Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Har noen forslag til en fin norsk sang vi kan ha i kirken? Vi har en venninne med en nydelig stemme som skal synge :D "Vi vandrar saman" med Olav Stedje er fin, men håper på flere gode forslag her :oops: Snartgift 28 juni 03
Pip Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 'Bryllaupssong' er nydelig! Eller 'Hymne på en bryllupsdag'.
brud i midnattsol Skrevet 3. juni 2003 #3 Skrevet 3. juni 2003 Vi skal ha Ave Maria (Schubert sin) i kirka. Sommernatt ved fjorden er også nydelig, da.
Tigerlilje Skrevet 3. juni 2003 #4 Skrevet 3. juni 2003 Vi skal ha Hymne på en bryllupsdag. Jeg falt fullstendig da jeg hørte den -både melodi og tekst, og har fått ei venninne av meg til å synge den i kirka. I tillegg skal koret mitt synge Bruremarsj fra SEljord når vi går ut. Tror det blir bra. Litt annerledes ihvertfall...
brudjuni Skrevet 3. juni 2003 #6 Skrevet 3. juni 2003 Vi skal ha "From This Moment" og "Å kunne æ skrive" som er en sang av Lars Bremnes.
philippa starck Skrevet 3. juni 2003 #7 Skrevet 3. juni 2003 Noen som har teksten til Hymne på en bryllupsdag?
MissiS Skrevet 3. juni 2003 #8 Skrevet 3. juni 2003 teksten ligge på Vårt Land sine hjemmesider. Søk på bryllup... MissS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå