Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Nå er det på tide at jeg innvesterer i et nytt pudder. Har fra før brukt det fra Chanel, har det enda men tenkte at jeg skulle ha meg et til fra et annet merke for å ha å veksle på det. Har sett litt på Helena Rubinsteins sitt color clone presset pudder, er det noen som kan annbefale det eller finnes det et annet kjepebra der ute som jeg ikke vet om? Det er presset pudder jeg er ute etter, Kanebo sitt kan jeg ikke bruke da det blir litt vel tett siden jeg har passert 30 år. Å jeg må legge til at det er ikke mineralsminke jeg er ute etter.
mari4ever Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nå er det på tide at jeg innvesterer i et nytt pudder. Har fra før brukt det fra Chanel, har det enda men tenkte at jeg skulle ha meg et til fra et annet merke for å ha å veksle på det. Har sett litt på Helena Rubinsteins sitt color clone presset pudder, er det noen som kan annbefale det eller finnes det et annet kjepebra der ute som jeg ikke vet om? Det er presset pudder jeg er ute etter, Kanebo sitt kan jeg ikke bruke da det blir litt vel tett siden jeg har passert 30 år. Å jeg må legge til at det er ikke mineralsminke jeg er ute etter. Dette kommer ann selvfølgelig på hva du er ute etter, matte huden ned, liten dekkevne eller god dekkeve.... Jeg har prøvd mange og synes Lancomè sitt Maquifinish sitt er veldig bra og holder huden matt lenge, dekker og ser naturlig ut på huden
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg er ute etter et pudder som mest matter ned, men om det dekker litt så er jo bare det fint, men så dekkende som Kanebo sitt kompaktpudder vil jeg ikke ha å det passet meg ikke siden jeg har ganske tørr hud. Men jeg tror jeg har bestemt meg for å prøve HR sitt kompakte pudder color clone, har en venninde som er godt fornøyd med det så.
Jean Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Om det inte är mineralsmink du vill ha så kan jag rekommendera märket Laura Mercier. Mycket fina varianter av puder finns. MAC har även men då innehåller de även vaxer och fetter som täpper till huden. Kika på strawberrynet annars om du hittar något som kan passa dig. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
mari4ever Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg er ute etter et pudder som mest matter ned, men om det dekker litt så er jo bare det fint, men så dekkende som Kanebo sitt kompaktpudder vil jeg ikke ha å det passet meg ikke siden jeg har ganske tørr hud. Men jeg tror jeg har bestemt meg for å prøve HR sitt kompakte pudder color clone, har en venninde som er godt fornøyd med det så. okei.. hvis det er bare for å matte ned anbefaler jeg da lancomè sitt! fikk d veldig billig på strawberrynet.com til 137 kr. koster ca 400 kr på parfymeri vil jeg tro. Siden HR sitt kompakt pudder color clone er med fuktighet er det flott til deg siden du har tørr hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå