Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar dere vær å sjekke opp en gutt/jente fordi dere føler at dere selv ikke holder mål? Har det hendt at dere faktisk synes personen er FOR attraktiv?

Har hørt at de aller peneste jentene bli sjeldnere sjekket opp enn de som er middels pen fordi gutta rett og slett ofte ikke tør å prøve seg på de alle peneste jentene (gjelder sikkert jenter også).

Tror dere dette er tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg har det slik med gutter iallefall, men det handler også om at de foreksempel har en såppas bra personlioghet at jeg ikke føler meg "verdig"

Skrevet
Jeg har det slik med gutter iallefall, men det handler også om at de foreksempel har en såppas bra personlioghet at jeg ikke føler meg "verdig"

Ofte har de attraktive en utstråling som ikke er attraktiv. Me myself I først.

Men det er viktig å huske at også pene mennesker (i den populære tolkning av begrepet) også sliter med sitt.

Sånn i realiteten så betyr det ikke så mye, men når man sjekker forventer man kanskje avslag? ;)

Skrevet
Lar dere vær å sjekke opp en gutt/jente fordi dere føler at dere selv ikke holder mål? Har det hendt at dere faktisk synes personen er FOR attraktiv?

Ja, jeg har tenkt slik ved flere anledninger.

Har hørt at de aller peneste jentene bli sjeldnere sjekket opp enn de som er middels pen fordi gutta rett og slett ofte ikke tør å prøve seg på de alle peneste jentene (gjelder sikkert jenter også).

Tror dere dette er tilfelle?

For meg blir det en naturlig konsekvens av svaret mitt på ditt første spørsmål. Om det er slik for andre vet jeg ikke.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har fått tilbakemelding på at det er derfor jeg ikke blir sjekket opp så ofte, spesielt ikke av menn på egen alder.

Selv er det vanskelig å si om det stemmer, da jeg ikke ser på meg selv som spesielt pen... Jeg syns det viktigste er personligheten..

Skrevet

Det stemmer nok at ”uvanlig vakre” kvinner er mer skremmende en de middelmådige.

Det kan ta tid før oss gutta finner ut at de veldig vakre damene ikke har noe mer å fare med en de andre…Bortsett for at de er mer pene da… Etter det er det ikke noe problem lenger..

Jeg kan gi et eksempel på hvorfor vakre ting er skremmende: Vakre ting er ofte farlige. En tiger er et vakkert og fascinerende dyr.Men….Jeg ville ikke vært alene med en…..

En ekstrem sportsbil er vakker….Men for å kunne bruke den slik den er beregnet må man ha store kunnskaper om hvordan man skal kjøre og kunne flytte grensene.

Slik er det med damer også. Denne vakre lille skapningen har mulighet til å rive ut hjertet vårt… Det er mer skremmende en alt annet….

Caracal

Skrevet
En ekstrem sportsbil er vakker….Men for å kunne bruke den slik den er beregnet må man ha store kunnskaper om hvordan man skal kjøre og kunne flytte grensene.

Slik er det med damer også. Denne vakre lille skapningen har mulighet til å rive ut hjertet vårt… Det er mer skremmende en alt annet….

Caracal

Digger bilmetaforen - sånn blir det når en mann skal forklare seg :ler:

Skrevet

På hvilken måte kan en vakker dame såre deg dypere enn det en "middelmådig" kan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...