Gå til innhold

ex eller singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg er en jente som er 20 år. jeg var sammen med exen i 4 år. vi gjorde det slutt pga av at jeg aldri hadde fått oppleve spenningen med det og være singel. det har nå gått et halvt år og vi er utrolig gode venner. jeg begynner og få følser for ham. jeg blir utrolig sjalu når han får meldenger av andre jenter og sånn. jeg er så usikker på om jeg skal tørre og bli sammen med han igjen eller bare og nyte singel livet helt til det den rette dukker opp. men er så fryktelig glad i han og. men er så redd at vi skal gå tilbake til det hverdagslige kjedelige greiene. vil frykte at jeg kan fort være utro mot han også.

hva ville dere ha gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt singellivet. Det er null sjanse i havet for at dere holder sammen i 10 år til. Ikke kast bort 20-årene.

Skrevet

Velg singellivet!

Du vil bare ikke at andre skal ha han, det betyr ikke at du vil ha han for den han er. Jeg tror at dere kan ha godt av å være fra hverandre. Hvis det er ment å være dere to, så finner dere tilbake til hverandre senere.

Hvis dere blir sammen igjen nå, så blir koselig og fint i noen uker, også er det tilbake til samme gamle. Dere har ikke vært fra hverandre lenge nok til å merke store forskjeller enda. If it's ment to be, it will be.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...