Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet? Evt andre dekorative alternativ til gardiner og persienner, noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 18. august 2008 #2 Del Skrevet 18. august 2008 Mener du kanskje lameller. Det finnes også liftgardiner, plissegardiner, panelgardiner og rullegardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosefruen Skrevet 18. august 2008 #3 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg vil tro du mener lamellgardiner. De er vel ikke så vanlige i privatmarkedet så jeg er litt usikker på hvor du finner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 19. august 2008 #4 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ser etter no tilsvarende selv og lamellgardiner finner du bl.a. på Interiørland og Bohus. Interiørland fører Kirsh og de har mye utvalg i form og farge i lamellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 19. august 2008 #5 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg kjøpte lameller fra Interiørland til min forrige leilighet, kjempe enkelt å sette opp og korte ned til ønsket lengde. Anbefales på det sterkeste! Man regulerer selv også hvor mye lys som skal slippe inn, nøyaktig som vanlige persienner. Jeg husker det ikke var så skrekkelig dyrt i pris heller... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Del Skrevet 19. august 2008 Du får det på Interiørland og diverse andre møbelkjeder. Om du trenger litt mer spesialtilpassete lameller så kan får du det hos butikker som selger markiser og slikt. De kan komme på gratis befaring hjem til deg, helt uforpliktende, og komme med et pristilbud. Om det er solskjerming du først og fremst er ute etter kan du ha "solbrillegardiner", som jeg aldri husker det ordentlige navnet på. Men det er sånne rullegardiner som er i en slags gjennomsiktig farget folie, akkurat som solbriller. Man kan ikke se inn gjennom dem fra utsiden, men man kan se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #7 Del Skrevet 20. august 2008 40 % på Lamellgardiner på Living nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #8 Del Skrevet 20. august 2008 Tusen takk for svar:) Jeg skal sjekke ut alle tipsene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 20. august 2008 #9 Del Skrevet 20. august 2008 Jysk har også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå