Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Noen som har noen ideer ang bordkort? Noe annet enn de vanlig små lappene med navn...
iap Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 (endret) eg hadde grønne hekla hjerter i mitt bryllup..paste inn med resten av det me hadde. var i eit bryllup der han var elektrikar der brukte dei gamle sikringar med eit lite bilde av dei på til bordkort. ellers så har du jo små flasker med post i og navn ut på, ring med dua å sløyfa med navn på, såg eit stillig hjerta det var streng tvinna i samen med ei perla i, lite tynt glass med lys oppi og navn uten på eller på lyset, går sikkert ann å bruka blomster på eit vis. Va det eg kom på nå i farten. lykke til Endret 19. august 2008 av iap
Honey Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg fant dette eksempelet i dag. Innlegget er redigert i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 19. august 2008 av Veslejenta
Chimamanda Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Her er en traad om det: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=353223&hl=
Dions Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Bruker programmene/sangheftene som bordkort. Skal skrive navnet og en liten personlig hilsen øverst på siden.
Gjest Fru Mæla Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Jeg har vært i en del bryllup og sett mange forslag på bordkort. Vi hadde helt enkle som var brettet, med et hjerte på toppen som stakk litt ut, navn på forsiden, og "forklaring" (f. eks brudens kusine) samt navn på baksiden. Andre forslag: - Kjøp falsk orkidéblomster og klipp av blomstene. Sett en liten sløyfe neders rundt "stilken" og skriv navnet til gjesten på blomsten. - Bruk slike tynne flate steiner (svart/grå, husker ikke hva disse heter??) Ta et silkebånd i lik farge som resten av pynten og skriv navnet med en tursj på steinen. Lekkert!! - Ta en ståltrå hvor man treer perler mens man tvinner tråen slik at det blir litt tykt. Form dette som ett hjerte. Ta deretter en ståltrå og strekk over midten av hjerte, og fest en lapp her/tøybit (alt etter som du selv måtte ønske) og skriv navnet til gjesten. Bordkortet henges på glasset! Det var iallfall noen forslag Noen som har noen ideer ang bordkort? Noe annet enn de vanlig små lappene med navn...
maja25 Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Hei. Vi skal bruke hvitt silkebånd rundt stetten på glasset - festet med en perle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå