Eføy Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hva betalte dere alt i alt, dere som tok bilder hos han? Nettsiden hans virker ikke her i gården for øyeblikket, men det stod vel uansett ikke så mye priser der.
Honey Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hva betalte dere alt i alt, dere som tok bilder hos han? Nettsiden hans virker ikke her i gården for øyeblikket, men det stod vel uansett ikke så mye priser der. Dette lå under prislisten: Prisene mine: Planleggingstime... Fotografering til innbydelser/sanger etc... Bryllupsfotografering... Gjennomgang og utvelgelse av bilder til album/takkekort... Prisen for dette er Kr 3200. Album: Album/bilder: Jeg kan tilby flere typer album...mine mest populære er "Fortuna" og "Art Leather" Disse leveres med ett minimumsantall bilder inkludert i prisen. Alle albumene kan utvides med flere bilder. Fortuna-album: kr 4500.- Leveres med 12 stk.10x12cm og 4 stk.14x18cm (flere bilder i str. 10x12 cm a kr 145.-) Navn/dato trykk på forside inkludert. ART-LEATHER De Luxe album: kr 7200.- Leveres med 12 stk.10x12cm og 8 stk.14x18cm ( flere bilder i str. 10x12 cm a kr 145.-) Navn/dato trykk på forside inkludert. På fredager før kl 16.00, kan jeg tilby enklere serier. Fotografering med albumbilder fra kr 2500.- Ta kontakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå