Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 At folk vil ha barneseksjoner? Det er jo ikke akkurat en nyhet. Eller var det at så-og-så mange syns at det skulle vært kilopris du mener?
Gjest jinta Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Egentlig burde de jo hatt inndeling for ganske mange typer mennesker. Dem som har tenkt å drikke seg overstadig beruset for eksempel. Og ikke minst dem som har dyr - fryktelig plagsomt for oss med allergier å sitte ved siden av...
Gjest Tigress Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Det ville vore utruleg deilig å slippe å høyre på ungevræl i alle fall. Ønskjer kilopris velkomen og, eg, det ville vore rimeleg for mi lommebok! Men eigentleg synst eg at det burde vore slik at viss ein veide mindre enn 70kg (som er "standardvekta" for eit menneske t.d. ved utrekning av førarvekta i ein bil) så kunne ein få dei siste kiloa opp til 70kg som bagasje i staden...
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Men hva er nyheten? Dette er jo bare en recap av en undersøkelse om hva folk mener om saken.
Sjefs-snipa Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 så kunne ein få dei siste kiloa opp til 70kg som bagasje i staden... 100% enig
Gjest imli Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Tror det er lite gjennomførbart. Dessuten er det mange voksne som bråker også. Vil heller høre på unger som bråker enn fulle voksne... Når det er sagt bør nok folk bli flinkere til å ha kontroll på ungene sine. Litt disiplin skader ikke.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Eg flyer med ungane eitt par gonger i året. Og det er klart dei blir leie etter nokre timar. Og derfor kan det bli litt ulydar. MEN jammen sant er det vaksne folk også, som utmerkar seg ombord på fly. Vaksne som ikkje greier å sitja i ro... Vaksne som ikkje vil skjønna at dei ikkje smett forbi serveringsvognene. Og vaksne som ikkje kler på seg nok klær, slik at dei tek alle pledda ombord, med ein gong dei kjem inn i flyet. (Putene også, forresten). Dette gjer at eg har med eigne pledd til mine ungar sidan vaksne folk ikkje greier å ta med seg ein langarma gensar og eitt par sokkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå