Gå til innhold

Amber's dagbok

Amber

Anbefalte innlegg

Ikveld har jeg truffet en tidligere kollega, vi var på Peppe's og tok en pizzabit. Kjempekoselig..synd vi treffes så sjelden i grunn. Men vi skal prøve å gjøre noe med det da!

Ellers så hadde jeg time hos fysiopaten i dag, og det var godt med litt massasje igjen. Moren til en venninne passet Veslepia (naboen til mine foreldre) da mamma reiste bort i dag. Det hadde gått fint! Hun begynner å bli litt skeptisk ovenfor de hun ikke kjenner så godt. På tirsdag gråt hun så tårene trillet da vi fikk besøk av noen slektninger. Men det er vel rette alderen for det nå.

I morgen har jeg planer om å bake brød. Får besøk av en venninne i morgen, mannen min skal på konsert. Jentekveld!

Lørdag er det spinn marathon, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag ble en stresse-dag.......

Huff jeg gikk inn til mamma og lånte bilen hennes for å dra på handlerunde... Hadde det travelt da, for jeg skulle rekke hjem å lage middag til pappa og mannen min (mamma var bortreist..) Gud for et stress, frem og tilbake da jeg klarte og glemme både det ene og det andre. I tillegg måtte jeg rekke å kjøre gemalen inn til byen, da han skulle på konsert. Og hjem igjen i full fart da Veslepia skulle legge seg. Jeg skulle plukke opp en venninne på veien, hun skulle ligge over og vi skulle kose oss med vin og god mat. På vei hjem gråt Veslepia hele veien og huff og huff :veldigsur:

Men tilslutt fikk hun lagt seg, og jeg fikk slappet av. Det ble en koselig kveld iallefall.

Lørdag var det spinn maraton, og det gikk bra, gøy var det. Men selv om jeg tok det med ro, så gikk det ikke bra etterpå. Herregud hvor dårlig jeg ble. Hadde så vondt i hodet, og var så kvalm at jeg var helt på gråten. Fikk ikke sove, og ble liggende hele ettermiddagen i senga. Til slutt så kastet jeg opp, og da fikk jeg sove etterpå... I ni tiden kom jeg meg opp en liten tur og fikk i meg noen biter med mat... tragisk. Jeg skjønner det ikke.

Så idag har vi gått tur, og gjort litt husarbeid og bare vært hjemme... det sitter litt i ennå utrolig nok.

Skal skrive et brev til arbeidsgiver nå, og jeg kjenner det koker inni meg når jeg tenker på hva jeg skal skrive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår sendte jeg brevet, og jeg får et lite sug i magen når jeg tenker på det. :o Litt skummelt er det synes jeg, jeg vet jo ikke helt hva jeg går til nå. Brevet ble veldig bra, saklig og begrunnet. Men jeg aner jo ikke hva arbeidsgiver vil si, og hva som måtte komme "i retur". Håper iallefall de takler det profesjonelt, men ingen ting overrasker meg fra den kanten for å si det slik.

Igår kveld hadde vi besøk av et vennepar, og hadde det riktig så koselig. Vi la litt planer for julen, og avtalte å feire nyttår hos oss med deilig viltmiddag.

Idag skal jeg og Veslepia bare kose oss hjemme, jeg tenkte å fa gjort litt husarbeid, skifte på sengene og vaske klær bla. Kanskje vaske vindu, hvis det ikke er for kaldt da?

Ikveld skal vi på Kristian Valen, gleder meg litt til det. Farmor skal passe Veslepia...

Brrr det er så kaldt her på kontoret, nå må jeg gå på stua og varme meg litt!! Har søkt på ledige stillinger, men det er jo helt sølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har den første snøen kommet og lagt seg. Får nesten litt julestemning jeg.

Har bare vært inne, det har vært litt surt og kaldt. Har laget pizza og sett Buffy, og det var jo trist… Da er det vel ikke flere Buffy episoder antar jeg.

På fredag var jeg på personalfest på treningssenteret der jeg jobber. Først var vi på Lazerz tror jeg det heter… ala paintball, men meg liksom-gevær og vester, der vi jaktet på hverandre i en labyrint. Kjempegøy! Er helt knust i lårene, etter å ha løpt runt på huk. Etterpå ble det fest med pizza, øl og vin. Siden Veslepia var hos farmoren sin, kom mannen min og hentet meg. Var vel hjemme i halv tre tiden. Selv om jeg syntes jeg drakk ganske mye, ble jeg ikke dårlig dagen derpå! Svigermor disket opp med et kjempe lunsj bord når vi kom… kjempedeilig dagen derpå!

Lørdag kveld hadde vi besøk av et vennepar, og vi laget oss et skikkelig herremåltid. Koselig!

Jeg har ennå ikke hørt fra jobben heller… regner vel egentlig med å høre fra de pr post, så det kan vel drøye en liten stund til. Hvis de i det hele tatt har tenkt å komme tilbake til meg da… noe jeg ba om i brevet. Jaja vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det blitt kaldt! Igår var det åtte minus grader da vi sto opp.. brrrr

På mandag hadde jeg bursdag :bursdag: og mine foreldre og svigerforeldre var her på kaffe og kaker. Det var koselig, og jeg fikk to fiiine pengegaver :D

Fikk tatt opp ungkaren da, og så det senere på kvelden.

Tirsdag var jeg og snakket med en advokat, og det var et oppløftende møte! Bestemte uanset å vente å se hva som skjer ang jobben. Så igår fikk jeg brev fra de. Ikke at det sa så mye.. bare veldig generelt om situasjonen, og en begrunnelse på hvorfor de må si opp noen. Men det er jo utenfor tema, jeg skjønner jo at hvis det går dårlig så må de kvitte seg med noen! Poenget mitt var at det ikke burde være meg... jaja, nytt møte onsdag... gruer meg litt til det ja.

Ellers så er det koselig at det er komme snø synes jeg, godt å sitte inne forran ovnen med en kopp te og kose seg med Veslepia... Har gått litt lite tur i det siste, men det er litt glatt, og jeg har ikke isbrodder... bør vel kanskje skaffe meg det.

I dag var det faktisk mange fine jobber ute på nettet.. litt oppløftende det synes jeg. Må vel ta en kveld å skrive noen søknader.

Ikveld er det dugnad på barnehagen til Veslepia. Pappan kan ikke være med han skal på Dum Dum boys konsert. Men det har ikke noe å si, jeg møter opp iallefall. Neste uke starter tilvenningen, og jeg er veeldig spent på det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh nå er det lenge siden jeg har vært her gitt... litt sløv ja..

Det har vært litt travelt i det siste.

Vi begynnte med tilvenning i barnehagen denne uken, så vi var der mandag, tirsdag og onsdag i to timer hver ca. Det gikk kjempefint, og hun likte seg godt der så det ut som. Idag lot jeg henne være alene der i tre timer, men jeg var hjemme og vasket huset. Det hadde gått kjempefint, og hun storkoste seg med de andre barna. Hun ville ikke sove så mye da, så i ettermiddag sov hun i nesten to timer! DET er det lenge siden hun har gjort! Mamma er meget lykkelig over at det går så smertefritt! Hun er jo mye mindre enn de andre, og kommer jo ikke til å være der på fulltid før jeg begynner å jobbe. Men hun har en lang innkjøringsperiode iallefall!

Jeg var i møtet med jobben denne uken, og det viser seg at de er flere som får sparken der... Det går skikkelig dårlig. Så jeg er nå forberedt på å begynne i ny jobb. Har noen søknader ute, så det blir spennende til uken, kanskje jeg får noen jobbintervju??

Igår var jeg hos frisøren og stripet håret, mamma og Veslepia tuslet rundt i byen imens. Etterpå var vi på kafe, og shoppet litt til Veslepia. På kvelden hadde vi besøk. En hektisk uke, tirsdag var jeg ute og spiste pizza med en venninne..

Ikveld skulle jeg egentlig ha møtt opp på Egon da, det var KG treff... men jeg har vært så mye borte, og i morgen arrangerer vi fest her med mat og greier... jeg hadde ikke tid. Kom meg ikke på nett for å si fra heller. Håper ingen blir sure for det, jeg blir med neste gang.

Gleder meg til festen i morgen, har brent noen nye CDer med mye snacks på, det blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festen ble en suksess den, og jeg klarte å diske opp med mat til atten stk! Fikk litt hjelp på slutten da.

Med jeg drakk litt for mye, og litt for lenge... var i seng kl seks, og kom meg opp av senga halv tre på søndag! Men en skikkelig bakrus. Mamma kom med Veslepia i halv fire tiden, og formen min ble bare værre utover dagen. Gemalen holdt senga til fem, med et lite forsøk på å stå opp kl tre... det gikk ikke, så han måtte legge seg igjen :o Helt tragisk. Mamma var her en stund og hjalp til litt med rydding og mating av Veslepia, det var veldig snilt av henne. Jeg blir flau av å tenke på det. ...

Natt til mandag ble Veslepia urolig, og mandag hadde hun feber. Vi måtte bare være hjemme, hun hadde mave- vondt også. Nå i ettermiddag har hun sovet en dupp på over to timer, og det gjør hun aldri. Håper hun føler seg bedre når hun våkner. Det er ikke noe gøy å ha syke barn, og ikke blir det mye søvn om nettene heller. Så ikke er det blitt noe barnehage besøk heller.

Jeg skal ha spinn i kveld, ser ikke akkurat frem til det... Det blir nok godt å få rørt seg litt, men det er tungt å dra fra en syk liten pike... Mannen begynner å få vondt i halsen, så dette lover ikke bra..

Får håpe det værste er over nå iallefall. Hadde besøk av en venninne på dagen i går, det var koselig. Jeg har ikke hørt noe fra noen jobber ennå men det er nok for tidlig. Søkte på en jobb på mandag, som jeg har kjempelyst på. Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten av å sitte hjemme med sykt barn.... Idag er hun så og si frisk, så vi gikk inn til mamma en tur. Men igår kveld ville hun IKKE legge seg, og skrek i nesten en time. Puh takler sånt dårlig jeg... Nå prøver jeg å legge henne for å ta en ettermiddagslur, men hun raser.... skjønner ikke hva som går av henne.

Det var iallefall godt med en luftetur. Skal lage pizza til middag i dag, så lurer jeg på om jeg skal låne meg en video, mannen skal på konsert i kveld.

Har fått bestilt billetter til LOTR i julen, fikk ok seter den 18. desember. Jeg skal på Travis konsert i slutten av denne mnd, så nå er det litt som skjer fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har vært fullstendig avslappende. Rolig lørdag, men en liten handle tur på formiddagen. Hjemme-kveld på lørdag kveld, vi så Pelikanrapporten.

Søndag var jo farsdag, så da var vi en runde på besøk hos våre foreldre.

Fredag var mannen på konsert, da lånte jeg meg Matrix-Reloaded. Den var OK, men litt over the top synes jeg...

Igår var Veslepia en tur i barnehagen en tur igjen. Det gikk kjempefint det, jeg hentet henne i tretiden, og så gikk vi inn til mamma, da jeg måtte låne bilen hennes. Slapp av Veslepia hos farmor, og så skulle jeg ha spinning, trodde jeg. Men da jeg kom dit var det skjedd en misforståelse, så det var jo forgjeves.. heldigvis får jeg betalt alikevel. Skal ha samme timen fredag, så da må vi nok ta den samme runden, jeg og Veslepia.

Når vi kom hjem i går kveld, hadde Veslepia klart å bæsje igjennom strømpebukse, body og ullbukse, så jeg måtte slenge trekket til barnestolen i vaskemaskinen. Isj : ) Mens min mann holder henne over karet, mens jeg gjør meg klar til å hoppe i dusjen med henne, så tisser hun utover han og kar kanten og gulvet :sjokk: Hun ler og tramper / sklir oppi det hele. Sånn kan det gå :lol:

Idag har vi ingen planer, hun er en liten tur i barnehagen nå, mens jeg skal sy på merkelapper på klærne hennes. Så må jeg se Glamour, det er jo kjempespennende etter gårsdagens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag hadde jeg spinn, og det var gøy. Kom mange på timen!

Jeg lånte mamma sin bil, da mannen ikke rakk hjem fra jobb... plasserte Veslepia hos farmor. Det var glatt på veien, selv om det var plussgrader, og jeg klarte selvfølgelig å brase rett inn i bilen forran meg i et lyskryss i byen... Guri, jeg ble helt på gråten, og kunne ikke tro at jeg klarte å gjøre noe så idiotisk. Heldigvis så det ut til at det gikk bra, og at det ikke var noen skader i det hele tatt. Nesten for godt til å være sant.... Han jeg kjørte på ringte i går og sa at han hadde fått litt vondt i nakken, og hadde fått det sjekket på sykehuset :o . Men alt var OK heldigvis. Han ville dra inn på verksted på mandag sa han, bare for sikkerhets skyld. Håper det går bra, jeg har ikke råd til dette nå!!

Igårkveld var vi ute og spiste viltmiddag med venner, og tilhørende fest etterpå. Men jeg var sliten og tankefull, så jeg dro hjem kl ett, fikk min bror til å hente meg. Sov til elleve idag, og hentet Veslepia som sov hos farmor. Ellers har vi bare kost oss i dag...

På dagen i går gikk vi tur sammen med et vennepar, og hadde med kakao og boller. Kjempekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis var det ingen skader på den andre bilen! Puh jeg føler meg ti kilo lettere, har gått og grublet på det der i hele helgen...

Igår var vi på babysvømming, det var gøy. Jeg er litt skeptisk på om vi kan fortsette etter jul, da det blir veldig tungvint når jeg begynner i jobb igjen... Vi får se hvilke arbeidstider jeg får... Har ennå ikke hørt noe ang. de jobbene jeg har søkt på da... synes det tar lang tid, og begynner å lure på om jeg ikke blir vurdert til noen av dem :cry:

Idag er det hjemme-dag, har bakt brød, støvsugd og hatt pappa på lunsj. Jeg stekte vafler. Ikveld skal jeg på Aloe Vera party til en venninne, er litt spent på det, hva det er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oi nå er det litt lenge siden jeg har vært her.. Det har vært litt som har skjedd, så jeg har hatt andre ting å tenke på...

Ikveld har jeg og mannen tatt oss et bad sammen, og slappet av på sofaen. Kjempekos. Jeg har vært litt dårlig i dag, men føler meg mye bedre nå.. trodde influensaen var på vei.. :lol:

Fikk vite at jobben skal på julebord i morgen, og jeg ble ikke engang invitert :o Unnskyldninen var vist at det er så lett å glemme de som er i permisjon.. Vi er ikke SÅ mange på arbeidsplassen!!!!!! Idioter, jeg er irritert på mange ting, dette fikk jo begeret til å renne over. Jeg sa iallefall hva jeg synes om den saken.

Mannen min blir mest sannsynlig permitert om en uke. Det var litt av et sjokk, han som skiftet jobb i mai. Sannsynligvis blir det kortvarig, slik at han ikke behøver å se seg om etter noe nytt. Men allikevel.. Synes vi har hatt nok uflaks jeg. Jeg får vel sparken også når jeg begynner på. Ikke har jeg fått kommet på et eneste jobbintervju ennå heller. Har vel søkt på en ca sju jobber eller noe... deprimerende. Det er visst SÅ mange ledige for tiden, for jeg hører at de mottar SÅ mange søknader.... Drit. Fant en nå jeg tror jeg skal søke på...

Ellers så prøver vi å holde motet oppe og glede oss til jul. Skal handle litt julegaver i morgen. Egentlig skulle jeg på julebord i morgen (den andre jobben) men dropper det da formen ikke er helt bra. Har bakt litt denne uka, tenkte å fortsette med det i helga. Vi har jo fått oss stor fryser!

Planlegger en bytur med gamle venninner før jul, det tror jeg blir gøy. Gleder meg! Skal bake pepperkaker til uken med en venninne og hennes sønn, det blir vel også trivelig tenker jeg.

Hm da tror jeg at jeg legger meg, Veslepia våkner jo rimelig tidlig for tiden... skal prøve å komme oss til byen i rett tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sånn halv-syk i hele helgen, spesielt i går... det ble ikke noe konsert på meg :cry: Var skikkelig slapp og vondt i halsen. Hadde stivnet sånn i nakke og rygg at det var helt j..

Dro til fysiopaten i dag, mens mamma passet Veslepia. Det gjorde godt!

På søndag hang vi opp julestjernen og tente et lys... det var koselig. Gleder meg til å pynet til jul, det er jo vår første jul i huset vårt. Da trenger man jo også litt ny julepynt! Blir en bytur på fredag, skal se om jeg får tak i en del julegaver og pynt da.

Idag føler jeg meg litt bedre, så jeg har bakt Nan brød og bondebrød som jeg skal fryse ned å ha til en senere anledning. Tidligere laget jeg opp en masse barnemat til Veslepia, så hun har mat leeenge fremover!

Tror det er like før hun kryper nå, hun aker seg kikkelig raskt bortover gulvet, og har begynnt å bruke beina litt. En spennende tid...

Har kjøpt to antrekk til henne som hun skal ha i julen, hun kommer til å bli sååå fin :D

Har foressten drømt at jeg er gravid igjen så ofte de siste mnd... skummelt, det ønsker jeg ikke! Det betyr sikkert ikke noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med hilsen!

Formen er bedre, humøret også. Mannen min ble ikke permitert allikevel, de tok sosiale hensyn denne gangen. :klovn: Enda godt at noen arbeidsgivere er seriøse.......

Fredag var det shopping av julegaver, og jeg dro på kafe med en venninne. Veslepia var i hundre, og slo seg vrang da vi skulle spise. Kastet maten og ropte og skrek :o Vet ikke helt hva som gikk av henne. Hun begynner jammen å få egen vilje!

Har vært rolig i hele helgen, bortsett fra at vi var i barneselskap i går. Var en liten tur på Intersport i dag og fikk i en liten ting til min mann til jul... Ellers er det sånn drittvær at vi gidder knapt gå ut... Helt for j... blåser regner og det som værre er...is og glatt.. Huff nå synes jeg snøen kan lave ned og lage julestemning.

På torsdag bakte jeg brød, kokosmakroner, rullekake og eckernførdekaker! Driftig! Lurer på om jeg orker å bake noe i kveld... nei tror ikke det. Må se det programmet om Tor Erling Staff..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel det programmet var dårlig og kjedelig...

Idag har vi vært på den siste svømmetimen før jul, jeg og Veslepia. Det var morsomt, hun storkoste seg. Etterpå spiste vi middag hos farmor, og så dro vi hjem. På formiddagen i dag bakte jeg en loff, og hadde pappa på lunsj.

Igår var vi på Ikea en tur, og handlet noen småting og en julegave. Var sammen med en venninne, så vi spiste lunsj der. På kvelden hadde jeg en spinn time.

Ellers så er jeg mektig irritert på banken vår, de er helt håpløse. Hun rådgiveren er sløv, og vi sitter alltid igjen med følelsen av at hun kun handler i bankens interesse, og ikke vår. Jeg skjønner jo at banken vil tjene penger, men er det ikke meningen at en rådgiver skal råde oss til å gjøre det som er best for oss? Det nytter jo ikke å få ut BSuen uten å låne på huset, og det skal de ta seg grovt betalt for å gjøre... idioter hele gjengen...

Nå skal jeg vaske litt klær, og vaske gulv oppe. Den store jule-rengjøringen skal vi ikke ta før til neste helg. Imorgen skal jeg på shopping sammnes med mamma, må ha meg noen småting til jul:

* Juleduker / løpere

* Lys til treet

* Stjerne til treet

* Skart-kabel

* Smokker til Veslepia

* Bukser til Veslepia

* Julepynt hvis jeg finner noe..

* Konvolutter og frimerker

* Plastmapper til perm

* Mascara

Huff det ble mye mer enn jeg hadde tenkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig kommet litt snø, men det varer vel ikke lenge. Det regner innimellom, så det er vel slaps før vi vet ordet av det.

Idag har vært en skikkelig kose-dag. Hadde adventsfrokost, med egg, te og godt pålegg :D Koselig.

Veslepia var i litt dårlig form igår, og hadde litt feber. Hun var mye bedre idag heldigvis, så jeg tror vi skal en tur i barnehagen i morgen. På fredag var det Lucia tog i barnehagen, det var morsomt da! Klarte selvfølgelig å glemme kameraet mitt der :o Må hente det i morgen.

Har søkt på to jobber til i dag. Mister motet, og venter ikke lenger på tilbakemelding. Det er jo helt håpløst. Ikke får jeg fri rettshjelp mot arb. giver heller... så jeg skal skynde meg å organisere meg. Håper jeg får noe hjelp derifra. Skulle jo gjort det for lenge siden, men når ingen andre på arbeidsplassen er interessert, blir det mye tyngre. Vel nå skal jeg!

Har begynt å pynte litt til jul, og i dag lagde vi pepperkakehus.

På onsdag skal jeg ut og spise med min mor, en venninne og hennes mor! Gleder meg! Torsdag har vi billetter til LOTR, og da er det Pizza først. Lørdag skal jeg ut på byen :o DET er lenge siden det!

Ok nå avslutter jeg her, kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amber!

Ønsker deg en god jul og et riktig godt nyttår. Håper du får mange koselige juledager sammen med familien din. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Elin!

Tiden frem mot jul ble litt hektisk, ser at det er leenge siden jeg var her....

Skal vi se...

Onsdag 17 des: På dagen lånte jeg mammas bil, og fikk handlet mat til jul mens Veslepia var i barnehagen. Puh for et strev... På kvelden; Jentekveld! Jeg, min mor, min venninne og hennes mor var ute og spiste, og etterpå tok vi noen drinker ute på byen. Vi spiste Tapas, og det var knallgodt! En skikkelig vellykket kveld. Var hjemme i tolv tiden, da hadde Veslepia kastet opp! Hun var heldigvis ikke syk, bare litt ekkel hoste...

Torsdag 18. des: Ringenes Herre Return of the King! Jeg, min mann og et vennepar spiste først pizza på Peppes, og etterpå var vi på kino. Filmen var selvfølgelig STOR, men jeg gav eneren og toeren seks, da må desverre treeren få fem i terningkast... Har sikkert noe med at forventningene var litt for høye, og at vi hadde sett det meste før på en måte... men en utrolig bra film, bevares...

Fredag 19. des: Slappet bare av.......ikke noe stress! Ordnet litt til jul..

Lørdag 20. des: Var en tur på shopping, fikk handlet inn alkohol til jul. Litt annet småsnacks også... Dro hjem og begynnte på vaskingen. Ble ikke ferdig da jeg var i halv-dårlig form. Men etter litt hvile og en Ibux bedret det seg, og jeg bestemte meg for å ta den byturen alikevel. Det var kjempekoselig, det er år og dag siden jeg har vært ute, og nesten like lenge siden vi hadde det så gøy sammen, jeg og mine venninner. Den nye uteplassen skuffet, så neste gang blir det noe annet... Heldigvis var formen og bra dagen derpå.

Søndag 21. des: Fortsatte vaskingen!

Mandag 22. des: Bakte litt på dagen, og om kvelden så jeg litt TV og ryddet i klesskapet mitt.

Tirsdag 23. des: Pappa kom og fikk montert opp stengen over kjøkkenbenken. Han spiste lusj... ellers så ryddet jeg og fikk vasket over gulvene. På kvelden fikk vi et vennepar på besøk til julegløgg. Vi spilte Det Store Norske Spillet, og det var morsomt. Kom oss i seng irett tid.

Julaften: På formiddagen var vi hos Oldemor til Veslepia, hele min manns slekt har som tradisjon å møtes der. Dro hjem og begynnte å lage mat til kvelden. Vi hadde våre foreldre og min bror på middag. Det ble kalkun og ribbe, med riskrem og karamellpudding til dessert. Nam! Skikkelig vellykket, og med masse gaver etterpå. Veslepia fikk selvsagt mye leker, og hun la seg ikke før halv ti. Da var det litt vanskelig å få henne til å slå seg til ro, men det gikk til slutt. Jeg trodde imidlertid jeg hadde fått øyeinfeksjon, det verket og klødde sånn på det ene øyet... Idag var det bedre, men i morges var det nesten limt igjen :o

Idag har vi vært på middag hos svigers, og i morgen er det julelunsj hos min manns tante og onkel... Har en følelse av at julen kommer til å gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...