Gjest snart 29 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg er en singel jente som trener på treningsstudio. I går skulle jeg trene på en time i sal, jeg var tidlig ute til timen og ble stående utenfor salen i 15-20 min. Sto vel mer eller mindre i mine egne tanker, da jeg får øye på en kar som trente styrke med en kamerat. Regner med at de var en 5-6 år eldre enn meg. Han ene karen hadde så gode og pene øyne. Han hadde en utstråling som tiltrakk meg veldig. Merket at han også tittet på meg, og etter hvert sendte meg noen smil.. hehe.. jeg ble litt satt ut, men klarte å smile litt tilbake. Han var bare så kjekk og god. Så ordentlig snill ut.. Under timen jeg trente, tenkte jeg på han og så ansiktet hans for meg..Håpet han var utenfor når jeg var ferdig men det skjedde jo ikke.. hehe.. er jo lov å drømme Kanskje det går ann å møte en på treningsstudioet?! Hva tenker dere om det? Hilsen en som håper å se han igjen.. :rødme:
Riskrem Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Det har aldri skjedd med meg, men skulle ønske det kunne skje :rødme: Synes ikke det er noe galt i det å sjekke opp noen på treningsstudio jeg
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Så det er sant at de med muskler har liten hjerne?
Gjest Gjest *266 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Ofte om jeg trener alene og ser ei jente som også trener alene, går jeg bort med en kommentar også ender det med at vi trener sammen ut timen. Om hun er my kinda girl (hvem liker ikke jenter som er i form?) gir jeg bort nummeret mitt når jeg drar. Så det går fint ann å "sjekke opp" på treningsstudio, som sagt, hvorfor ikke? Men mange kvinner føler seg ikke alltid like åpne til tilsnakk mens de trener, grunnet svette, fokus etc.
Gjest -Maggie- Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Jeg er veldig imot for min egen del.
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Han smilte, og det var alt?! Det hjeper jo ikke mye. Det må handling og progresjon til. Klarer mennene det er helsestudioet er fin arena for å sjekke.
prescella Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Leste i lokalavisa mandag at det var noen som hadde utdrikkingslag på SATS. De møttes nemlig på en spinningstime,og dermed var det gjort Forøvrig møttes naboene mine på SATS de også.
Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Jeg er en singel jente som trener på treningsstudio. I går skulle jeg trene på en time i sal, jeg var tidlig ute til timen og ble stående utenfor salen i 15-20 min. Sto vel mer eller mindre i mine egne tanker, da jeg får øye på en kar som trente styrke med en kamerat. Regner med at de var en 5-6 år eldre enn meg. Han ene karen hadde så gode og pene øyne. Han hadde en utstråling som tiltrakk meg veldig. Merket at han også tittet på meg, og etter hvert sendte meg noen smil.. hehe.. jeg ble litt satt ut, men klarte å smile litt tilbake. Han var bare så kjekk og god. Så ordentlig snill ut.. Under timen jeg trente, tenkte jeg på han og så ansiktet hans for meg..Håpet han var utenfor når jeg var ferdig men det skjedde jo ikke.. hehe.. er jo lov å drømme Kanskje det går ann å møte en på treningsstudioet?! Hva tenker dere om det? Hilsen en som håper å se han igjen.. :rødme: Folk må gjerne sjekke opp hverandre på treningsklubber. Ser ikke noe problem med det. Så stå på du!! DET jeg har problemer med er de damene/jentene som sminker seg, dunker seg i parfyme og mennene som har deo over hele kroppen FØR de skal trene. HVA ER VITSEN???? Jeg er allergiker og sliter ofte med pustevansker grunnet disse "pynterne" med sine kjøpte lukter. Ikke trener de heller. De står i klynger og prater sammen. Hvis du kun går på trenings studio for å pynte deg og sjekke opp andre, men ikke trenger, så hold deg unna!!!
Gjest leken Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Det er jo bare å hoppe i det, det er jo tydeligvis en felles interesse i bildet. Jeg har blitt sjekket opp på helsestudio flere ganger, bare gøy det.
Gjest Tigress Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Det må vere fint å treffe folk på trening, vel? Men det er litt håplaust om ein prøvar å køyre programmet sitt og så er det nokon som skal skravle medan ein pushar vekter - då får eg lyst til å spørje kvifor dei trur eg er der - eg klarar då ikkje å prate med folk når eg driv med benkpress!
Gjest gådd løkk Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Du kan vel like godt sjekke noen der som et annet sted, nå vet du i hvert fall at han trener og det er jo en felles interesse allerede.
BrunetteBarbie Skrevet 20. august 2008 #14 Skrevet 20. august 2008 Så det går fint ann å "sjekke opp" på treningsstudio, som sagt, hvorfor ikke? Men mange kvinner føler seg ikke alltid like åpne til tilsnakk mens de trener, grunnet svette, fokus etc. sant. jeg takler ikke det. jeg er nemlig som du sier, svett og fokusert på noe helt annet. har blitt irritert hvis jeg har blitt sjekket opp. ja hver sin smak. vil for all del anbefale å prøve. ser ut som de fleste her er for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå