Amber Skrevet 13. august 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 13. august 2003 Nå er mannen dratt på fotballkamp, og jeg har planene klare: Fotbad, kveldsmat og City Of Angels. Etterpå skal jeg ringebestevenninnen min, gleder meg til å snakke med henne igjen! Håper hun ahr tenkt seg hjem hit en tur snart... La merke til at Minnie Emmerdale har forlatt kvinneguiden. Synes det er litt synd igrunn... hun laget jo liv og røre, og ganske mange heftige diskusjoner her inne. Men i det siste har jo alt tatt helt av, på mange måter, så det er jo kanskje ikke så rart. Jeg synes hun var en interessant person, uansett om det var løgn eller ikke. Mye rart å lese ang hennes person de siste dagene iallefall.. :-? I ettermiddag var mamma her en tur, og vi har ordnet til med blomsterbed ute på muren vår. Er ikke ferdig ennå da, men nå ser det litt bedre ut der ute. Bedre skal det bli! Veslepia ville på død og liv IKKE sove tidligere i dag, så hun hadde en litt sutrete dag. I kveld var hun i storform derimot! Gøy til pappan som skulle ta kveldsstellet :D Hun har vært sånn fryktelig til mammadalt i det siste, men jeg ser at det kommer mye an på dagsformen hennes. Det er vel vanlig at de blir litt avhengige av mamman sin da. Hun er jo sammen med meg hele dagen. Gleder meg til fredag, da kommer venninnen min fra Oslo opp, og vi skal ha hele dagen sammen i byen. På kvelden skal vi ut og spise, tar med oss vår bedre halvdel og. Hennes kjæreste er her på business, så det passet så fint. Farmor og Farfaren til Veslepia skal være barnevakt. Vel, da må jeg logge av, slik at jeg får ordnet klart til klokka blir kvart på; da starter City of Angels! God Natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 14. august 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 14. august 2003 Nå er jeg hjemme hos mamma en tur, tenkte å bruke litt tid her på KG mens Veslepia sover. ...snakker om sola, tror hun nettopp våknet gitt... ikke noe særlig sovehjerte om dagen nei! Har vært hos legen en tur, og det er litt langt/bratt å gå hjem, så jeg kræsjer her til mannen er ferdig på jobb.. Har tatt opp problemet mitt med legen, det at jeg blir så dårlig etter trening, og jeg skal inn og ta noen blodprøver i første omgang. Ellers så var ikke min venninne hjemme igår selvfølgelig..må prøvee igjen i kveld............ Nå må jeg gå å ta Veslepia mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #63 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, Amber :D Er i ferd med å ta hilserunden nå, så da måtte jeg jeg jo ta turen innom deg også, da. Måtte høres egentlig litt negativt ut....mener at jeg stakk innom fordi jeg hadde lyst! Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. august 2003 Forfatter #64 Del Skrevet 16. august 2003 Igår kveld hadde vi det kjempekoselig, det var virkelig trivelig å treffe min vennenne igjen. Kjæresten heddes er topp også,, og det er så fint at hun har funnet seg noen synes jeg, hun har hatt nok mannfolk problemer! Vi spiste på en tapas restaurant i byen, og etterpå kikk vi på en kjempekoselig bar rett ved. Kom vel hjem i halv ett tiden. De skulle kjøre tilbake idag, så det ble ikke noen senkveld. Idag har vi hadd besøk, mannen fyller år. Nå venter vi på besøk runde nr to- et vennepar kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. august 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg hadde det litt travelt da jeg var her inne sist ser jeg… Uansett så var fredag en ubetinget suksess. Det er virkelig synd at de bor i Oslo, og at vi ikke kan treffes oftere. Jeg kjenner henne fra studietiden, og vi har klart og holdt kontakten jevnlig, jeg har og vært og besøkt henne ved flere anledninger. Håper på å få til en tur igjen, men det blir sikkert ikke før på nyåret… eller tidligst før jul. Det er jo ikke like enkelt å dra fra Veslepia ennå.. først må vi begynne med at hun er borte en hel natt. Det blir vel ikke så lenge til, mannen min synes at jeg er litt overfølsom når jeg nøler litt på det.. men det er jo egentlig en fordel hvis man skal være ute sent en kveld… Ellers så var lørdag en ”hjemme dag”, feiret bursdagen til min kjære. Jeg kjøpte ham deodorant i gave, sammen med tre store solsikker. Det er ”vår” blomst. Kjøpte også et kjempestort kort, og han ble veldig glad! Tok en tidlig kveld etter at våre venner dro i elleve tiden, og på søndag var vi hos noen slektinger på besøk, og på kvelden var mine foreldre her en tur, da de hadde vært på hytta i helgen. Ikke noe spennende som har skjedd egentlig… som vanlig kan jeg vel si :-? Veslepia er blitt veldig opptatt av andre barn nå. Når vi var hos hennes tremenning på søndag (han blir snart tre år) var hun helt oppspilt, og det så ut som om hun var kjempeivrig på å være med å leke! Artig. Mannen min har re – installert PC-en vår, og da har han installert det gamle brenne programmet mitt ( Roxy Easy CD Creator), og det krasjer jo rett som det er. Så i dag, da jeg på tampen skulle brenne meg en CD til spinning timen min, gikk jo alt til h… Å så sur jeg ble. Nå skal han få installere NERO, det er så mye bedre. Vi har vært på baby fotografering i dag, og det gikk kjempefint. Får vel bildene om tre uker, gleder meg til å se de! Mannen min har ferie denne uka, og det er litt godt. Tror muligens han skal jobbe en dag…. Denne uka starter baby svømmingen igjen, og det blir jo gøy.J Jeg har ennå ikke fått snakket med min venninne i Canada... har prøvd amnge ganger men får da ikke tak i henne... hun vet jeg har ringt, så jeg håper hun tar kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. august 2003 Forfatter #66 Del Skrevet 19. august 2003 En liten tur her inne mens Veslepia sover ettermiddagsduppen sin......... Idag har vært en sløvedag hjemme. Godt igrunn... gjort litt husarbeid da. Vasket klær og ryddet litt. Kjørte dusjforhenget i vaskemaskinen... Ble ferdigpizza til middag da mannen måtte haste ut en tur... han skal hjelpe en venn med noe ved i kveld... Det øsregner ute, så ikke har vi gått tur heller. Veslepia oppførte seg selvfølgelig som en engel da mamma passet henne igår kveld Jeg hadde spinningtime, og mannen var invitert på gratis fiske i Gaula... en stor laks fikk han og! Tror den var på nærmere fire kilo... :o Da jeg kom hjem hadde mamma ryddet kjøkkenet mitt snille mamma. Ikveld har jeg ingen planer igrunn.. kanskje jeg skal få limt noen bilder inn i album... Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal stå opp gry.tidlig for å kjøre mannen min på jobb i morgen, slik at jeg har bil... Vurderer om det er verdt det... da kan jeg jo dra å besøke en venninne... Hmm må gruble litt på den der. Ellers så må jeg huske å kjøpe en flaske vin og en flaske Baileys til helgen.... da er det nemlig hyttetur med et vennepar. Jeg og min venninne skal dele på... Det er SÅ lenge siden jeg smakte Baileys, det gleder jeg meg til....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 20. august 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 20. august 2003 Orket ikke stå opp idag for å kjøre mannen... så da får jeg bare være bil- løs :-? Hadde ingen planer allikevel. Skal gå meg en tur tenkte jeg! Skulle betale regninger idag, men hadde ikke nok på konto gitt :o Vi fikk baksmell på skatten i år begge to. Så kanskje ikke så rart... Jeg mener det skal komme inn penger idag, men få vente til i ettermiddag å se om de har kommet inn. Håper mannen min kommer hjem i rett tid, så får vi tid til å dra ut en tur før Veslepia skal legge seg. Hadde tenkt å besøke et vennepar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 20. august 2003 Forfatter #68 Del Skrevet 20. august 2003 Veeel mannen måtte jobbe overtid så det ble en sitte-inne-og-kjede-seg dag... Regnet som bare det, så jeg orket ikke å gå ut. Føler meg som en skikkelig lat og sløv kjerring Jaja Veslepia sover søtt i sengen sin (som alltid, den lille gullungen). Jeg derimot er jo helt tiltaksløs, og sitter bare her på KG. Morgendagen BØR bli bedre... vi skal jo på babysvømming kl seks, men jeg hadde håper på at jeg kunne dra og trene på dagen, siden mannen min har fri. Vi får se. Vi er blitt invitert på fest neste helg, og det kommer til å bli gøy tror jeg. Farmoren sitter sikkert barnevakt, men dillemmaet er; drikke eller ikke drikke? Hvis jeg velger å drikke, må Veslepia sove hos Farmor, noe hun aldri har gjort før. De har alltid passet henne her. Det går jo ikke an hvis vi er ute til to- tre om natten. I tillegg er jeg redd for å bli syk, da jeg alltid blir i bakrus uansett hvor forsiktig jeg er med alkohol. Jeg kan jo kjøre, det er jo lettest. Men har litt lyst på en fest igjen og... ohh så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. august 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 21. august 2003 Farmor ville gjerne passe Veslepia hun... spurte om hun kunne tenke seg å ligge over, og det sa hun ja til. Alikevel føler jeg meg litt urimelig.. Får tenke litt på det. Mannen var i elva og fisket i natt, og han kom hjem i halv ni tiden og tok med seg Veslepia opp så jeg fikk sove en halv time ekstra... :D Utsetter treningen til i morgen, har noen ærender jeg må gjøre idag. Hadde forresten store problemer med å komme meg inn på forumet... en link som ikke virker på forsiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. august 2003 Forfatter #70 Del Skrevet 21. august 2003 Farmor ville gjerne passe Veslepia hun... spurte om hun kunne tenke seg å ligge over, og det sa hun ja til. Alikevel føler jeg meg litt urimelig.. Får tenke litt på det. Mannen var i elva og fisket i natt, og han kom hjem i halv ni tiden og tok med seg Veslepia opp så jeg fikk sove en halv time ekstra... :D Utsetter treningen til i morgen, har noen ærender jeg må gjøre idag. Hadde forresten store problemer med å komme meg inn på forumet... en link som ikke virker på forsiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 22. august 2003 Forfatter #71 Del Skrevet 22. august 2003 Igår fikk vi handlet inn litt til hytteturen.. Vi tar mat-shoppingen på vei oppover idag, slik at vi får samkjørt litt. Tenker det blir avreise i firetiden. Mannen er i elva, kommer hjem senest kl. ett. Da får jeg forhåpentligvis dratt på trening, så blir alle fornøyd Føler jeg har fått litt lite tid til det i det siste... Fikk pakken min fra Hennes&Mauritz i går, det er altid like morsomt! Jeg synes de har veldig mye fint både til meg og Veslepia, og til en rimelig penge. Ikke verdens beste kvalitet kanskje, men da har man jo råd til å kjøpe nytt neste år uten å få dårlig samvittighet. Dessuten orker jeg ikke bruke fem hundre kroner på en genser jeg blir lei av etter et par mnd... :-? Jeg kjøpet meg; *Hvit skjorte med grå striper *Piratbukse til trening med *matchende topp *Collegegenser med hette til trening *Hotpants undertøy *Belte *Topp med stropper og innerBH Veslepia fikk; *3 langermede gensre *Cargobukse *Ole Brumm nattdrakt *Snoopy joggedres *3 sokker med dyremotiv *Fleecegenser *Velour joggedress Babysvømming i går gikk fint, men det var en del større barn på denne gruppa. Dessuten tror jeg det er litt sent med kl seks, Veslepia ble litt trøtt og sliten under timen. Vurderer å bytte tlbake til den samme gruppa vi hadde før sommeren, selv om det medfører at papsen ikke alltid kan vøre med. Ellers vurderer jeg og la Veslepia ligge over til Farmor meste helg... jeg vet jeg er en pyse, men kan ikke noe for det... Tenker på saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 22. august 2003 Forfatter #72 Del Skrevet 22. august 2003 Dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 24. august 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 24. august 2003 Gurimalla, idag går det TREGT. Helt siden den nye layouten her inne har jeg hatt trøbbel igrunn. Har aldri opplevd maken... Så jeg orker ikke surfe her inne ikveld, det tar for lang tid. Skribler litt i dagboken bare... Kom hjem fra hyttetur kl. fire, vi måtte dra i rett tid da jeg skulle på kurs til kl fem... Vi har hatt det kjempekoselig. Kom oss iveg litt sent på fredag, var fremme kl. åtte. Igår kveld spilte vi Geni, og drakk vin. Jeg ble litt susete i hodet :o ,drakk litt mer enn jeg hadde tenkt 8) . Men det var gøy, selv om jeg ble litt uggen i dag morges. Jeg tåler jo ikke alkohol, og blir fyllesyk av å se på en øl . Skjønner ikke at jeg gidder igrunn. Veslepia var "snill, og sov helt til kl. åtte, og etter en time kosing/ mating i senga sovnet hun igjen... Kosa seg på hytta hun også tror jeg. Har vært i godt humør, og hun har sovet godt. Vel, kurset var lærerikt, det omhandlet spinning selvfølgelig. Det har seg sånn at A timene våre er for harde (som jeg igrunn var klar over..) og i dag fikk vi alle beskjed om hvordan de SKAL være. Litt kipt, for på timen som vi hadde (demo) så synes jeg det var KJEDELIG. Får ikke lov til å gjøre noe... Mange var nok enige i det. Uansett så skal jeg fra 1. september og utover ha en spinn/styrke time, og det blir interessant. Leeenge siden jeg har instruert styrke :o . Mannen skal ha en siste tur i elva i natt, drar i firetiden, og kommer hjem i ett - tre tiden tror jeg... Skal hente ham jeg da, så da har jeg bil. Vet ikke helt hva jeg skal finne på men... Har ikke så god råd heller, får penger på torsdag eller fredag tror jeg... Vi får se! Jeg må huske å få tid til å brenne en CD i morgen, og håper inderlig at det funker... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. august 2003 Forfatter #74 Del Skrevet 26. august 2003 Vel, det ble ikke brent noen CD... skjønner ikke hva problemet er, og det skjønner ikke mannen min heller. Jeg ble SÅ sint, for jeg har lenge bedt ham å ordnet det der. I tilegg stikker han av da jeg hdde planlagt å brenne, og han kunne jo ikke ta med seg Veslepia... så det ble ikke så enkelt da, men en sutrete unge og en vrang PC. Så da ble det ikke noe trivelig her hjemme... I tillegg kom svigers, og jeg stressa som F for å komme meg avgårde til timen min... Timen gikk bra iallefall... Kom hjem og fikk med meg finalen på Unkaren. Det var jo ikke så spennennde, da jeg visste hvem som vant... Dumt de ikke hadde det vanlige "The Women tell all"..... Vel, tror jeg må se Glamor nå straks, og etterpå skal vi går tur jeg og Veslepia. Håper det ikke regner da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 27. august 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 27. august 2003 Joda, det regnet. Som bare det. Men med skikkelig regntøy er det jo ikke noe problem. Slappet bare av igår, så på CSI Miami mens jeg tok et fotbad. Det er SÅ godt med et glohett fotbad når man fryser på bena... (det gjør jeg jo nesten alltid ). Synes forøvrig de kunne fortsatt med den andre CSI serien, den var mye bedre. Av en eller annen grunn liker jeg ikke han David Caruso... (er det ikke det han heter?)..Nåja Idag har vi vært på bursdagsselskap til fadderbarnet vårt... han ble ett år. Veslepia var jo i storslag, og hylte av fryd hele tiden Fikk henne ikke til å sove når hun skulle da selvfølgelig... så til kvelden ble hun overtrøtt og sliten stakkar. Men nå sover hun i senga si iallefall. Idag sov hun til ni nesten :o og hun la seg halv åtte igår... utrolig. Imorgen må jeg en tur til byen, skal ha en prat med koordinatoren min ang timen jeg skal begynne med til uken. Klarer ikke å bestemme meg for når jeg må dra... Hvis jeg drar tidlig, kan jeg trene først, mens barnepassen er åpen... men da må vi ta bussen hjem. Venter jeg til senere, kan jeg ikke trene, men kan sitte på hjem med mannen min... Dilemma...... Babysvømming også kl seks.... tror kanskje det er best å dra tidlig jeg.... Gleder meg til helgen, da vi skal på fest... Tror det kommer til å bli gøy. gruer meg litt til å våkne søndags morgen og at ikke Veslepia er der.... hun skal jo være hos farmor. Men en gang MÅ bli den første.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 29. august 2003 Forfatter #76 Del Skrevet 29. august 2003 I går gikk jeg inn til mamma en tur, og spiste middag der. Gemalen dro i elven mens jeg og Veslepia var på svømming. Skal si jeg er glad laksesesongen er over i disse dager! Da er det min tur til å farte litt! Byttet svømmedager til mandag jeg nå, det blir litt sent med kl. seks. Jeg ser at Veslepia er sliten, og hun sovner alltid i bilen på vei hjem. Det er ikke så gunstig for da må jeg vekke henne når vi kommer hjem for å gi kveldsmat, og så legge henne etterpå... Tror det blir bedre med kl. fire på mandager ja. Måtte utsette det møtet med koordinatoren min, tror vi skal treffes mandag istedet. Passer i grunn bedre... Skal også ha medarbeider samtale i neste uke... Svaret på blodprøvene kom idag, og de hadde selvfølgelig ikke funnet noe. Det ante meg egentlig... bestilte time for å snakke med legen, men det var jo ikke ledig før om en mnd... typisk... Skal ta en test på treningsklinikken også neste mandag. Tror nok heller at de kan gi meg noen svar.. Egentlig hadde jeg tenkt å gå en tur, men jeg ser at regnet pøser ned som vanlig, så jeg vet ikke om jeg gidder rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 29. august 2003 #77 Del Skrevet 29. august 2003 Hei Amber. :D Elin hilser pent på dagboknabo'n.....noe jeg egentlig burde gjort for lenge siden. Koselig å lese dagboka di. Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. september 2003 Forfatter #78 Del Skrevet 2. september 2003 Oi oi oi.... leenge siden jeg har vært her nå... Hmmm husker nesten ikke hva jeg gjorde i helgen Ammetåke... Vel, nå kan jeg slutte å skylde på den.. på torsdag fikk Veslepia sin siste skvett med morsmelk. Det var ikke stort igjen, så jeg bestemte meg for å slutte. Er egentlig glad for det, for på slutten var det ikke så mye kos mer, i og med at det var så lite.. hun ble bare utålmodig. Vi var hos et vennepar på fest på lørdag, og det var kjempekoselig. Veslepia lå over hos farmor, og det gikk kjempefint. Ikke en tåre! Jeg savnet henne litt på søndagsmorgen, men det var godt å kunne dra seg i senga til elleve også :o Det var iallefall godt å få henne hjem igjen! Jeg tok meg noen øl på lørdag jeg og, men drakk ikke så mye.. Er SÅ redd for å bli dårlig. Hadde glemt å kjøpe den mirakel kuren jeg fikk anbefalt av en venninne. Hun sa nemlig at reisesyketabletter sammen med Xantax skal funke bra mot bakrus :o Får prøve det neste gang. Søndag ble en kosedag hjemme, vi hadde besøk av våre foreldre. Ellers så fikk jeg lastet ned et par sanger... synes den Longest Goodbye med Gaute er så fin.. og så en ny en av Moloko, Forever More. Igår var det babysvømming, og på kvelden måtte jeg jo se Ungkaren Norge. Ble litt amatørmessig synes jeg, når man har sett på den amerikanske versjonen. Ungkaren er kjekk han, men ingen av damene var noe særlig synes jeg. Blir vel bedre etterhvert! Nå skal jeg brenne en del musikk tenkte jeg, mens Veslepia sover. Har lånt meg noen CD er.. Skal begynne med Spinn/styrke i morgen Uæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 4. september 2003 Forfatter #79 Del Skrevet 4. september 2003 Igår var jeg hos en venninne på lunsj, og ble sittende der riktig lenge. Jeg var en snartur innom IKEA for å handle teppe som jeg skal ha på golvet på barnerommet. Veslepia skal nemlig få eget rom nå, så da er det noen småting vi må få i orden først. Kjøpte med en hylle også. Idag har jeg fått tak i rullegardin, så nå tror jeg faktisk at alt er klart, bare jeg får montert den opp. Tenker at vi prøver å flytte inn senga så fort det er gjort. Blir spennende! Mannen måtte på kurs i går ettermiddag, så farmor kom og passet Veslepia da jeg måtte å ha time. Egentlig gikk det vel greit, men selvfølgelig var batteriene i mic'en tomme halvveis i spinn-delen, og jeg måtte rope! Det ødelegger hele timen, og da føler jeg at det gikk "rett åt skogen". Styrkedelen gikk også fint egentlig, men jeg føler meg ikke vel inne i den salen... så jeg vet ikke helt.. håper det går bedre etterhvert. Det er jo ikke mye respons å få fra de som er på timen, men det er jo vanlig det... jeg vet jo selv når jeg trener, så er jeg litt alvorlig og ikke den som roper og smiler så mye akkurat. Idag skal jeg til Fysiopaten igjen, nå er det to mnd siden sist. Kjenner at jeg trenger det, er stiv i ryggen og nakken. Jeg skal vel ikke fortsette så mye lenger, det er mamma som betaler, og jeg har ikke råd selv... så det blir vel en tre fire ganger til tenker jeg. Ikveld får vi besøk av et vennepar, to av de som er faddere på Veslepia. Det slo meg akkurat at jeg ikke har noe å servere... I helgen drar vi på hytta en tur, men det blir ikke før lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. september 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 7. september 2003 Nå er vi kommet hjem fra hyttetur, og ale er nydusjet og mette! Veslepia har lagt seg, hun var trøtt og sliten. Vi gikk oss en tur i dag, ble med mamma på en liten sopptur. Veslepia satt i babybjørn hos pappan sin, og storkoste seg. Mamma fant masse sopp, men først etter at vi hadde gått tilbake :-? Etter den turen sov hun i over en og en halv time, og da hun våknet var det på tide og dra hjem. Da var hun uthvilt, og sov ingenting i bilen selvfølgelig. Dermed ble det tidlig kveld der i gården :D Tenkte jeg skulle se Gladiatoren på NRK i kveld. Har ennå ikke sett den, og det skal jo være en storfilm av dimensjoner. Er ingen fan av Russel Crowe så vi får se. Vi har iallefall kosa oss på hytta i helga, slapper så godt av der. Mamma tok Veslepia i morges, så fikk jeg og mannen min sove litt lenger. Herlig! Før vi dro opp i går, så var jeg innom en venninne og kikket på huset hun og mannen har kjøpt seg. De flytter inn til uken tror jeg, og de kommer til å få det så fint. Vi var mye sammen med de før, men mannen min har fått hennes mann i vrangen :o så det er en litt kinkig situasjon som jeg ikke vet om vil løse seg. Jeg har iallefall fortsatt lyst til å treffe henne.. I morgen er det babysvøm, og når vi kommer hjem derfra så må jeg ganske fort avgårde igjen. Jeg skal ta en test på Treningsklinikken klokken sju. Er litt spent, vet ikke helt hva det går ut på, men de skal finne max puls, og sjekke lungekapasitet tror jeg... Det er ikke sikkert jeg rekker Ungkaren da, må huske å ta opp... får håpe mannen går med på det da, vi har jo parabol, og det betyr at han må se på det vi tar opp :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå