Honey Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Vi har bestilt kirke i dag og den magiske datoen er 15.08.09 kl.15.00 i min barndoms kirke. Har til nå gjort dette: -bryllupsbudsjett -bestilt kirke -reservert selskapslokale -kjøpt nydelige gifteringer -kjøpt brudepikesko -innhentet en haug med ideèr -halveis bestilt fotograf (skal bare ringe å bekrefte) Venter bare på at bebisen i magen skal ploppe ut, og så skal hu mor ta noen runder i treningsløypa før kjole skal prøves til den store gullmedaljen. Må ha den klar til senest januar. Neste jeg tenkte å gjøre er å lage invitasjoner og etter hvert kjøpe litt smykker o.l. Tenkte jeg skulle ta meg en runde og se om det var noe salg e.l. noe til overs etter en høysesong med bryllup. Kommer nok til å kjøpe småting underveis.
Gjest lillelinn Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 hehe jeg gifter meg 6 juni.. har gjort: bestilt lokale bestilt han som skal vie oss kjøpt tiare... thats it haha jaja jeg slapper av jeg da. det kommer etterhvert.vi skal lage mat selv, jeg skal lage invitasjoner, kjole holder jeg på å bestille.. så det er ikke noe stress:D
mamikk Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 (endret) Vi har satt dato 25.07.09. Vi har akkurat fortalt det til familie og til de nærmeste vennene:) - Har idag booket kirke:D:D - Har bestemt lokale, det bookes av svigers - Har funnet kjole, skal prøves i høstferien og deretter bestilles! Håååper bare jeg passer den! Har begynt å sende ut prisforespørsler. - Har funnet kokk, må bare få booket han skikkelig - Begynt å planlegge dekor. - Har bestilt materiale for invitasjonlaging. Dette kan ta tiiid å lage, spesielt med en 1 åring springende rundt Så greit å ha god tid. - Har funnet noen enkle forlovelsesringer i sølv, skal bestille i dag. Har ikke så god råd nå, så kjøper heller noen skikkelig fine gifteringer neste sommer.. Limer inn bilde av kjolen... :rødme: Oj, det ble jo svært.. tar det bare bort igjen Endret 19. august 2008 av mamikk
Heartbeats Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Gifter oss 29 august. Klart hittil: Kirke bestillt til kl 14.00 Lokale bestillt, må bare få det på papiret så jeg er heeelt sikker Budsjettt sånn halvveis satt opp Sånn bortimot bestemt gjesteliste Kjøpt brudekjolen, sløret, hanskene,undertøyet og tiaraen Kjøpt ene brudesvenn smokingen Toastmaster og ene forlover er i boks Bestemt meny : koldtbord Bestemt temafarger: kongeblått og sølv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå