Amber Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Ok nå er det min tur til å begynne på dagbok! Håper jeg blir flink til å skrive... vi får se. Har skiftet nick idag, fra LilleTrille... synes ikke det navnet gir noe særlig godt bilde av hvem jeg er egentlig... Dagen i dag gikk utrolig fort... Var i byen og spiste lunsj med en venninne, og shoppet litt. Jeg har fødselspermisjon, så derfor var jeg ikke på jobb hvis noen lurte... Veslepia var med selvfølgelig. Etterpå gikk vi bort til babysvømmingen, og møtte pappan der. Kjempegøy! Hadde en lettvindt middag (ferdigpizza) og kosa oss litt på terrassen i sola. Ellers har jeg bare sittet her på kvinneguiden i kveld. Litt spent på morgendagen, skal instruere min første time etter fødselen.. ( jeg jobber deltid på treninsstudio). Har ny musikk, tror det blir gøy! I finværet er det ikke sikkert det blir så mye folk da.... Vi får se! Nå skal jeg køye, god natt folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal du gifte deg, Amber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Ville bare legge igjen en liten hilsen jeg og ønske deg en god natt. Sov godt! Klem fra Angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei Amber Hyggelig at du også vil bli dagbok skriver. Høres ut som du har hatt en fin dag hvertfall. Skulle vært på treningstudio selv i dag, men jeg utsatte og utsatte det, var så varmt ja. Men aerobic er gøy det. Men tar vel noen ganger før jeg kommer inn i programmet tenker jeg. Jobber du på S.A.T.S eller ? NÅ får jeg legge meg, har blitt så sent at Glad jeg jobber kvelden i morgen. Du får sove godt da Amber. Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Så hyggelig å få hilsen i dagboken! Er bare innom en snartur, sitter ute og soler meg i det fantastiske været. Må benytte meg av det mens Veslepia sover. Har jeg laget dagboken på Bryllup?? Det var ikke meningen.. huff.. må sjekke det... Nei jeg jobber på 3T jeg Mzfire... Trener du på Sats? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. juni 2003 Neida, jeg hadde laget dagboken på riktig sted Jeg er gift jeg, i snart ett år... Hvordan det? Idag har det vært knallvær, og jeg har faktisk fått farve! Ellers har jeg vasket klær og skiftet på senga. Laget middag til mannen min, ovnsbakt kylling med tomat og creme fraiche, med salat og ris til. Nam! Nå i kveld har jeg hatt spinning time, og det gikk bra. Kom bare 9 stk, men det har ikke så mye å si.... Ble veeldig sliten, og skrubb sulten! Har spist en youghurt, tre brødskiver og et stort glass melk! Veslepia var såå trøtt da jeg kom hjem, så hun fikk puppen sin og så la hun seg. Sover så godt att... Mannen min må lese litt i kveld, så jeg skal se CSI og Friends tenker jeg. Tirsdag er jo TV kveld! Lurer på om det blir bytur i morgen, må høre med venninnen min ( som og har permisjon ) om det passer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg får deg opp på Bryllupsdagbok A-G.. Men det gjør så absolutt ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Ja Felix du hadde rett.. Har bedt Hege flytte den... Idag var vi oppe i ti tiden, og har egentlig ikke gjort så mye. Har fått pusset alle smykkene mine da, det er et prosjekt som har ligget leeenge.. Vasket klær idag og, blir mye klesvask med småtroll... Lettvindt middag, Pasta Carbonara med hvitløksbaguetter. Mine foreldre har vært på besøk, og vi har drukket kaffe på verandaen (ikke jeg da, drikker ikke kaffe). Har nettopp tatt en pedikyr på meg selv, det var godt! Må huske å takke Minnie for det tipset hun gav inne på velvære... Nå skal jeg bare surfe litt her på Kvinneguiden, så skal jeg rydde på kjøkkenet, og lage meg kveldsmat. Har begynnt å spise mindre til middag, og tar heller en matbit utpå kvelden. I morgen skal jeg til Fysiopat, så da skal mamma passe Veslepia. Da går vi dit, det er en fin tur. Er en stud siden vi var ute å gikk, det skal bli godt. I morgen ettermiddag skal vi handle inn gassgrill (grilling i helga), og gjerde til å ha rundt huset. Mitt prosjekt å male, det blir vel noen meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Idag har det regnet, øsregnet. Heldigvis etter at vi var ute å gikk. Så mye for det finværet. Gikk bra hos Fysiopaten, idag gikk han løs på nakken og skuldrene min. O hellige jul det var vondt/ godt. Det er der jeg er mest stiv. Begynner å merke at det hjelper. Spiste middag hos mamma idag, hele family'n. Etterpå fikk vi kjøpt gjerde, men ikke gassgrill. Ingen hadde slik som vi hadde tenkt oss... jaja med dette været er det jo ingen hast. Gikk fra klesvask ute i morges også Måtte nok vaske de omigjen ja. Skal prøve å køye tidlig idag, skal på yoga til kl ti i morgen. Møter mamma etterpå, hun passer vesla...Skal på besøk til en venninne av meg etterpå, og hennes mor kommer også. Våre mødre er og venninner nemlig Blir koselig. Har ingen store planer for helgen, bortsett fra grilling lørdag... spørs hvordan det blir. Kanskje vi drar ut å spiser hvis det blir bra vær. Vi får se, må jo i såfall ha barnevakt. Tror veslepia har hatt ei trasig natt, hun har vært sliten og lei i hele dag. Var oppe i tre tida en tur, og fra ca. sju i morges ble det ikke mye soving... Håper det går bedre i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 7. juni 2003 Igår var jeg oppe kl sju, dro til byen sammen med mamma og hennes venninne. De skulle traske litt rundt i byen mens jeg var på Yoga... Trente styrke istede, da timen nettopp var tatt av timeplanen. Egentlig så visste jeg det, men i ammetåken hadde jeg glemt det :D Etterpå var vi hos min venninne og sønnen hennes og spiste lunsj. Vi er faddere på hverandres barn, og hun er en skikkelig god venninne foressten. Mannen min hentet meg da han var ferdig på jobb, så dro vi på klappjakt etter en grill. Fant en til slutt, og etter at han brukte hele kvelden på å sette den sammen, måtte han jo bare prøve den. Da var kl elleve tror jeg, da stekte han seg en kotelett!! Jeg hadde lagt meg, var sliten i går... Idag var jeg oppe og kjørte mannen min ned til elva, han skulle fiske laks. Jeg dro på matinnkjøp med et vennepar, de vi skal grille sammen med i dag. Nå tenkte jeg at jeg skulle slappe av litt mens Veslepia sover, men måtte selvfølgelig innom her en tur! Vi får nok en koselig pinseaften i kveld tenker jeg! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 7. juni 2003 #11 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei Amber Hyggelig at du skrev i dagboka mi. Jeg jobber som hjelpepleier jeg. Håper du får en kjempe fin pinsehelg Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 8. juni 2003 Helgen går så utrolig fort! Godt at det er helligdag i morgen.. Går kveld ble en suksess som alltid. Det var litt kjørlig, så vi grillet maten ute, men spiste inne. Menyen var som følger; Grillet indrefilet av svin Ovnsbakte potetbåter med hvitløk og ingefær Saltbakt løk Salat med fetaost Stekte Sjampignoner Sjampignonsaus Maiskolber Nam! Ble bare kjempegodt. Hadde det kjempekoselig, pratet til kl tre i natt, da var jeg kjempetrøtt. Veslepia sov faktisk fra halv åtte til ca. syv i morges, det er ikke værst! Hun er tross alt knappe fire mnd, og har nå lagt seg i åtte tiden hver kveld i en mnd, og hun sover som regel over. Det er ikke alle småbarnsforeldre som er så heldige... Reneste gullungen! Vi var oppe i halv ni tiden idag, men lå i segen å slappet av i over en time før vi sto opp og spiste frokost. Gemalen er i full gang med å sette opp gjerde, og vi har vært hos naboen og spis vaffler. Været er ganske bra, men det er en kald vind så det går ikke an å kle av seg for å få sol på kroppen desverre. Ikveld skal mannen min fiske (det har jo regnet i dag må vite), så da skal jeg kose meg med Buffy og et fotbad, pluss surfe litt her inne tror jeg. Eller forressten, kanskje jeg bare skal fyre opp boblebadet? Ja det hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 8. juni 2003 Idag klarte jeg for første gang på lenge å bli en smule provosert av et innlegg.. tenker jeg skal logge av nå, og ta meg et langt bad. Veslepia har litt problemer med å sovne, men nå tror jeg lyset er av gitt... I morgen skal jeg gå en lang tur med en venninne, og på kvelden skal jeg prøve å få til enten Yoga eller spinning. Kanskje lage en deilig Sheperds Pie til middag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 10. juni 2003 Vel, igår ble alle planer forkastet da Veslepia ble syk. Inatt har jeg sovet en halv time, thats it. Gråt hele natten igjennom, hadde feber stakkars. Mannen min har tolv timers dag i dag, stakkar han sov ikke mer enn meg han heller. I morges ringte jeg til mamma, hun kom og passet veslepia mens jeg finn et par timer på øret. Takk gud for bestemødre! Hun er litt bedre idag, men tror hun sliter litt ennå. Får henne til å sove litt i det minste. Jentekvelden i morgen må nok utsettes... og jeg som hadde gledet meg til å spise ute med mine venninner! Jaja, vi får ta det siden. Sånn er det jo å ha syke barn... Må på butikken å handle når mannen min kommer hjem... har ikke noe mat i huset! Litt av en dag å ha langdag på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 11. juni 2003 Inatt sov Veslepia mye bedre, heldigvis. To utslitte foreldre er ikke mye tess Fikk tatt meg en lang dusj mens hun ennå sov, det gjorde godt... Har fått veldig vondt i nakke / skuldre igjen... Imorgen skal jeg til Fysiopaten igjen, det skal bli godt... Har vært ute og gått en liten tur, men det var ikke så veldig varmt når solen ble borte.. Så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne på maten, Sheperds Pie er min favoritt, og det tar en stund å lage. Tenker jeg gjør meg ferdig med fyllet så kommer jeg litt på vei. Ellers skal jeg bare sysle med huslige ting, det er en del som må gjøres.. Jentekvelden blir utsatt til den 25. da det er en av oss som ikke kan før da... Uansett tenkte vi andre å kanskje møtes i helga allikevel. Blir koselig. Tenker det blir bytur i morgen eller fredag, skulle shoppet litt til Veslepia. Får høre med min venninne hvilken dag som passer for henne. Da har jeg ikke samvittighet til å sitte her forran PCn lenger.... Gleder meg til vi får bredbånd snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Nå har gemalen dratt på fisketur, så da har jeg fredagskvelden alene. Barnet sover, og det er stille og rolig Har vært på bytur idag, koselig som alltid. Fikk byttet noen klær, og også en gave vi fikk til dåpen. Ellers var det mest kaffeslaberas idag. Har spist Moussaka til middag, og skal kose meg med en pose Minde Sjokolade etterpå, tenkte å se Høyesterett på Tv2. Snakket med en annen venninne idag, vi avtalte å treffes i morgen kveld og spise Pizza på byens beste Pizza restaurant. Det går kanskje mot slutten for hennes samboerforhold, og det er trist å høre... spesielt fordi de har vært sammen siden.. ja jeg tror siden hun var en femten år... Håper det ordner seg da... men noe sier meg at det ikke gjør det. Men bedre nå enn siden, de hadde nemlig planer om store investeringer sammen. Må vel også på besøk til svigers en tur imorgen, de får jo aldri nok av Veslepia. :-? Det er jo egentlig bare positivt, det er bare det at det kan blir litt mye for meg noen ganger... Jaja de er jo bare kjempesnille da. Ellers tror jeg at jeg skal bake i helgen... må prøve å få tid til det. Tenkte å ha besøk på søndag, invitere de vi fikk dåpsgave fra, som ikke var i dåpen. Tenkte å notere ned en del "fancy" oppskrifter, og handle på Ultra mens vi er i byen i morgen... Den butikken er så moro å handle i, de har jo absolutt alt... Ja, da skal jeg bare surfe innom noen temaer her inne, så tror jeg at jeg sier god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 15. juni 2003 Hm ja det ble ikke noe baking i dag... Ikke noe besøk heller :-? Istedet gikk jeg en lang tur, besøkte foreldrene mine. Jeg har også vasket huset. Igår kveld var jeg ute med to venninner og spiste, det var kjempekoselig. Ellers fikk vi handlet en del til serviset vårt i går, de hadde salg og vi fikk masse for pengene. Så nå er det nesten komplett. Serviset heter Cupola fra Rosenthal, og er helt hvitt, enkelt og stilrent. Tenkte kanskje å invitere mine foreldre på middag på fredag, de reiser på ferie til helgen og blir borte en mnd... Vi får se. I morgen er det babysvømming igjen, det blir gøy. Skal prøve å få til å gå en lang tur først i morgen også. Begynner å bli en stund siden jeg var på trening nå... Får prøve å komme meg iveg på tirsdagen! Ja da tror jeg at jeg tar kvelden... en dusj og litt sløving på sofan så skal jeg legge meg tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 17. juni 2003 Igår var jeg på Ultra og handlet, fikk kjøpt en masse småtterier de ikke har på Coop og Rimi. Jeg og Veslepia gikk en lang tur, og babysvømmingen gikk kjempefint som vanlig. Tror hun ble veldig sliten igår, det var bare såvidt hun hadde et smil til pappan sin når han kom å hentet oss Hadde litt hodepine igår, så det ble en rolig kveld. Idag har jeg vært på spinning, det var godt å få rørt seg litt.. Merker at det ikke er fult så gøy å være med på timer som det er å ha time selv.. Skal ha en time i helgen, men jeg tror ikke det kommer så veldig mange... sommeren er jo veldig rolig, slik er det nesten uansett vær... Var ikke mange idag heller. Fikk stelt meg selv litt idag, tok en lang dusj med peeling og har jukset på litt brunfarge på armer og ben... Lancomes selvbruner er kjempefin til lys hud... Idag kom feriepengene, og det var godt! Skal unne meg litt, selv om jeg og må spare litt... Det jeg skal unne meg er; Tempur pute Ny dyne Frisørtime fredagen! Og kanskje noen klesplagg hvis jeg finner noe jeg liker. Til nesten helg får jeg kanskje besøk av en venninne fra Oslo, det gleder jeg meg til. Har ikke sett henne på over et halvt år... Får håpe hun har tid til å komme. Gemalen skal på hyttetur på fredag, så jeg sitter å lurer på om jeg skal hja jentekveld, og bake en god pai... Får høre om det passer... Søndag skal vi feire 1 års bryllupsdag, dinner and a movie. Det blir kos!! Ok, da skal jeg lage meg kveldsmat og se på Judging Amy... God natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 18. juni 2003 Dagen i dag rant bort den og Har vært i byen og spit lunsj med en venninne. Kjøpte solbriller og noen klær til veslepia mi... Ellers ble det pizza til middag, og etterpå begynnte jeg å male gjerde ute. Kom ikke så langt, skal fortsette i morgen.... Orker ikke skrive mer i kveld, får bli mer siden....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 19. juni 2003 Idag har det regnet noe helt sinnsykt, så da er mannen i elva igjen selvfølgelig. Ikke ble det noe malig heller da... Greit nok Har vært på fire mnd kontroll med veslepia, og det gikk bra. Hun står litt rart på den ene foten sin, så vi skal begynne å stimulere den litt slik at hun får det til. Fikk snakket med en fysioterapeut der... Godt at ikke noe er galt iallefall. Har vært hos fysiopaten selv også, og det er jo godt som alltid. Godt etterpå iallefall. Gleder meg til å få tak i sånn Temput pute, blir nok mye bedre da.. Skal låne mamma sin nå da hun skal på ferie, for å se om det fungerer for meg. Funderer på om jeg får besøk i morgen kveld eller ikke... Hadde vært greit å vite. Hadde vært kjempekoselig, tenkte å ta en "spille kveld", med Vil Du Bli Millionær. Nå tror jeg at jeg skal ta meg en dusj, og så spise kveldsmat... Kanskje køye i rett tid, da Veslepia har våknet tidlig noen dager nå... Jeg er jo et murmeldyr uten like :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå