Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte helt å skrive at jeg fikk en bukett roser av mannen min på torsdag. Det var jo kjempekoselig!

Igår ble det ikke tid til noe skriving akkurat... Det ble litt frem og tilbake på dagen, da jeg først skulle til frisøren kl elleve. Der var jeg i over tre (?) timer, slik at det ble litt travelt til meg da jeg skulle hente bil og handle mat, og så komme meg hjem til Veslepia som mamma passet...

Da vi kom oss hjem, var klokken rukket å bli ca fem, og i åttetiden ventet jeg besøk. Det ble bare meg og en venninne, da to måtte melde avbud. Vi satt og snakket hele kvelden, og det var kjempetrivelig. Føler at vi begynner å få skikkelig god kontakt ogjen, etter at vi i flere år har sklidd litt fra hverandre. Jeg laget eplepai til oss, og den ble skikkelig god. Nam!

Idag har mine Svigerforeldre passet Veslepia i noen timer mens jeg hadde spinning time. Det kom ikke så mange, det var fint vær, og det er jo lavsesong delux nå... En venninne som tidligere har instruert ved samme senter ble med, og vi tok en kjapp runde med styrketrening etterpå.

Gemalen var på hyttetur fra igår til i dag. Jeg hentet ham og etterpå spiste vi ekte trøndersodd hos Svigermor, og det smakte utmerket. Har nå fått ryddet litt, etter en liten dupp på sofaen. Hadde litt hodepine, måtte sove den av og det gikk fint. Nå vasker jeg litt klær, og tenker det blir avslapning i kveld, med en film eller noe... Er litt sliten, og mannen min er litt i bakrus stakkar (not).

Driver å lager ferdig takkekort til alle vi fikk gave fra i dåpen, kanskje jeg skulle bli ferdig med det...

Ikke en typisk lørdagskveld akkurat... Men slik ble det bare. Imorgen skal vi ut, så vi tar igjen for det da!

Skrevet

Da jeg våknet i morges, med min datter og min mann ved siden av meg, lå det en gave og et kort på nattbordet... Min kjære hadde kjøpt parfyme og skrevet et nydelig kort.... :) Det var så koselig og romantisk...

Gleder meg til i kveld.

Skrevet

Vi spiste en bedre middag, der jeg valgte ytrefilet skåret i skiver, stekt på kleberstein med røstipoteter, salat og tre sauser til. Til dessert valgte jeg en Limekrem med macronbunn... Nydelig. Etterpå dro vi på kino og så Terapi For Korte Lunter, som var ganske morsom.

Mine svigerforeldre passet Veslepia, og det gikk også kjempefint. Idag har jeg vært ute med en venninne på lunsj... igjen. Begynner å innse at jeg kanskje gjør det litt ofte... :)

Ellers så måtte jeg jo se The Bachelorette i kveld, er veldig spent på å se om hun velger Charlie.... Han er jo den absolutt beste kandidaten!!

Ikveld ble jeg forresten nesten irritert på han der Russ... for en idiot. Litt latterlig, med tanke på at dette egentlig er nok en tåpelig reality serie :-?

Jaja, tror det blir kveld snart nå, skal bare ta en dusj først.......

God natt

Skrevet

Jeg gikk rett og la meg i går.... Dusjet idag tidlig istedet, sto opp kl halv åtte da jeg hadde legetime.. Da jeg møtte opp der viste det seg at jeg hadde fått time i morgen istedet. De hadde sendt brev, som jeg fikk igår. Tabben var at jeg ikke har lest det ennå... Synes de kunne ringe jeg, så er de sikre på at pasienten får beskjed. Det var jo bare en kontroll etter at jeg fikk satt inn spiral, men alikevel... så da får jeg dra tilbake i morgen da.

Ellers så fikk jeg vasket gulv igår, og idag har jeg strøket tøy. Tar et skippertak nå da jeg har lånt mammas strykebrett. Jeg har nemlig ikke fått somlet meg til å kjøpt etter at vi flyttet inn i huset... :-?

I ettermiddag er det babysvømming, jeg drar alene idag, da mannen min må jobbe. Det går vel bra det. Akkurat nå sover Veslepia, har hatt problemer med å få henne til å sove noe særlig idag.. Det er jo litt viktig at hun er uthvilt til svømmingen... Hun blir veldig sliten etterpå...

Nå skal jeg lage middag, som vi kan varme opp når vi er tilbake.

Skrevet

Veslepia dukket under på svømmingen igår, og det gikk kjempefint. Moro var det, og sliten ble vi begge to. Hun sov fra åtte igår til sju i dag morges.

herlig!

Legetimen gikk fint i dag, alt var som det skulle.

Har nettopp vært i bursdags selskap til en venninne. Synes det fungerer dårlig at vi skal prøve å legge ned Veslepia i bagen når vi er borte om kveldene... Hun blir trøtt, og oppspilt på samme tid, og det er vanskelig å legge henne. Jeg klarer ikke å slappe av og kose meg, pluss at jeg synes det er litt slitsomt. Jeg blir stressa, og da kommer det ikke noe melk... Er veldig følsom på akkurat det der...

I tillegg klarte vi selvfølgelig og ende opp i en diskusjon på vei hjem... Oldemor til Veslepia (på fars side) har bursdag i morgen, men jeg skal på min siste behandlig før sommerferien slik at det passer dårlig. Vi ble enige før idag om å dra på lørdag istedet. Men svigermor ville så gjerne at vi skulle dra i morgen, for da skulle de dit. Så sier jeg at jeg synes det er greit at bare de drar, men at de er en fordel at de er hjemme i leggetid, slik at hun kan få pupp og legge seg i senga si.

Det ble galt, gemalen mente jeg var "kontrollerende" på en måte, at han ikke kunne gjøre noe på egenhånd med Veslepia. Det var jo ikke det jeg mente....Huff. Det ble jo for kort tid å gjøre på da, slik at det ikke var noen vits.........Åh det er så trasig å krangle. Gjett hvor han er nå;

I elva!

Skrevet

Er sliten, orker ikke skrive mye ikveld...Har en kake i ovnen, er veldig spent. Har ikke bakt New York Cheescake før, og er spent på om den blir bra. Skal dusje, spise og legge meg i rene sengklær. Nam!

Skrevet

Sitter her og laster ned musikk, men det går så treeegt... Har ennå ikke fått bredbånd, så jeg må smøre meg med tålmodighet kan du si.

Igårkveld fikk jeg besøk av en venninne fra Oslo, og typen hennes. Vi studerte sammen, og jeg har ikke sett henne siden oktober. Det var kjempekoselig. Jeg laget middag til oss, og det var kjempekoselig å se henne igjen. De dro allerede lørdagsmorgen, da de måtte tilbake til Oslo. Vi ble enige om å treffes igjen i august.

Den kaken ble sånn midt på treet, bunnen ble ikke bra. Vet ikke hva jeg gjorde galt.. Smakte OK, men bunnen ble så hard. Tok litt tid å lage, så spørs om jeg velger den "lette" norske ostekaken neste gang :)

Har vært å besøkt Oldemoren til Veslepia i dag, lenge siden vi hadde vært der... godt å lette samvittigheten med det iallefall. Eller har vi egentlig ikke gjort noe ( vært på handletur da...) Været har vært knall, så i morgen skal jeg og Veslepia kjøre oss en tur på hytta til onkelen min, mitt søskenbarn og hennes samboer ferierer der i helgen... Er vel litt over en time å kjøre tenker jeg. Håper det går bra, og at det ikke er for mye mygg der :roll:

Mannen min skal begynne ute i morgen, vi har et prosjekt på gang i hagen... Han får hjelp av sin far, tror ikke jeg skal blande meg borti det :-? Gemalen skal nå ha tre uker ferie, og det blir godt, da har vi mye tid sammen!

Skrevet

Tittet innom jeg.. :D

Kjipt at det går så tregt med musikken da.. Men syntes fortsatt du er heldig jeg, får jeg får ikke lastet ned noe, sangene bare hopper og spretter, så det blir lixom ikke noe vits :cry:

Jaja, du får ha en mega god sommer da! :briller:

Skrevet

Ja og idag fungerer ikke Brenner programmet mitt.... Arrgghhh jeg som skulle brenne en ny cd til timen min i morgen. Data problemer er det værste jeg vet, for som regel skjønner jeg ikke et kvidder av hva som er galt. Må vente til mannen min kommer hjem, han er jo en liten data guru... Så da ble det surfing her inne istedet gitt.

Har vært sånn finvær her i de siste dagene at det er helt utrolig... Jeg har selvfølgelig rukket å bli brent allerede, selv om jeg smører meg med solfaktor. Jeg er visst blekere enn jeg trodde :) Spiste frokost på verandaen i går og idag (mannen min har ferie nå). Kjempekoselig.

Igårkveld grillet vi hos et vennepar i byen, og det ble meget velykket. Fikk problemer med å legge Veslepia i bagen sin igjen selvfølgelig.... Skjønner ikke det der. Så da måtte vi bare dra hjem.

Rakk å få med meg siste del av The Bachelorette, og ble sjokkskadet da ikke Charlie ble valgt... :D Huff høres ut som den TV slaven nå...

Vel idag har vi solet oss og gått tur, og ikveld var det babysvømming. Moro som alltid, og nå var Veslepia helt under gitt :D

Nå kommer mannen min, jeg tror jeg må gå å hjelpe ham med hengeren... vi skal nemlig kjøre søppel i morgen.........

Skrevet

Vi fikk da endelig kjørt siste lass med søppel forrige dagen. Etter oppussingen har vi hatt mange turer på dynga, utrolig hvor mye rask og rot det blir. Så nå er det god plass i boden, og vi er klare for å begynne ute. Har fått opp gjerde, som jeg er i full gang med å male, og vi skal bla. støpe mur, legge heller og gjøre det riktig så fint rundt huset. Tror ikke vi får gjort alt i sommer, men vi får se hvor mye vi rekker over.

Igår kveld gikk jeg å la meg litt over halv ti, hadde sånn hodepine... Vi laget pizza og skulle kose oss, men jeg måtte bare køye. Hadde spinnig time i går ettermiddag, og jeg plages fælt med at jeg får hodepine etterpå.. Jeg passer på med mat og væske, men ingenting hjelper visst. Blir litt oppgitt... Skal ha samme timen i morgen. Hadde jo håpet på å få brenne noen nye CDer, men programmet er ikke fixet ennå... Må mase litt på mannen min. Easy CD Creator er ikke kompatibelt med XP visstnok... Jaja får håpe det blir i løpet av helgen.

Ikveld har jeg vært på kafe med to venninner, det var koselig. Nå skal jeg legge meg tenkte jeg. Imorgen må det vaskes og ryddes i huset, men blir det slik sol som idag, er det mer fristende å sitte ute. Prøver å få litt farve på min bleke kropp som ikke har sett sol siden... ja i fjor sommer var jeg gravid og tålte ikke solen, så det blir vel nesten to år da :) ??

Nei ikke fullt så ille da..... Kan huske jeg tok litt solarium ("skamme seg") i forbindelse med bryllupet. Nok om det. Nå er det natta!

Skrevet

Ja igår var det mye kjørligere, så vi fikk vasket rundt skikkelig. Føltes godt.

Før vi kom igang med det, så var det en mann her og monterte opp alarmen på huset. Det var alarm anlegg her da vi tok over, men det var koplet fra. Når vi tok over huset så bestemte vi bare for å vente og ta en evt. avgjørelse på det med alarm senere. Plutselig på torsdag kommer Sector Alarm og skal plukke ned anlegget, da de ikke visste at det var nye eiere på huset.. den forrige eieren hadde nemlig ikke betalt på TO ÅR, så nå var de lei og kom for å fjerne hele greia. :roll:

Enden på visa ble at vi tegnet kontrakt :)

Jeg hadde spinning time på ettermiddagen, og det gikk veldig bra. Kom lite folk, men ikke mer å vente på denne årstiden. Så på kvelden i går grillet vi oss mørbradbiff, ovnsbakte poteter med masse godt tilbehør og koste oss skikkelig. Ordentlig fredagskveld!

Idag har vi vært på bohus og kjøpt CD hylle. Det var nemlig på tide, har hatt planer om det siden i januar da vi flyttet inn. :ler:

Den var gansk stor, og selv om jeg trodde vi hadde mye CDer tror jeg vi må handle noen til for at den skal bli sånn nogenlunde fin... Ellers så har vi ikke gjort så mye... Var og hentet en bil for noen venner, de var forlovere i et bryllup og måtte ha noen til å hente bryllupsbilen. En lekker Volvo V70..

Mannen er dratt til en kompis for å drikke øl, og jeg tenkte jeg skulle laste ned litt mer musikk. Veslepia sover godt, hun sovnet over kveldsmaten sin stakkar... Det er et problem å få henne til å sove noe mer enn 20min i strekk på dagtid... Derfor var det ikke rart om hun var utslitt stakkar.

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal binde renta på Studielånet heller.. Har vansker med å bestemme meg...

Skrevet

Hei Amber!

Charlie på ungkarskvinnen var en skikkelig lekkerbisken :wink:

Men han høres jo ikke så gæren ut han mannen din heller? Selv om han kanskje er litt mye i elven?

:lol:

Kan du ikke fortelle litt om deg selv, hvor gammel er du, hva gjør du når du ikke er i permisjon osv.?

Skrevet

Hyggelig med hilsen i dagboken!!

Joda, Charlie var en skikkelig lekkerbisken han :lol:

Jeg ble nok lettere sjokkert da han ikke ble valgt. Men selvfølgelig er det jo jeg som har den aller beste mannen! Han er egentlig ikke så ofte i elven, men vi hadde noen skikkelig regnværsdager her, og da kan han jo ikke gå glipp av fiskingen :-?

Jeg kan jo fortelle litt om meg selv:

Jeg er seks og tyve år, nettopp hatt et års bryllupsdag, og har en liten datter på straks fem mnd.

Vi har nettopp (januar) flyttet inn i nytt hus (bygd i 2000), og jeg er nå hjemme i permisjon. Rett over jul skal jeg tilbake i jobb, jeg jobber som reisekonsulent.

I tillegg jobber jeg som spinningsinstruktør, og har nettopp begynnt med timer igjen. Har en time i uka.

Tror vi har mye til felles jeg, Klips!

Nå har jeg lagt ned Veslepia mi, og skal rydde litt og bake ostekake.

Må begynne å tenke litt på hva vi skal ha med oss sørover på onsdag. Vi skal ha fem dager i Gudbrandsdalen sammen med svigers :o

Mannen min er fyllesjuk ennå :o :o og sover på sofaen. Håpløs ja :wink:

Skrevet

Jeg prøver å få tid til å forberede meg litt til spinningtimen min i morgen, men det går litt tregt... Det er den første timen min med det nye konseptet de startet med mens jeg var borte. Det går nok bra, men jeg liker å ha kontroll. Må sette meg ned litt når jeg blir ferdig her :roll:

Idag har vi vært på en liten shoppingrunde, og ellers idag kan jeg ikke gjøre helt rede for hva jeg har bedrevet tiden min med :ler:

Fysioterapeuten var her i morges for å se på Veslepia. Hun står litt rart på den ene foten sin. Men det er bare å stimulerer henne litt så går det seg til heldigvis.

Ikveld har vi hatt besøk av venner / slektninger, vi må jo holde "mini selskap" for de som gav dåpsgave til veslepia men som ikke var i dåpen. Koselig.

Har nå fått tak i NERO slik at jeg får brent CDer igjen. Men nå er det selvfølgelig noe i veien med Kazaa. Herregud jeg tror jeg blir sprø :evil:

I morgen blir det litt hektisk tror jeg... Skal pakke (selv med kun fem dager borte blir det mye å tenke på med en liten baby!). Vi skal på den siste babysvømmingen for i sommer, og rett etter det skal jeg da ha spinning time! :roll:

Jaja det går vel bra, kommer til å være sliten i morgen, så jeg vet ikke hvor mye jeg får skrevet her før vi drar...

Skrevet

Ja nå er vi hjemme igjen!

Det ble til at vi droppet babysvømmingen på tirsdag, det ble for mye stress til oss. Har litt dårlig samvittighet for det, men jeg skal ta med Veslepia på egenhånd i løpet av uka tenkte jeg. Svømmingen starter ikke på igjen før 18. august.

Spinningtimen gikk faktisk veldig bra, og det kom ganske mange mennesker. Det var gøy, men jeg ble sliten! Skikkelig bra trening...

Turen vår ble faktisk over mine forventniger, vi hadde det koselig. Jeg skal innrømme at jeg egentlig ikke så frem til å dra nedover... Mine svigerforeldre har et hus i Gudbrandsdalen, og mannen min har veldig mange fine ferieminner derifra, så jeg ble med for hans skyld. Svigers er alletiders de, men det blir litt intenst for meg, og det er ikke alltid jeg føler at vi har så mye til felles. Min manns tante og onkel var der og, og vi hadde det trivelig, og dagene gikk da i grunn ganske fort.

Grunnen til at det blir litt intenst for min del, er at de er så oppslukt av barnebarnet sitt at jeg blir helt svett noen ganger :forvirra:

Fks kan de ikke alltid la henne ligge ifred hvis hun skal sove, og de ser ikke tegnene når hun blir overstimulert og snur seg bort osv... I tillegg raporterer mannen min til sin mor kvelden før vi reiser, morgenen før, mens vi er på vei og rett før vi kommer frem :-? Slikt er ikke jeg vant til. Han sier at han vi så gjerne glede moren sin... sp hva kan jeg si :)

Men jeg kan egentlig ikke klage, vi er jo heldige at de bryr seg så mye om oss.

Nok om det... Nå har vi kjøpt oss en pizza som vi nettopp har fortært, og jeg vasker klær for harde livet. Skal bli knallvær fremover, så i morgen håper jeg at jeg får solt meg litt...

Skrevet

Iløpet av ferieturen vår så har Veslepia blitt ordentlig flink til å spise grøt. I kveld gikk det ikke så bra derimot... har vel kanskje litt med dagsformen å gjøre også. Men hun gjør store fremskritt. Tror hun synes den blir kald i forhold til melka... Men nå har hun jo passert fem mnd (på lørdag) så hun må jo venne seg til det.

Det har vært sinnsykt varmt idag, og jeg har da fått solt meg litt. Mannen min ble plutselig dårlig i går, og har vært helt slått ut i hele dag stakkar... Trodde kanskje at det hadde noe med pizzaen han spiste igår å gjøre, men idag gikk mage-vondtet litt over og han var bare generelt i helt elendig forfatning. Håper ikke det blir noe langvarig, det er jo siste ferieuken hans...

Veslepia sov litt lenger i dag enn det hun gjorde mens vi var borte... til ni. Da hadde hun fått litt pupp i sekstiden, og sovnet sammen med oss igjen. Vi tok oss en tur på butikken, måtte handle mat da det var nesten tomt i kjøleskapet....

Begynnte å se på Unkaren i dag, men synes ikke noe om det, han Andrew fyren skuffet meg litt. Damene var også helt teite spør du meg. Skal bli spennende å se den norske versjonen.

Har fortsatt med klesvasken i dag (fatter ikke at det kan bli så mye skittentøy), men ellers har jeg bare kost med pia mi!! Hadde planer om å grille til middag i dag, men det ble stusselig da det ble bare meg... Mannen min har ikke klart å spise noe i dag. Så jeg lagde meg bare to burgere, enkelt og greit. Ikke noe særlig å lage mat i denne varmen....

Nå skal jeg bare surfe kort her inne, så legger jeg meg. God natt!

Skrevet

Nå har jeg funnet farge funksjonen!

Gårsdagen le ikke brukt til så mye fornuftig... man blir jo helt slått ut av varmen... Var på en liten shoppingrunde, og traff en tidligere arbeidskollega. Det er jo forfriskende å ta en kjøretur siden vi ar AC i bilen :)

Jeg hadde spinning time i går kveld, og det ble selvfølgelig ramaskrik da mannen min skulle legge Veslepia vår... stakkar han blir så frustrert.. ikke var han helt i form heller. Jeg skjønner ikke hvorfor hun blir sånn noen ganger. Frustrert som han var gikk det jo utover meg da, jeg kunne ikke ha spinning mer osv.. Heldigvis så mente han jo ikke det, det ble bare sagt i frustrasjon. Jeg synes jo at det er feil at det går utover meg da, jeg må da også ha et liv utenom det å ære mamma... Jeg tror vi må gjøre det sammen en stund, venne henne til det.

Idag har vi vært driftige, jeg har malt mer gjerde rundt huset, klipt plen og gjort litt rent inne. Selv i tropevarmen.. flink ja! Gleder meg til vi får ferdig alt rundt huset, det kommer til å bli veldig bra. Skal grave opp plenen og så ny... den ser rimelig sliten ut. Foreldrene mine kommer hjem fra ferie til helgen, da blir det litt hjelp å få. Ingen av oss har noe særlig grønne fingre, så det er greit med litt ekspert hjelp. De har vært borte i en mnd, så tenker de synes Veslepia har vokst.

Har nettopp vært en tur opp til en av naboene som også nettopp har flyttet hit. De har en baby på seks uker, så vi har litt til felles med de da...

Har blitt litt solbrent på ryggen idag tror jeg.. kjenner det vel ikke før i morgen... Det er jo rene tropevarmen her, skal jo ikke klage, men på ettermiddagene får vi solen rett mot stuevinduene, og da blir det j... varmt. Helt ekkelt. Skulle hatt utvendige persienner!!!

vel, nå skal jeg snacke litt, og se litt TV... kanskje vi lager oss gresk salat og baguetter til kvelds... Det frister litt, da vi bare hadde noe så traust som pannekaker til middag...

Skrevet

Den greske salaten tok vi i dag istedet, vi grillet og spiste ute på verandaen etter at Veslepia hadde lagt seg. Det er varmt til henne om dagene stakkar, blir litt utslått tror jeg...

Jeg holdt på å glemme at vi skulle på kontroll idag, husket det i siste liten :oops: Trippelvaksine skulle settes for andre gang idag... Huff jeg synes det er fælt jeg. Men det må jo til. Ellers var alt bare bra, og hun vokse sakte men sikkert. Hun har passert seks kilo nå, og hun er fem og en halv mnd gammel. Det er ikke så mye, hun er en slank dame :) Men kurven er jevn og fin sier helsesøster :)

Mannen min fikk hjelp ute idag, så han og faren har jobbet som bare det i solsteiken. Jeg har ordnet litt inne, og solt meg litt. jeg kjenner jeg er litt sliten, men vet ikke hvorfor, da jeg egentlig ikke har gjort så mye. Det er nok varmen ja... Jeg har limt noen bilder inn i album, og rydet litt på kjøkkenet ikveld, mens jeg lastet med noen sanger. Det tar jo tid som vanlig. Lastet ned en gammel Matchbox 20 sang (Mad Season) og Jewels nyeste Intuition, både Radio Version og Club mix, Junior Senior også selv om jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke... :roll:

Vel nå skal jeg snart legge meg tror jeg, skal stå opp tidlig å shoppe i morgen, må gjøre det før den værste varmen setter inn... hvis det hjelper. Tenkte på å kjøpe meg en bok, jeg leste Liza Marklund's

God Natt!

Skrevet

Huff nå er det lenge siden jeg har skrevet ser jeg.. har vært inne her i helga, men orket ikke skrive noe.

Det er fortsatt kvelende varmt, og det er slitsomt å være til synes jeg :( I helgen har vi slappet av for det meste, var på besøk til mine foreldre på lørdag, de kom hjem fra ferie og var så glade for å se veslepia igjen.

Søndag hadde jeg spinnig time på dagen (kom 3 stk :wink: ). Utover kvelden hadde vi besøk av en kompis av mannen min, og mine foreldre. Etter at de hadde dratt ble jeg i skikkelig dårlig form, og måtte gå å legge meg. Jeg kjente at jeg var kjempesliten da jeg kom hjem, og hadde litt hodepine. Jeg tok meg to paracet og trodde det skulle gå over, men hodepinen lå og lurte hele dagen. Litt småkvalm var jeg og. Jeg spiste godt, så jeg skjønner ikke hva det var for noe. Det er ikke første gangen jeg blir dårlig etter trening, jeg blir oppgitt... drikker godt og spiser godt, men det er ikke allltid det hjelper. Grrr

Idag har jeg også bare sløvet :evil: for en latsabb jeg er!

Har vasket sengetøy og laget middag, thats it. Har kost masse med Veslepia da. Har fått sendt et klagebrev til barnehagen vi vil inn i, de har nemlig rotet bort søknaden vår slik at vi ikke fikk plass. Det er for dårlig. Skal ringe dem om et par dager da jeg vet de har fått det.

Hvis det ikke er fullt så varmt i morgen har jeg lyst til å gå en tur. Vi får se... Til helgen har jeg egentlig lyst til å bli med mamma og pappa på hytta, mens mannen må være hjemme å lese til sin sertifiserings eksamen. Han vil derimot at vi skal være hjemme, slik at vi kan ha et sosialt lag med noen venner lørdag kveld... vet ikke helt hva jeg skal gjøre....

Skrevet

Idag har jeg og veslepia gått oss tur, det var en mye mer behagelig temperatur ute idag.

Har ingen planer utover kvelden egentlig, skal begynne å lage middag til min kjøre mann om en liten stund. Det ser ut til at det kan bli litt regn, hører torden i det fjerne… Hadde en skikkelig skur i går i alle fall.

Kanskje jeg skal begynne på boken jeg kjøpte her om dagen… Det ble Unni Lundell denne gangen. Det skulle vært vasket golv også, så det mangler ikke på arbeidsoppgaver akkurat.

Veslepia tror jeg har blitt en skikkelig mammadalt, hun begynnte bare å skrike da pappan skulle legge henne her om dagen. Så vi driver og jobber med den saken nå om kveldene, og det er ikke bare enkelt, pappa blir nok litt fortvilt stakkar. Hun er ganske oppmerksomhet syk, og sitter og roper nå mens jeg skriver… :frustrert: ”se på meg da mamma”!

I morgen kveld har jeg spinn igjen… godt å få trent litt. Skulle absolutt fått tid til styrke trening også, men det blir dessverre liten tid til det….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...