Gå til innhold

Nettsider/magasiner å sette inn annonse for leie m/husdyr

Anbefalte innlegg

Gjest hundeelsker
Skrevet

Jeg og samboeren min trenger sårt ny leilighet i Bergens-området hvor vi kan ha en liten, søt og rolig Malteser-hund. Har lagt ut annonse på vanlige steder som finn.no og zett.no, samt hybel.no og andre nettsteder, men føler det er vanskelig siden vi snart får en hund i hus.

Noen steder hvor det er lurere å sette inn ønskes-leid-annonse hvor hundevennelige mennesker kanskje svarer? Tenkte på hundesider kanskje? Evt blader/magasiner? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk hvertfall lokalavisen!

Ellers kan det jo være verdt å teste ut diverse hundeforumer og se om du får jungeltelegrafen til å gå..

Skrevet (endret)

Lurt som hun over her sier. Sett annonse inn i lokalavisen der du helst vil bo samt på nærbutikken(e)

Husk å skrive i annonsen at hunden er en Malteser som er en liten og rolig hunderase

Skriv gjerne et innlegg på dyresonen.no - kanskje noen der vet om et sted.

Her er forøvrig en tråd på dyresonen om "å leie leilighet med hund"

-----------------------------------------

Det er dessverre ikke bestandig så enkelt som denne advokaten skriver.

Jeg mener du har rett til å holde dyr, dersom det ikke er til hinder for de andre beboerne i et evt. boretslag.

Om du får leie i boretslag:Send styret en søknad om hundeholdet og dine gode grunner. Sier styret nei og du ikke får noen god grunn for avslaget, ta det opp med advokatene i NBBL. De råder nesten alle borettslag om å godta søknaden fordi om man går videre med saken taper borettslaget i de fleste tilfeller.

Bor man i blokk blir det selvsagt vanskeligere, men har man f.eks en egen verandainngang, skal det mye til for å nekte.

Ønsker deg i alle fall lykke til.. :hund:

Endret av Silmarill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...