Frk Johansen Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Min sønn på 8 har begynt å spille fotball, i våres var jeg nok heldig med bare godvær på treningene så det var shorts og t-skjorte eller hel bukse. Men i dag striregner det så hva i alle dager skal gutten ha på seg? Trener de fotball i regntøy? Han er jo ikke så stor og aktiv at han klarer å holde seg i aktivitet hele tiden som jeg gjør når jeg løper i regnvær. Føler meg som en elendig mor som ikke engang vet hva barnet skal ha på seg på treningen i ettermiddag. Gi meg gjerne noen tips!!
Reveal Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 (endret) Min fotballspiller på 7 stiller i superlett/tynt regntøy hvis det virkelig striregner, shorts eller treningsdress under- temperaturavhengig. Men vi har også spilt regnfulle kamper i shorts og trøye (ikke bomull). Endret 20. august 2008 av Reveal
Frk Johansen Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Han har skikkelige adidastrøyer som er til å løpe i, jeg løper endel selv og vet hvor viktig det er at klærne sitter "godt" og puster men tenkte nå at han kan da vel ikke ha regntøy utenpå dette?? Uff, ikke bare bare... Men takk for svar!
Reveal Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 På laget hvor min datter spiller stiller de da i regntøy. Det dreier seg jo bare om en liten time hvor de er veldig aktive, har tilgode å høre om noen som fryser rett etter trening! Vet ikke hvordan det er med din- men min har da gått bløt på beina og i klærne lengre enn en time da hun gikk i barnehagen. Og da var hun ikke så aktiv som hun er på en fotballtrening. Barna har det så morro og er så aktive at de tenker da ikke på om de er litt våte.
Frk Johansen Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Ok, da blir det regntøy utenpå det andre... Han blir jo svett men jeg er vel bare litt bekymret, selv fryser jeg med en gang jeg slutter å løpe om jeg treffer kjente som jeg stopper for så det har jeg sluttet med, nå bare nikker jeg og fortsetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå