Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg anser meg som en mann som har god kontroll på det meste i livet mitt og jeg overrasker meg selv ved å skrive inn et hjertesukk her på denne siden. Men nå er jeg altså her og jeg trenger råd. Jeg er håpløst forelsket i en kvinnelig kollega av meg. Men vi er opptatte på hver vår kant. Jeg prøver så godt jeg kan å glemme henne, men det er ikke lett når vi sees på jobben hver dag. Det har i grunn ikke skjedd noe mer enn en temmelig uskyldig flørt ( for et år siden) og da hun fant ut at jeg var opptatt (hun var singel da) så trakk hun seg selvfølgelig tilbake. Det gjorde jeg også (idioten som jeg er). Og nå stiller det seg slik at jeg angrer som en hund og vil ikke si noe til henne. Det virker som om hun er lykkelig der hun er. Hun har ikke vært annet enn hyggelig mot meg i etterkant men jeg lurer av og til på om det kunne blitt noe mer hvis jeg hadde vært er frampå. Vi hadde en utrolig god kjemi og jeg er rett og slett glad i henne. Det er vondt å ikke kunne ta omkring henne osv.. Jeg er usikker på om jeg burde snakke med henne om dette fordi om jeg gjør det så kan konsekvensene bli store for oss begge. Noen som har vært i en lignede situasjon som kan dele erfaringer? Eller råd?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg anser meg som en mann som har god kontroll på det meste i livet mitt og jeg overrasker meg selv ved å skrive inn et hjertesukk her på denne siden. Men nå er jeg altså her og jeg trenger råd. Jeg er håpløst forelsket i en kvinnelig kollega av meg. Men vi er opptatte på hver vår kant. Jeg prøver så godt jeg kan å glemme henne, men det er ikke lett når vi sees på jobben hver dag. Det har i grunn ikke skjedd noe mer enn en temmelig uskyldig flørt ( for et år siden) og da hun fant ut at jeg var opptatt (hun var singel da) så trakk hun seg selvfølgelig tilbake. Det gjorde jeg også (idioten som jeg er). Og nå stiller det seg slik at jeg angrer som en hund og vil ikke si noe til henne. Det virker som om hun er lykkelig der hun er. Hun har ikke vært annet enn hyggelig mot meg i etterkant men jeg lurer av og til på om det kunne blitt noe mer hvis jeg hadde vært er frampå. Vi hadde en utrolig god kjemi og jeg er rett og slett glad i henne. Det er vondt å ikke kunne ta omkring henne osv.. Jeg er usikker på om jeg burde snakke med henne om dette fordi om jeg gjør det så kan konsekvensene bli store for oss begge. Noen som har vært i en lignede situasjon som kan dele erfaringer? Eller råd? Been there, done that! Har egentlig bare ett råd dersom du eller kollegaen din ikke planlegger å skifte jobb i nærmeste fremtid, hold deg unna. Både for din egen og hennes del. Med mindre det er grunnlag for et seriøst forhold, er det ingen vits å rote seg bort i noe med en kollega. Det er deilig å være forelsket og gir en ekstra motivasjon og glede ved å gå på jobb, men kan fort bli alt for komplisert. Snakker av egen erfaring her ;-)
Gjest Betty89 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg anser meg som en mann som har god kontroll på det meste i livet mitt og jeg overrasker meg selv ved å skrive inn et hjertesukk her på denne siden. Men nå er jeg altså her og jeg trenger råd. Jeg er håpløst forelsket i en kvinnelig kollega av meg. Men vi er opptatte på hver vår kant. Jeg prøver så godt jeg kan å glemme henne, men det er ikke lett når vi sees på jobben hver dag. Det har i grunn ikke skjedd noe mer enn en temmelig uskyldig flørt ( for et år siden) og da hun fant ut at jeg var opptatt (hun var singel da) så trakk hun seg selvfølgelig tilbake. Det gjorde jeg også (idioten som jeg er). Og nå stiller det seg slik at jeg angrer som en hund og vil ikke si noe til henne. Det virker som om hun er lykkelig der hun er. Hun har ikke vært annet enn hyggelig mot meg i etterkant men jeg lurer av og til på om det kunne blitt noe mer hvis jeg hadde vært er frampå. Vi hadde en utrolig god kjemi og jeg er rett og slett glad i henne. Det er vondt å ikke kunne ta omkring henne osv.. Jeg er usikker på om jeg burde snakke med henne om dette fordi om jeg gjør det så kan konsekvensene bli store for oss begge. Noen som har vært i en lignede situasjon som kan dele erfaringer? Eller råd? Ehh...Du treger på at du ikke var utro med henne? ' Du er ikke singel mann! Du må ta et valg, du kan ikke få i pose OG sekk! Jeg regner med du er gift? og kanskje har barn... Da du giftet deg med kona de lovet du å være trofast..Så vær det! Å glem denne fristelsen....
@lfakrøll Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Farlig, farlig ! Men, om det er så at du mener at det er kollegaen din du vil satse på, så er vel det signaler gode nok om at det forholdet du faktisk ER i bør avsluttes okke som ???
Gjest again Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Den man ikke fikk og den sjansen man lot gå fra seg er de vi idealiserer mest. Ingen er så perfekt partner som den man ikke fikk, og sexen ville helt klart vært best med den man avsto å ha sex med. Du tok et valg, ut fra at du ikke var singel. Hvis du vil ha henne og ta sjansen på at hun fortsatt er interessert i deg, så avslutter du det forholdet du er i på en ryddig måte. Og deretter sjekker du ut mulighetene, er du heldig så får du henne, hvis ikke så er du virkelig singel og kan sjanse på hvem du vil. Men ikke utsett din partner for utroskap, vær en ryddig, ærlig og ordentlig ektefelle/samboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå