Ennah Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Ønsker å høre fra dere som har kjøpt kjolen fra en nettbutikk. Hvor lang tid tok det før dere fikk den, og hva betalte dere alt i alt? Såvidt jeg kan se blir det mye billigere enn å kjøpe her hjemme, mva og toll inkludert! Men er de til å stole på?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jeg var "bridesmaid" i amerikansk bryllup og måtte bestille kjole derfra (som bruden hadde valgt ut). Leveringstiden var grei (som beskrevet i bestillingen), men den størrelsen som skulle passe meg ut ifra målskjema gjorde ikke det. På denne kjolen kunne jeg verken bytte eller returnere, så det må du være obs på. Heldigvis kan jeg sy, så jeg fikk sydd inn kjolen slik at den passet... Men med brudekjoler er det vel også vanlig å muligens gjøre noen små sømendringer. Ellers må jeg si at jeg elsker kjolene til Saison Blanche og vurderer å kjøpe en slik til mitt eget bryllup. Men jeg skal til USA i november så får muligheten til å prøve. Sammendrag: de er en leverandør som kan stoles på, men sjekk muligheten for retur/bytte og evt. ha en flink syerske i bakhånd:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå