Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Ja? Hvordan er dere på håret og hvor gamle er dere? Jeg er 32, har brunt glatt hår rett nedenfor skuldrene. Vurderer å klippe en sidelugg og klarer aldri å bestemme meg for om jeg kler best sideskill eller midtskill. Er det forresten noen som vet om en side som beskriver hva som er penest de til forskjellige ansiktsformene?
Vera Vinge Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Mellomblondt (lett stripet) hår som rekker til bhen bak ca. Lett oppklippet, sideskill. Glatt/bølgete øverst, krøller nedover i lengdene. Tidvis ganske så volumiøst, til glede og fortvilelse, alt ettersom. Jeg vurderer for tiden lang pannelugg, men jeg er usikker på hvordan den vil te seg. Jeg orker ikke rettetang og masse produkter hver morgen. Jeg må spørre frisøren neste gang.
Essie_ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg har masse tykt hår som rekker ca 15 cm nedenfor skuldrene. Det er litt oppklippet pga mengde hår. Sideskill med lang skrålugg. Akkurat nå er jeg ikke så fornøyd med fargen, den var i utgangspunktet ganske mørk med noen lyse striper, men syns at fargen er blitt blass etter sommeren. Skal heldigvis til frisøren om en drøy uke - da blir det en mørk brunfarge på hele håret. Er 20 år, forresten.
Gjest Sisu Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 34, naturlig blond med litt fall og bobklipp. Deilig med kort hår!!
estrella Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg har svart hår(farget, er egentlig mye lysere). Det er veldig kort på ene siden(venstre) og oppklipt bak(skal være rufsete..jeg er bare litt slakk med å fikse det til gjennom dagen..) og på høyre siden har jeg ganske langt hår. Ikke så veldig symmetrisk akkurat Er 18. Skal klippe meg om noen uker igjen, slik luggen blir kort igjen(den er skrålugg forresten), så skal jeg farge den knallrød, hvis jeg gidder(tar litt tid..derfor er spørsmålet om jeg gidder inne. Må først avfarging og 3 timer med rødfarging til )
Cocktail Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 (endret) Er 19. Svart farget hår. Ca ned til der låsen på bh'en er. Noe opplikt, men vanskelig å se pga at håret er så mørkt. Ingen som legger merke til det for å si det sånn. Har fall i håret. Pannelugge går så vidt bak ørene. Har midtskill utenom panneluggen. Etterlyser også en side hvor det står hvilken frisyre som passer hvilken ansiktsform. Jeg har rundt ansikt og vil gjerne ha en frisyre som får det til å virke smalere =/ Endret 23. august 2008 av Cocktail
estrella Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Er 19. Svart farget hår. Ca ned til der låsen på bh'en er. Noe opplikt, men vanskelig å se pga at håret er så mørkt. Ingen som legger merke til det for å si det sånn. Har fall i håret. Pannelugge går så vidt bak ørene. Har midtskill utenom panneluggen. Etterlyser også en side hvor det står hvilken frisyre som passer hvilken ansiktsform. Jeg har rundt ansikt og vil gjerne ha en frisyre som får det til å virke smalere =/ Jeg har rundt ansikt og egentlig så passe de fleste hårfrisyrene, du må bare ikke være redd for forandring og prøve noe nytt. En frisør vil klippe deg slik du passer. Gå til frisøren og la dem gjøre hva de vil, hvis du tør
BrunetteBarbie Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Jeg har brunt lagt hår... 7-8 cm ovenfor korsryggen. Har fall i håret, så det rekker vel til korsryggen hvis jeg retter det ut. Har lugg, men den er laaang (ved haken nå). Vil ha den kortere igjen... Jeg har gylden brun hårfarge, men litt striper i andre brunnyanser. Heldigvis ingen harde kontraster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå