Gå til innhold

Savner ham...men blir fort lei av han... : /

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget nå....
Skrevet

Jeg er sammen med en flott og snill mann..vi har vært sammen ca ett år. Han elsker meg...og tidvis føler jeg at jeg elsker han, men desverre ikke alltid... :/ Han er borte på jobb et par uker av gangen, og da savner jeg han veldig, men når han kommer hjem, så blir jeg på en måte lei han etter et par dager... Da merker jeg at jeg blir lett irritert på han etc...

Jeg har tidligere vært hatt et langt forhold...i 13 år, og kjæresten min nå er den første jeg datet og ble sammen med etter dett bruddet.....

Jeg er så usikker på om dette er det riktige for meg...og blir ikke klok på meg selv og følelsene mine siden de svinger så....

Noen som har gode råd, ev. har opplevd det samme?

: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du omtaler ham nærmest som et plagg i garderoben, som en kjole du kjøpte på impuls, men som du fort går lei av når du har hatt den på en ettermiddag.

Løp og kjøp noe nytt da vel.

Skrevet

Er egentlig enig i det gjest skriver. Synes du behandler han dårlig, han er et menneske som fortjener å bli tatt vare på. Det må være frustrerende for han når du behandler han så dårlig.

Skrevet (endret)

Det virker ikke på meg som om du er så veldig glad i HAM. Å bli irritert på mye av det kjæresten din gjør hver gang han kommer hjem fra jobbreisene sine lover ikke bra. Hadde det vært kun en gang så hadde det ikke vært så farlig, men det skjer visst hver eneste gang han kommer hjem. Det ser da ut til at kjemien mellom dere ikke er som den skulle. Hadde den vært det så ville du akseptert "feilene" hans uten å gå rundt å irritere deg over dem.

Kanskje du egentlig ikke savner HAM når han er borte i jobben, men istedet savner noen rundt deg fordi du ikke synes noe om å være alene hele tiden. Da er det et tegn på at du innerst inne ønsker en samboer, men kanskje ikke han du har. Så det er mulig det finnes en annen mann der ute som du ikke vil irritere seg over når har er hjemme hos deg.

Kanskje det da er best å la samboeren din forsvinne ut av livet ditt så han kan finne en kvinne som elsker han slik ha er? Da er du fri til å lete etter den mannen som du vil føle er den rette for deg og omtrent aldri irritere deg over. :)

Endret av Paladin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...