Gjest rusketuska Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Mannfolk asså. Har noe på gang med en. Ut fra + og -, bør han dumpes eller satses på?? + sida Han sier han vil det skal bli oss to på sikt vi prater utrolig godt sammen live han får frem forelskelsen i meg han sier han har sterke følelser for meg Jeg føler han er mannen for meg han gjør at jeg blir trygg på han kropslig Jeg kan være helt meg selv når vi er sammen vi har det utrolig fint sammen på alle måter:rødme: - sida han er vinglete i forhold til hvor klar han er på å satse han er såpass nysingel at x'en spøker litt i bakgrunn han sliter litt med angst og depresjon noe som igjen gjør at han er overbevist om at han ikke fortjener meg Han har såret meg skikkelig tre ganger ved at han rett og slett bare kutter meg ut en periode uten forklaring før etterpå (forklaringen er angst) råd og tips taes imot med stooor takk:)
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Utfra beskrivelsen kan han være eksen min. En herlig type som man lett blir forelsket i. Men det blir ofte litt for mye berg-og-dal-bane. Vel, jeg håper for din skyld at det ikke er eksen min for jeg fikk en veldig koselig melding fra han i går kveld. Jeg kan ikke gi deg noen andre råd enn å følge magefølelsen din. Hvis du klarer å takle en stormende forelskelse den ene dagen og taushet og uvisshet neste dag så er det nok verdt det. Jeg har aldri angret på at jeg var sammen med eksen min. Jeg synes det var verdt det. Men vær forberedt på at han kanskje treffer andre eller dumper deg etter en stund (oftest etter 3 mnd). Lykke til!
Gjest rusketuska Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Nå ble jeg nesten litt nyskjerrig på hvor eksen din bor gitt hehe
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Nå ble jeg nesten litt nyskjerrig på hvor eksen din bor gitt hehe Det er nok ikke han I følge han selv har han ikke truffet noen andre enda. Det er bare noen uker siden det ble slutt så han har ikke vært singel så lenge. Beskrivelsen passet bare så bra. Men den beskrivelsen passer sikkert på mange. Uansett lykke til med kjærligheten!
Gjest rusketuska Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Nei jeg trodde ikke heller det hehe. Flere synspunkter taes imot med tusen takk:)
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Nei jeg trodde ikke heller det hehe. Flere synspunkter taes imot med tusen takk:) Jeg tror du må stille et ultimatum om du vil ha endelig svar. Det burde vært gjort før man fikk sterke følelser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå