Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Del Skrevet 19. august 2008 Det er en god stund siden jeg var innom Økonomisko sist gang, men jeg tok en titt der i går. Da så jeg et par ålreite, plaine svarte ballerinasko og tenkte de kunne være greie å ha de neste ukene. Men så så jeg på prislappen at de kostet 300 kroner, og det synes jeg ærlig talt var dyrt for så enkle sko i syntetisk materiale. Var ikke Økonomisko endel billigere før? Hvis dette er de prisene de opererer med nå, så går jeg heller på Dinsko eller Bianco - mye bedre kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 19. august 2008 #2 Del Skrevet 19. august 2008 Det er en god stund siden jeg var innom Økonomisko sist gang, men jeg tok en titt der i går. Da så jeg et par ålreite, plaine svarte ballerinasko og tenkte de kunne være greie å ha de neste ukene. Men så så jeg på prislappen at de kostet 300 kroner, og det synes jeg ærlig talt var dyrt for så enkle sko i syntetisk materiale. Var ikke Økonomisko endel billigere før? Hvis dette er de prisene de opererer med nå, så går jeg heller på Dinsko eller Bianco - mye bedre kvalitet. jo de har blitt dyrere.... dette er vel fordi de selger mye bedre enn før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå