Gå til innhold

Hvordan ser jenter på å være den "minst attraktive" i forholdet?

Gjest mrx

Anbefalte innlegg

Hvordan ser jenter på å være den "minst attraktive" i forholdet? Normalen er at jentene ser bedre ut enn guttene. Men hva om gutten holder seg bedre enn jenta? En veldig kjekk gutt vekker mer oppmerksomhet enn ei veldig pen dame. Hvordan synes jenter den situasjonen er, at de blir ansett som "nr 2" i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest virvelvind

Jeg har vært der og jeg synes ikke det var så fælt. Må innrømme at jeg ble mer bitchy mot andre jenter av det og sendte "hold-deg-unna-blikk" hit og dit en del, men ellers så var det helt greit :)

EDIT: Men der igjen føler jeg alltid at jeg er den minst attraktivev i et forhold, så det er egentlig ikke så big deal for meg. Den ene gangen jeg snakker om var han drop dead sexy og jeg ante ikke hva han ville sammen med meg :ler:

Endret av virvelvind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke alltid slik at den som har et "perfekt" utseende er den mest attraktive. Jeg var en gang sammen med en som jobbet som modell. Han hadde mindre drag på damene enn en jeg var sammen med som hadde et mer spesielt utseende og en fantastisk tiltrekkende personlighet. (Jeg syntes han var verdens kjekkeste og det synes jeg fortsatt selvom han er eksen min nå.)

Jeg har alltid følt at jeg har vært den minst attraktive. Men jeg tror det også kan gå på selvbilde og selvtillit. Det bildet man har av seg selv trenger ikke alltid å stemme med det bildet andre har av en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den minst attraktive i vårt forhold - iallefall føler jeg det slik selv, og jeg ser det jo også når vi er ute på byen.

Han har damer rundt seg, jeg har aldri blitt sjekket opp (bortsett fra av kjæresten :) ).

I begynnelsen var jeg mye preget av sjalusi, rett og slett fordi jeg ikke forsto hvorfor han var sammen med meg når han kunne få så mye bedre. Hver gang en dame eglet seg på ham på byen, så stakk det i hjertet.

Men slikt forsvinner med tiden. Han valgte meg, og han valgte meg for en grunn. Da får man heller fokusere på grunnene til at man ble valgt istedet for å fokusere på det man selv ser i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den minst attraktive i vårt forhold - iallefall føler jeg det slik selv, og jeg ser det jo også når vi er ute på byen.

Han har damer rundt seg, jeg har aldri blitt sjekket opp (bortsett fra av kjæresten :) ).

I begynnelsen var jeg mye preget av sjalusi, rett og slett fordi jeg ikke forsto hvorfor han var sammen med meg når han kunne få så mye bedre. Hver gang en dame eglet seg på ham på byen, så stakk det i hjertet.

Men slikt forsvinner med tiden. Han valgte meg, og han valgte meg for en grunn. Da får man heller fokusere på grunnene til at man ble valgt istedet for å fokusere på det man selv ser i speilet.

Genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...