Gå til innhold

Sommerflørten er verdens beste elsker

Gjest gjest Lille

Anbefalte innlegg

Gjest gjest Lille

Har behov for å komme med et hjertesukk, har egentlig ikke noe spørsmål til dere. Vil likevel gjerne høre deres tanker om "problemstillinga".

Jeg møtte en mann i sommer, av ulike årsaker ble det ikke noe mer, og det er ikke aktuelt å være elskere. So far so good. Problemet mitt er at han er den beste elskeren jeg noensinne har hatt - og jeg har erfaring nok til å vite hva jeg snakker om. Han begjærte meg åpenlyst, var kjempeengasjert, kyssa meg over hele kroppen, varm, lidenskapelig, kunne holde på i timesvis og gi meg orgasme gang på gang. Han nyter å gi. Samtidig har han en råskap som er utrolig, liker spanking, biting og tar kommandoen. Herrgegud, vi snakker gavepakke, her! Nesten overflødig å nevne at han er godt utstyrt.

Har tenkt på sexen vi hadde, og sammenlikner selvsagt med erfaringer jeg har hatt tidligere. Hvordan i alle dager skal jeg klare å glemme sexen med ham, når jeg engang møter noen jeg vil satse på? Sex og nærhet er så viktig for meg at jeg vet dette kommer til å bli vanskelig.

Noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er over - bare de deilige minnene nå:-) Veldig glad for å ha møtt ham, men er skepisk til hvordan jeg skal klare å ikke tenke (ikketenkeikketenke;) på ham i møte med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er at du litt ut i forholdet, når dere er blitt trygge og åpne rundt sex, gir ham en utgave av David Shades Manual. Seriøst. De fleste bøker om sex tviler jeg på at gjør folk til spesielt mye bedre elskere, men David Shades greier er på en annen planet og erfaringen til utrolig mange på ymse nettforum er at den transformerer dem som elskere totalt og at damene blir meget, meget fornøyde - og overasket over hva som skjer. De trekkene som du beskriver hos elskeren din er typiske ting som Shade bringer frem i menn. Men, det er viktig at du selv ikke leser den. Veldig mye av hva den lærer menn å gjøre vil ikke fungere dersom ikke overaskelsesmomentet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne David Shade skriver mye klokt. Logget meg på og leste utdrag av det han har skrevet, det kunne vært pensum for den som vil skjønne litt mer av meg;)

Tusen takk for tipset, om det finnes en bra måte å anbefale denne til en framtidig kjæreste på så skal jeg gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...