Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2003 #81 Del Skrevet 7. juni 2003 Veeeel, jeg er jo sammen med en som er i blodslekt med en norsk kongelig familie Kjendis nok ? (En gammel kongefamilie, vel og merke, for en øy ute i gokkoland oppe i nordland, men fremdeles kongelig og blått blod!!) hihihi - i såfall er vi vel alle sammen med kjendiser, for det er vel ikke mange her i landet som ikke er i slekt med Harald Hårfagre.... eller var det Hårdråde.... whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. juni 2003 #82 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvorfor er dette interessant? En kjendis er faktisk bare et menneske som alle andre... verken mer eller mindre. Absolutt, men finner en bisarr underholdningsverdi i denne tråden allikevel... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. juni 2003 #83 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har hatt sex med vokalisten i et meget kjent engelsk rockeband for en god del år siden, sier ikke hvilket... De hadde konsert i Oslo, og jeg endte opp på nachspiel med de... :oops: :oops: :oops: (Er vanligvis ingen groupie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 #84 Del Skrevet 7. juni 2003 HEY!!! Når Kristian, født i det herrens år 1961, hadde du sex med maskemannen??? Jeg har fulgt i hælene hans hele tiden, og til og med fixet haifinnen hans...både ruglet den og rettet den ut har jeg personlig sørget for. Har ikke sett deg i det hele tatt, jeg. Hva skjedde??? Og hvorfor i huleste ble jeg utestengt (fra å se på altså... :o ) Maiken 1961??? :o Bløffer han bare asså med den 71-greia???? Men forstår nå hvorfor Maskemannen har hatt så vondt for å sitte noen dager... Men Maiken.. Du kan fly i flokk med meg heller om du vil asså!... Har ingen haifinne, men har utrolig stilige hår på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. juni 2003 #85 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja dessverre..... :oops: Det var ingen one night stand, men det BURDE ha vært det... Vel, da sletter jeg minnet igjen og legger det bakerst i fortrengningshyllen til venstre i hjernen min, bak hyllene med kunnskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 8. juni 2003 #86 Del Skrevet 8. juni 2003 Sex med gubben og han er jo kjendis, for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemiuex Skrevet 9. juni 2003 #87 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har hatt tre elleville netter med ei av jentene i Hotell Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 9. juni 2003 #88 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har hatt tre elleville netter med ei av jentene i Hotell Cæsar Wow. Var det Juni? Jeg har aldri hatt sex med en kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemiuex Skrevet 9. juni 2003 #89 Del Skrevet 9. juni 2003 Juni = kjerring (ikke jente) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå