Gå til innhold

har du noen gang hatt sex med en kjendis ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Samara
Kyssa med en som var på det sveitsiske juniorlandslaget i alpint en gang... :sjarmor: Må telle som "nesten-sex" det? :ler: Det skal sies at han var sabla lekker da...

Jennifer

Klarer visst ikke å komme med noe bedre jeg heller... men for min del var det snakk om en fra det italienske juniorlandslaget i alpint!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer visst ikke å komme med noe bedre jeg heller... men for min del var det snakk om en fra det italienske juniorlandslaget i alpint!! :hoho:

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

velger å være anonym

jeg har hatt sex med ei jente som senere ble vokalist i et Meget kjent band på slutten av 90-tallet

BBBBBB :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men gjorde det da ikke for status... (dessuten var han kjendis i et annet land...)

Skjønte ikke hvem han var før etterpå. Han prøvde å fortelle meg det før på kvelden men jeg var for full til å få det med meg... :ler:

Ja ja... det var tider!

Mye man kan le av i ettertid gitt!

Samara: leste først feil i innlegget ditt og trodde du hadde holdt på med hele landslaget i alpint i Italia... :ler:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Young Guns sju ganger, hver gang sovnet jeg foran skjermen, når jeg kom hjem fra byen alene...

Gang nummer åtte fikk jeg sett hele filmen, men jeg klarte ikke å bestemme meg, så jeg måtte se den ennå noen ganger uten å finne ut av det...

Det gjelds vel ikke, men jeg ble mobbet pga min interessse for den ikke akkurat beste filmen jeg har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en i korridoren

Kjendis og kjendis ute i verden...men jo blandt kollegene mine så er han det...og ja jeg har fått smake på han jeg og... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde nesten-sex med ei meget berømt dame (Skuespiller)

Jeg ville, men ikke hun.

Hun syntes ikke det var noe status i det....

nesten en hilsen fra chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stykker, en som jeg bodde sammen med før han ble kjendis og mangemillionær.....faen... :ler: .. , og en mens han var kjendis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Var sammen med søsteren til en av vestlandets store tv-yndlinger.

Og så har jeg spænket en av våre store norske mannlige musikere på en privat fest. Men det var fordi han var full og jeg var.. emh.. lett påvirkelig?

Vi gikk for så vidt hånd i hånd i Harstad en gang, men det var vel egentlig mest for å se alle rare blikkene vi fikk - for de to minuttene det varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en som var kjent i golf-miljøet.. nærmere kommer jeg ikke. Og klina med en fotballspiller en gang.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stykker' date=' en som jeg bodde sammen med før han ble kjendis og mangemillionær.....faen... :ler: [/quote']

:ler::ler::ler:

Jaja, slik kan det gå Sofia.... shit happens :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjærest i 2 dager i andre klasse med han som er bassist i gruppa Spam (søren... er det det den heter da?) Vi NUSSET!!! Han ville kjøpe en grønn Lada til meg når han ble voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Ja...og da mener jeg maaaaangemilliionær...

Heiiiiiii Kristian. Hvor i heiteste har du vært???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg var kjærest i 2 dager i andre klasse med han som er bassist i gruppa Spam (søren... er det det den heter da?) Vi NUSSET!!! Han ville kjøpe en grønn Lada til meg når han ble voksen!

ååååå...så søtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiiiiiii Kristian. Hvor i heiteste har du vært???

Har vært opptatt, lei (krangleguiden) og på ferie jeg da :D

Også tenker jeg det har vært deilig for dere å slippe meg litt også :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tenker jeg det har vært deilig for dere å slippe meg litt også :blunke:

Nei! Det har vært trist uten deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av landets mest berømte urologer, fiklet en gang ganske lenge med p*kken min...

...teller det...?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lea :D

En av landets mest berømte urologer, fiklet en gang ganske lenge med p*kken min...

...teller det...?

:ler:

Ehh, fiklet lenge?????? :o Vil du at det skal telle da :roll: ?

Ha det på skrytelista liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...