Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hvilken mascara bruker dere? Jeg har ganske rette øyevipper, og er avhengig av en spesiell type mascara for at buen som vippetangen lager skal holde seg ut over dagen. Med de fleste mascaraer faller vippene ned igjen til sin vanlige posisjon, og hittill har jeg kun hatt suksess med vannfast mascara. Finnes det noen ikke-vannfaste som holder vippene oppe??
Zzyzx Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg har gode erfaringer med Helena Rubinstein Lash Queen og Kanebo 38º.
Ida* Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg er helt avhengig av vippetang siden øyevippene mine i utgangspunktet går alle veier (mest nedover). Pleier å bruke en mascara som gir volum, favoritten er YSL Mascara Volume Effet Faux Cils!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Holder disse mascarene bøyen oppe en hel dag, eller må man freshe opp med vippetang utover dagen?
Parfumfreek Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Det du trenger, er en mascara som gjør vippene stive. Det er mange mascara-merker som gjør vippene myke. Jeg har ikke prøvd Lash Queen, men Kanebo 38º gjør iallefall vippene veldig stive. Sitter som et skudd, og holder posisjonen.
Gjest ts Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Det høres logisk ut. Det forklarer jo også hvorfor det er vannfaste mascaraer som fungerer best på meg. Problemet med disse er at de ofte er vanskelige å ta av, og de gir dårlig volum. Så nå vil jeg forsøke meg på noe annet. Skal teste Kanebo 38º. Takk for tipset.
Parfumfreek Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Det høres logisk ut. Det forklarer jo også hvorfor det er vannfaste mascaraer som fungerer best på meg. Problemet med disse er at de ofte er vanskelige å ta av, og de gir dårlig volum. Så nå vil jeg forsøke meg på noe annet. Skal teste Kanebo 38º. Takk for tipset. Jeg hater de vanlige vannfaste, men Kanebo er annerledes. Noen klager over at den er vanskelig å få av, men det er egentlig lett å få den av. Enten skylle med store mengder VARMT vann, men aller best å dynke en klut i varmt vann - Hold den mot vippene ca 10 sekunder, og mascara'n kan "rulles" rett av
hufsa! Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 heia jeg har aldri hatt det problemet og jeg bruker vippetang hver dag men passer på å ikke ta mascara helt innerst der jeg har vippa for når det blir fuktig er det jo logisk at de detter ned igjen.Og har jeg missa så skal jeg love deg de detter rett ned.jeg bytter litt på merkene.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 heia jeg har aldri hatt det problemet og jeg bruker vippetang hver dag men passer på å ikke ta mascara helt innerst der jeg har vippa for når det blir fuktig er det jo logisk at de detter ned igjen.Og har jeg missa så skal jeg love deg de detter rett ned.jeg bytter litt på merkene. Har du bare mascara ytterst på vippene? På meg som har lyse vipper hadde det sett rart ut... :/
hufsa! Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Har du bare mascara ytterst på vippene? På meg som har lyse vipper hadde det sett rart ut... :/ Nei nei men ikke stått å gravd med mascaraen helt inni rota da..jeg har au helt lyse vipper..bruker rettetanga fra body shop vet ikke om det er noe forsjell??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå