Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg leter etter en vannfast mascara som de lange og tykke vippene, altså jeg vil ha den skikkelig løsvippe effekten. Hva liker dere av vannfaste mascara?
Gjest Cathena Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg synst den nye sin Lòreal var super, den satt utrolig godt i all slags aktivitet, bading ògså! Av og til glemte jeg meg å gnudde på øyet, utrolig nok var den like pen! Vippene ble lange og fyldige, òg på toppen av det hele var den veldig bra å fjerne, bare med varmt vann (da løsner tubene) og uten noe gris. Den beste "vannfaste" mascaraen jeg har forsøkt hittil iallefall!
Gjest hyggelig Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg synst den nye sin Lòreal var super, den satt utrolig godt i all slags aktivitet, bading ògså! Av og til glemte jeg meg å gnudde på øyet, utrolig nok var den like pen! Vippene ble lange og fyldige, òg på toppen av det hele var den veldig bra å fjerne, bare med varmt vann (da løsner tubene) og uten noe gris. Den beste "vannfaste" mascaraen jeg har forsøkt hittil iallefall! Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg pleier å bruke en vannfast mascara (ofte en av Max Factor sine) som "base". Da holder vippebøyen seg hele dagen. Også bruker jeg L'Oreal sin Double Extension oppå. Ikke (!) bruk den hvite delen av denne mascaren, for resultatet blir grusomt klumpete, og vippene blir for tunge til å holde buen.
Gjest Cathena Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg pleier å bruke en vannfast mascara (ofte en av Max Factor sine) som "base". Da holder vippebøyen seg hele dagen. Også bruker jeg L'Oreal sin Double Extension oppå. Ikke (!) bruk den hvite delen av denne mascaren, for resultatet blir grusomt klumpete, og vippene blir for tunge til å holde buen. Jeg synst det blir mer volum når jeg bruker den hvite jeg da..., òg synst heller ikke at det klumper seg...
mari4ever Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Hypnose fra Lancome jeg synes maxfactor sin masterpiece i vannfast er super=)
Mischa Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 ^ jeg har testet en av de andre vannfaste til Max Factor, ikke Masterpiece. Den satt supergodt! Egentlig litt for godt - vanskelig å få av med sminkefjerner også.. Den virket veldig tørr da jeg prøvde den, men den ga lange, fine sorte vipper som ikke ble klumpete!
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg bruker Chanel sin, og den er fantastisk. Anbefales!
Gjest Bloom Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Diorshow Blackout er også veldig god. Sitter innmari godt, så pass på å ha en god øyemakeup fjerner.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Hvilken fra Chanel bruker du? Bruker Inimitable, både den som er vannfast og den som ikke er det. Mener i alla fall de heter det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå