (endret)

Vel, når man går rundt og gleder seg til noe, så er det naturlig at man føler en viss skuffelse når ting ikke går som forventet. Har du aldri følt skuffelse?

Ja, selvsagt kan vi kose oss med The Sims 2, men det kan ikke sammenlignes med hva The Sims 3 kommer til å bli. Akkurat som The Sims, og The Sims 2. For meg er det to helt vidt forskjellige spill, med ulike funksjoner, som selvsagt ligner, men som har ulike kvaliteter.

Og ja, tenk at det har egne utvidelsespakker, nå skal det sies at de som virkelig er inne i spillet kanskje heller velger å laste ned disse tingene. Uansett, dette får man større mulighet til å skape selv når det nye spillet kommer, og det gjør det bare ekstra spennende, i tillegg til at spillet kommer til å by på større realisme i forhold til personlighetstrekk, utseende osv hos simmene. Da blir det ikke bare som å styre "simmer", men nesten som å styre ekte mennesker. Jeg skjønner godt at man gleder seg. ;)

Endret av Yvonne
Gjest StockDama
Skrevet
Det er jo helt vanlig at spill blir utsatt, da. Ikke noe å hisse seg opp for. Er det ikke sinnssykt mange utgivelsespakker dere Sims-folk kan hygge dere med mens dere venter, da?

H&M og IKEA har tilogmed egne pakker. Herre min hatt.

Det er jo litt skuffende når man forhåndsbestiller, får beskjed at den kommer den 20 februar, og bare 2 uker igjen til spillet skulle komme ut (satt av penger og greier =p) så blir man litt skuffa. Om det enn er et bang bang spill eller simulator ;)

Skrevet
Vel, når man går rundt og gleder seg til noe, så er det naturlig at man føler en viss skuffelse når ting ikke går som forventet. Har du aldri følt skuffelse?

Eh ... selvfølgelig har jeg det. Hvor fikk du det fra?

Det er klart det er lov å være skuffet, alt jeg påpekte er at det er såpass mange spillutgivelser som utsettes at man nesten må forvente at stortitlene kommer litt senere enn først antatt.

Forresten: Det at jeg nevnte utgivelsespakkene var mest ment som en aldri så liten tøys, altså. Jeg er bare så overrasket over at et sånt spill kan være grunnen til at såpass mye vås utgis i tillegg. Jeg synes selve spillet ser ganske artig ut, men at folk gidder å bruke 200 kr. på 20 ulike ekstrapakker (som er såpass merkelige som H&M, IKEA, Hus & Hage, Fest-stæsj eller hva de nå heter) er helt uforståelig for meg. Jeg skjønner jo at ikke alle kjøper absolutt alle pakkene, men jeg vet at ganske mange gjør det. I tillegg er disse pakkene sykt irriterende for oss som må se forskjell på dem når de skal selges. Urk.

Skrevet
Eh ... selvfølgelig har jeg det. Hvor fikk du det fra?

Det er klart det er lov å være skuffet, alt jeg påpekte er at det er såpass mange spillutgivelser som utsettes at man nesten må forvente at stortitlene kommer litt senere enn først antatt.

Forresten: Det at jeg nevnte utgivelsespakkene var mest ment som en aldri så liten tøys, altså. Jeg er bare så overrasket over at et sånt spill kan være grunnen til at såpass mye vås utgis i tillegg. Jeg synes selve spillet ser ganske artig ut, men at folk gidder å bruke 200 kr. på 20 ulike ekstrapakker (som er såpass merkelige som H&M, IKEA, Hus & Hage, Fest-stæsj eller hva de nå heter) er helt uforståelig for meg. Jeg skjønner jo at ikke alle kjøper absolutt alle pakkene, men jeg vet at ganske mange gjør det. I tillegg er disse pakkene sykt irriterende for oss som må se forskjell på dem når de skal selges. Urk.

Jeg bare refererte til ditt utsagn "Det er ikke noe å hisse seg opp for", ikke noe annet. De fleste som reagerer, antar jeg føler en ganske stor skuffelse. ;)

Allikevel, med tanke på at de har såpass mange spillere, så burde de også klare å gi ut til riktig tidspunkt, jeg mener, når folk gidder å kjøpe alt stæsjet deres. På en måte er det litt som å utnytte noe, tro at man kjøpe noe samma hva liksom. For meg blir det feil. Det er å skape forventinger, og love noe, og ærlig talt så kjenner jeg blir ørlite sint, for jeg blir faktisk litt lite lysten på å kjøpe spillet, sånn egentlig. Har egentlig ikke lyst til å finne meg i hva som helst heller. Nåvel, jeg kjøper det nok uansett, men det virker som de tar oss litt for gitt, og det er litt irriterende, uten at jeg skal lage en diger sak ut av det.

Og vel, jeg er en av de som har de fleste utgivelsespakkene. Selvsagt kunne jeg ha latt være, men jeg liker spillet så godt, et av de få spill jeg liker, at jeg har ikke noe i mot å kjøpe pakkene. Jeg får mye moro ut av dem, de kan bygges ut, og det liker jeg, men det er meg. Og gidder man ikke å laste ned, så gjør man jo prosessen enkel sånn sett, så jeg forstår absolutt hvorfor folk kjøper utvidelsespakker, og annet tilbehør. :)

Skrevet

Jeg ble nesten lettet over at det er utsatt jeg, for da kommer det ikke i veien for skolearbeidet hvertfall...;) Kan jeg heller bruke sommeren på å sitte foran pc-en! :ler:

Noen som kort vil fortelle hva som blir nytt med Sims 3? Jeg har aldri spilt the sims 2, så er litt vanskelig å se det for seg, men jeg var stor fan av det første sims-spillet i sin tid, så jeg SKAL ha det nye!

Skrevet

Noe av det som er nytt, er blant annet at alt på en måte et stort sammenhengende spill, du slipper å gå ut og inn av disse verdene. I tillegg blir det lettere å lage egne ting, altså skape egne ting, i tillegg til at man får større frihet i forhold til å sette sammen hver enkelt karakter i spillet. Man kan mikse mer, slik at man kan få en sim som er kjemperomantisk og veldig rotete av seg, og en annen sim som blir fort sint, men også en kjemperomantiker. I tillegg så betyr alt du gjør utenfor selve huset nå like mye som når du er inni (det være seg ferier eller vanning av planter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...