Gjest Gjest rangi Skrevet 23. august 2008 #61 Skrevet 23. august 2008 Jeg rakk akkurat å fylle 30 før knerten kom. Akkurat passe alder for min del, ville slett ikke hatt barn før. Men, hva som passer for alle andre legger jeg meg ikke borti.
Gjest Gjest_tecka_* Skrevet 23. august 2008 #62 Skrevet 23. august 2008 Jeg var 32 da jeg ble gravid og 33 da hun ble født. Sambo blir 28 til uka. Graviditeten var ikke planlagt, så det var vel ikke noe prøveperiode på oss
Gjest Fru Mæla Skrevet 31. august 2008 #63 Skrevet 31. august 2008 Skjønner poenget ditt, og jeg vet det er mange som sliter med å bli gravide :S Grunnen til at jeg spurte er fordi i min "vennekrets" så er det nesten ingen under 25 som har fått barn. Noen har fått fra 16-17 årene men de fleste i 18-20 årene. Derfor er det så rart for meg å høre at snittet er 30 år. Det har sikkert noe med hvor man kommer å gjøre! PS!! Graulerer som gravid. Jeg vil IGJEN få minne dere på at det ikke er en god ide å legge ut om "for høy gjennomsnittsalder" og "begynne for sent" til folk. En del sliter nemlig med å bli gravide selv om de begynner i ung alder. Selv begynte jeg å prøve da jeg var 24 og er nå omsider (jippi!) blitt gravid i en alder av 28. Jeg har ikke ord for hvor vondt det har gjort meg når folk i en rekke sammenhenger har fortalt meg at det "er bare å sette igang" og at "det begynner å bli på tide nå". Dette er et personlig og sårbart tema, så trø varsomt. Ps. Det er forresten ikke alle forunt å møte en mann man vil ha barn med i 20 årene heller.
mia83 Skrevet 31. august 2008 #64 Skrevet 31. august 2008 Jeg var 18 da jeg ble gravid, ble 19 to dager etter at sønnen vår kom til verden. Han er vårt eneste barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå