Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har hørt så mange bruker nettby til nettdating og sjekking. Også mange som har fått napp her. Hvordan gjør dere det? Nettby er vel ikke beregnet til nettdating sånn egentlig? Har laget meg bruker der, men forstår ikke helt hvordan dere går frem?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Man tar kontakt i gjesteboken, deretter kanskje pr brev... Skriver noen hyggelige ord, og tar det derifra... "snakker"sammen pr brev, og deretter kanskje pr msn... Hvis kjemien er god kan du foreslå og treffes... ; ) Jeg har ikke selv flørtet mye på Nettby, men har blitt flørtet mye med.. : P Fikk opptil 200 brev der pr dag.... :/ Datet en som tok kontakt der, og vi har nå vært sammen i et halv år... : ) Lykke til! Ps: vær obs på at ikke alle er den de utgir seg for å være, og stol på magefølelsen din...! Vær forsiktig og litt kritisk...!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg har også fått kontakt med noen pr brev, pleier å svare om magefølelsen min sier at det er ok Fordelen her er at jeg bor i en liten by, så det er endel jeg ikke kjenner, men som venner av meg kanskje kjenner til. Dermed er det noe lettere å høre om vedkommende er "ok" eller ikke. Jeg har bare truffet èn som jeg har fått kontakt med, en koselig fyr, men det ble ikke noe mer mellom oss. Vurderer å treffe en annen, men foreløbig har vi bare kontakt pr nett.
Gjest Emilie Ts Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 200 brev pr dag? Hvordan får man det? Hvordan finner folk deg? Jeg har 1 venn på nettby per idag. Kjenner ingen som har det.. Har fått 1 brev på 5 timer og jeg vil ikke si at jeg er lite attraktiv egentlig. Har en passe tom profil da, men må man skrive noe på profil? Er mange som bare skriver navnet sitt.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 200 brev pr dag? Hvordan får man det? Hvordan finner folk deg? Jeg har 1 venn på nettby per idag. Kjenner ingen som har det.. Ja...utrolig ,men sant...8/ Og det verste av alt var at enkelte ble fornærmet hvis de ikke fikk svar....*sukk* Prøvde å være høflig og svare de fleste, men det sier seg selv at det etter hvert tok altfor myyyyye tid he,he... ; ) Jeg hadde bilde i profilen... ser ok ut,men har ikke noen modell look..! Hadde ingen personlige opplysninger i profilen min overhode, men datadillet litt ,med fine fager og layout + et dikt eller noe.... Hadde også en spiller fra Dizzler.com lagt inn der med favorittmusikken min (startet automatisk når noen kom inn på siden min...) Men jeg merket dess mere jeg var pålogget, dess flere brev fikk jeg. Og havnet bildet mitt på "topplinjen" så drøsset det inn med brev... Ellers merket jeg at hvis jeg surfet rundt litt på profiler...uten å legge igjen noe...så fikk jeg også mere respons selv.... Hadde bare 30 stk på vennelista...men fikk venneforespørsel fra x antall ... Noe slik....
Gjest *nurket* Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 (endret) Nettby er jo et sjekkested det ja. Så absolutt. Men du må ha et ålreit profilbilde, og andre bilder hvis du har, samt skrive noen ord om deg selv (ikke ordentlig navn og tlfnr selvsagt). Ellers får du ikke napp.... Jeg har møtt to menn derfra, første varte ikke pga avstanden mellom oss, men har ikke tenkt til å gi slipp på han jeg er sammen med nå. Jeg søkte på gutter i en viss alder i området mitt, og da kom han opp på lista. Sendte han ikke noe brev, men var inne på siden hans og titta. Han sendte meg brev og spøkte med at jeg var uhøflig som ikke la igjen noen hilsen... ler... og resten er historie.. møttes fem dager senere, og siden har det vært oss... Endret 20. august 2008 av *nurket*
Envy Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Nettby er jo et sjekkested det ja. Så absolutt. Men du må ha et ålreit profilbilde, og andre bilder hvis du har, samt skrive noen ord om deg selv (ikke ordentlig navn og tlfnr selvsagt). Ellers får du ikke napp.... Jeg har møtt to menn derfra, første varte ikke pga avstanden mellom oss, men har ikke tenkt til å gi slipp på han jeg er sammen med nå. det der er bs.. jeg har riktignok et rimelig bra profilbilde og mye andre bilder da jeg har jobbet litt som modell.. og det er virkelig alt som skal til. jeg har den ondskapsfulleste profilen på hele nettby, og dere aner ikke hvor bitchy jeg er mot de som kontakter meg :gjeiper: men jeg får typ 10 brev daglig med tilbud om date. og det er uten å være spesielt aktiv. jeg for min del ser ikke på nettby som noe sjekkested, og jeg hater at folk ikke respekterer når jeg skriver på profilen min at jeg ikke er intressert i dating.
pittie Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Værste jeg vet er faktisk folk som kontakter meg på nettby (på en "du var deilig" "jeg vil møte deg" måte). Jeg er ikke der for å møte menn. er en grunn for det finnes nettsteder som match etc.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #9 Skrevet 19. november 2022 Send et hyggelig brev i gjesteboken 🖌️📖 Anonymkode: 7dafc...112
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 Haha, «gamledager» Here we go Anonymkode: e0039...6e7 5
Ugresset Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 (endret) Det første jeg tenkte da denne tråden dukket opp var: "What, eksisterer Nettby enda!?" Jeg skaffet meg flere kjærester gjennom Nettby. Det var datidenes Tinder 😅 Endret 20. november 2022 av Ugresset Leifing 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 Ugresset skrev (4 minutter siden): Det første jeg tenkte da denne tråden dukket opp var: "What, eksisterer Nettby enda!?" Jeg skaffet meg flere kjærester gjennom Nettby. Det var datidenes Tinder 😅 Du kan jo prøve å klikke deg inn på nettby.no og se hva som skjer Anonymkode: 97d39...97b
Ugresset Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo prøve å klikke deg inn på nettby.no og se hva som skjer Anonymkode: 97d39...97b Har ikke behov for å vite svaret 😉
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 Aaah Nettby 🥰 Anonymkode: 59be3...a20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 Ugresset skrev (6 minutter siden): Har ikke behov for å vite svaret 😉 Kommer rett inn på forsiden til vg Anonymkode: e0039...6e7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 Savner nettby da var det faktisk lett og bli kjent og treffe damer fra internett. Anonymkode: 9d5ba...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 Nettby var genialt for oss som var i en økende pubertetsperiode - var så mange fine bilder der... Anonymkode: 3dc3e...405 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. november 2022 #20 Skrevet 21. november 2022 Gjest Gjest_Emilie_* skrev (På 19.8.2008 den 20.28): Har hørt så mange bruker nettby til nettdating og sjekking. Også mange som har fått napp her. Hvordan gjør dere det? Nettby er vel ikke beregnet til nettdating sånn egentlig? Har laget meg bruker der, men forstår ikke helt hvordan dere går frem? Eller chat.no overskudd av mannfolk så der blir en nedrent på kvelden 😂😂er bare å svare de som tar kontakt. Første jeg møtte hadde jeg en diskusjon angående fotball i Qatar. Men kom i snakk med ei dame da som var hetero som bare ville skravle og det var nå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå