Gjest Gjest_Nadine_* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 http://realitymethod.com/2007/02/the-hot-babe-scale/ Greit, dette fremstår nok som både litt fjortiss og overfladisk. Men allikevel, - det er mange som snakker i skalaer og bruker skala som en hyppig del av hverdagen. Flere og flere beskriver utseende til folk de treffer i skala fra 1-10: "Jeg traff en dame på byn igår..Ganske bra dame, vil si minst en 7er ass! Uansett, det jeg vil frem til er, hva synes dere om den skalaen? Jeg synes mye av det fyren skriver er ganske riktig! Noen som er enig? Og hvor vil dere plassere dere selv på skalaen? Hadde vært moro å se hvor folk legger seg. Selv vil jeg si jeg er 7.
Gjest rusketuska Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 mmmmm. jeg er også en sjuer. Kanskje en åtter på en god dag hehe :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Hmmm... Jeg trodde jeg var 7'er. Men det står her at 6' erne og 7'erne er de som oftest får tilnærmelser fra menn. Mens 8'erne, 9'erne og 10'erne sjelden blir kontaktet av menn. Jeg blir veldig sjelden kontaktet av menn, men får høre av andre at jeg har et bra utseende. Så da må jeg kanskje være 8? Vet ikke helt om jeg tør å tro på det...
fotografen76 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Har inntrykk av at svært mange overvurderer seg selv. De aller fleste er mellom 4 og 6 vil jeg tro. En god del 7-ere og noen 8-ere. 9-ere og 10-ere ser man mer eller mindre aldri. Mine eks: 1. MoskvaMarit ( På en svært dårlig dag) 2. Marit Breivik 3. Shabana Rehman 4. Anne Kath. Herland 5. Marte Stokstad 6. Mira Craig 7. Tone Damli Aaberge 8. Jenny Skavland ( 8++) 9. Daytona Mendoza ( Årets Miss Universe) 10. Eksisterer bare i drømmene.
tinaliten Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 hmmm... egentlig litt vanskelig det der!!! Er kanskje en 6 eller 7... vet ikke! :gjeiper:
Gjest Tica Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg synes mennene også skal få bli rangert fra 1 til 10 da. Jeg har prøvd å bruke bare norske menn, men klarte dessverre ikke alle. Her er min liste: 1. Knut Borge 2. Pål Bang-Hansen 3. Jon Arne Riise 4. Harald Eia 5. Harald Rønneberg 6. Kåre Konradi 7. Trond Espen Seim 8. Kristian Kjelling 9. Johnny Depp 10. Heath Ledger
Pollenallergiker Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Jeg er ikke så veldig interessert i å rangere meg selv utseendemessig. Hva godt skal det føre til? Dessuten synes jeg hun blonde jenta som nr 7 så mye bedre ut enn nr 8 (som attpåtil hadde solbriller på, men det var vel kroppen som gjorde henne pen..). Nr 7 var penere enn nr 9 også forresten. Så den lista er jeg overhodet ikke enig i. Og menns perspektiv på kvinners utseende bryr meg lite. Om jeg treffer en ok fyr som ser passe sjarmerende ut så prøver jeg meg. Hvis jeg ikke får napp så tror jeg ikke det handler om utseendet mitt. Så lenge man har en normalt ok utseende, steller seg og kler seg nogenlunde så blir det tåpelig å fokusere på om man er en 3'er. 5'er eller 8'er. Lever fint med den innstillingen
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Synes 6'ern hadde penest ansikt. Resten ser man ikke.
fotografen76 Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Heath Ledger er ikke en 10-er. Han var det muligens. R.I.P
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Heath Ledger er ikke en 10-er. Han var det muligens. R.I.P Okei da, RIP for Heath Ledger. Da setter jeg Josh Hartnett som nummer 10 isteden.
Viviwoom Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Men ei jente som er en 10-er for noen, kan godt være lavere nede på skalaen for en annen. Smaken er jo delt. Er aldri noen menn som kommer bort til meg. Jeg må jo være innmari lekker. Heheheheheee ...Eller kanskje det er fordi jeg bor midt i verdens rumpehull, der det ikke er så mye folk...
mysan Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 ...Eller kanskje det er fordi jeg bor midt i verdens rumpehull, der det ikke er så mye folk... Drammen? I følge den lista der så må jeg være en 2'er. Ja, ja, mine glansdager er helt klart over. Jeg har oppdaget at jeg egentlig har blitt usynlig. Min 10'er på mannefronten må være Johnny Depp. Dame10'ern kan være ... Angelina Jolie, tenker jeg ;P
Humleblomst Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Helt alvorlig: Eksempel 10 (ansiktsbildet) er jo akkurat make som eksempel 5, hvis du trekker fra sminke og hårfrisyre, og legger til en uformelig genser og et par ukledelige briller! Det er veldig tydelig at det er en mann bak dette som ikke egentlig har peiling på hva en del kvinner gjør for å få sitt "naturlige utseende". Hvordan kan menn være så ufattelig lett å lure? Og skal jeg følge skalaen er jeg en 9er, rett og slett fordi jeg jobbet en del for å finne en mann som så mer av meg enn bare utseende. Og heldig for meg var han jeg fant av god kvalitet. Men er jeg er overbevist om at jeg er en 9er? Kanskje på de dagene jeg har tatt meg god tid til å legge sminke!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Jeg er enten 1-3 eller 8-9 jeg da, for jeg blir aldri sjekket opp. Hvordan vet jeg hvor jeg ligger og hva betyr dette for hvordan jeg skal leve resten av livet mitt?
*melis* Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Jeg tror ikke på at noen er konstant en 5-er eller konstrant en 10-er (særlig ikke damer :gjeiper: ). På en dårlig dag kan en 9-er bli en 2-er og med de rette klærne, sminken, hårsveisen og utstrålingen kan en 6-er fort bli en 9-er osv. Og det som for noen er en 6-er, er for andre en 9-er! Forøvrig litt flau over meg selv for å ha kommentert denne skalaen
Chianty Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 er nok ikke på den skalaen ......... eller jo.. nr 1
Teriyaki Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 bryr meg ikke. forøvrig så var jeg veldig uenig i den rangeringen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå