Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hei! Jeg hadde eggløsning på søndag, med påfølgende sengeaktivitet I kveld merket jeg at jeg har blødd litt friskt blod, og det stikker i magen. hva kan dette være? bruker normalt ikke ha eggløsningsmerter, men kan det være at eggløsningen har kommet senere enn jeg trodde? Tempet ikke, men i forhold til dag-telling og el-slim skulle det vært bankers på søndag.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Det kan være seinere eggløsning enn du trodde. Det er vel for tidlig med festeblødning og sånt. Når det er sagt så merket jeg et par sterke magekramper få dager etter befruktning - men det minte ikke om eggløsningssmerter.
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det kan være seinere eggløsning enn du trodde. Det er vel for tidlig med festeblødning og sånt. Når det er sagt så merket jeg et par sterke magekramper få dager etter befruktning - men det minte ikke om eggløsningssmerter. Var du gravid da? Vi har egentlig ikke kommet i gang med prøvingen ennå, så jeg "kjenner" ikke kroppens ulumskheter og symptomjakting noe godt. Blir mest nervøs for at noe er galt, opererte bort en cyste i fjor, og har blitt (sikkert uten grunn) småparanoid etter det Har aldri hatt eggløsningssmerter eller blødninger rundt el før heller, så dette var nytt..
flickan Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 det er mange som har såkalte EL-blødninger, det kan jo ha vært det. Det er i såfall ofte et tegn på at man er ekstra fruktbar da, så kansje blir du heldig denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå