Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper Nuvaringen funker for dere :jepp:

Hihi, må le av S, for det er kjente takter han driver med :fnise: Snuppa vil ha 2-3 smokker i senga, én til å sutte på og resten til å kose med ;) Men av og til tøyser hun bare og hiver smokkene veggimellom :ler: Skulle sett ansiktet hennes hvis vi satte på en smokkesnor da :D Men, han bruker ikke snor når han sover, eller? :klø:

Iskokosbolle høres nyyydelig ut! :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper Nuvaringen funker for dere :jepp:

Hihi, må le av S, for det er kjente takter han driver med :fnise: Snuppa vil ha 2-3 smokker i senga, én til å sutte på og resten til å kose med ;) Men av og til tøyser hun bare og hiver smokkene veggimellom :ler: Skulle sett ansiktet hennes hvis vi satte på en smokkesnor da :D Men, han bruker ikke snor når han sover, eller? :klø:

Iskokosbolle høres nyyydelig ut! :sikle:

:Nikke: Håper jeg også.

Hehe, de små er veldig rare og søte ja. ;) Han bruker ikke smokkesnor når han sover, nei. Men mannen bruker det på S fordi han ikke vil hente smokken hele tida, og så tar han av smokka når S har sovnet. :)

Ja, det var nydelig! Lyst på mer ... :sikle::sjenert:

Skrevet
Mulig å kanskje få tilgang til blogg? :sjenert:

Så klart. :)

Skrevet

Iskokosbolle?! :dåne: Det vil jeg også ha!

Lykke til med Nuvaringen! Håper det funker både for deg og mannen :)

:klem:

Skrevet
Hei, kom til å tenke på dere da eg kom over denne http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=477 Kan brue trøyer og t-skjorter utan glipe. Aldri sett slik før...omvendt bukseseler?

Den så jeg også her om dagen! Rare tingen ... Minnet meg om sånne sokkeholdere som jeg husker bestefar hadde :fnise: Men kan det være noe behagelig å ha på? Ser for meg at den kan bli stram og ubehagelig under lek? :klø:

Og sånne bodyforlengere ... Skjønner greia, men ermene på bodyen blir jo gjerne også for korte ...?

Skrevet
Iskokosbolle?! :dåne: Det vil jeg også ha!

Lykke til med Nuvaringen! Håper det funker både for deg og mannen :)

Den var utrolig god! :sikle: Spørs om jeg må på kafé en dag snart altså ... .lur:

Takk. :) Satser på det! Nesten så jeg gleder meg til mensen, så får vi prøvd den- og :humpe: uten teite kondomer. :fnise:

Hei, kom til å tenke på dere da eg kom over denne http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=477 Kan brue trøyer og t-skjorter utan glipe. Aldri sett slik før...omvendt bukseseler?

Hei!

Takk for tips, så smart ut! :jepp:

Den så jeg også her om dagen! Rare tingen ... Minnet meg om sånne sokkeholdere som jeg husker bestefar hadde :fnise: Men kan det være noe behagelig å ha på? Ser for meg at den kan bli stram og ubehagelig under lek? :klø:

Og sånne bodyforlengere ... Skjønner greia, men ermene på bodyen blir jo gjerne også for korte ...?

Hm, kanskje det blir ubehagelig? Vi får se ... Praktisk om det fungerer bra.:)

Skrevet

Hadde en helt herlig dag med barnefri i går! :strix: Men vi savnet S hele dagen da ... :sjenert: Svigermor ringte én gang, og sendte noen meldinger- S storkoste seg. :biggrin: Vi tok en tur til en litt større by utenfor her, gikk på kafé, så (og siklet litt på) et nytt stereoanlegg vi gjerne skulle kjøpt siden vi solgte mannens gamle da vi flyttet pga det ikke er noe fint med et stort stereoanlegg i stua (bare høyttalerene var iallfall 140cm høye! For ikke å snakke om centerhøyttaleren, sub-en og resten av røkla). Så dro vi hjem og spiste og så noen episoder av siste sesong av en serie vi ser (battlestar galactica), og på kvelden ble det kino med svigerinne og svoger. Veldig koselig, og jeg ble ikke kvalm av å gå på kino! :hoppe: Brukte brillene mine under hele filmen, men vet ikke om det var derfor, fordi det ikke var så voldsomt urolig filming eller en annen grunn til at jeg ikke ble kvalm. Er uansett fornøyd med å ikke bli kvalm! :biggrin:

Deilig å sove lenge i dag, spise god frokost, sløve litt og så dra og hente S. Det eneste som var skår i gleden var at S ikke var like glad for å se meg som å se pappaen sin. :( Føler at han foretrekker pappa for tida, ville ikke bli holdt av meg engang. :( Han var trøtt da vi kom, men synes uansett det er veldig trist. :(

I kveld får vi besøk av en venn som skal overnatte. Har ikke sett han siden bryllupet, så det blir nok koselig. :) Etter helga blir det tilbake på kurset, blir spennende å lære mer. :jepp:

Synes det er alt for kaldt for tida, jeg. I går var det 2-3 minusgrader om morgenen, og frost på bilen! :overrasket: Så nå har mannen skiftet til vinterdekk. Tryggest det når man har med en liten knott i bilen. :jepp: Er så kald for tida, fryser på beina og elsker teppet og ovnene våre ...

Skrevet

Så bra at du ikke ble kvalm av å se film! Da spørs det om det er lurt å bruke brillene oftere enn du har gjort før.

Litt kjedelig med pappagutt, men snart er han sikkert mammagutt igjen :)

Kaldt for tiden ja... Pledd, ullsokker, kakao og te er det som gjelder for tiden :)

Skrevet
Så bra at du ikke ble kvalm av å se film! Da spørs det om det er lurt å bruke brillene oftere enn du har gjort før.

Litt kjedelig med pappagutt, men snart er han sikkert mammagutt igjen :)

Kaldt for tiden ja... Pledd, ullsokker, kakao og te er det som gjelder for tiden :)

Ja, eller så var det ikke en film med urolig nok filming ... Det varier veldig, det der, og dessverre vet jeg som regel ikke på forhånd hvor urolig filming det er på en film. :roll: Men heretter skal jeg alltid ta med brillene mine på kino. :jepp:

Nja, jeg er ikke overbevist om at S blir mammagutt noengang, jeg ... :sjenert: Han har vært pappagutt så lenge nå, siden før han ble 1 år ... Det er som regel ikke et problem, men når det er pappaen han helst vil til, og pappaen som greier å trøste han best er det litt sårt. Spesielt siden "alle" barn har at spesielt bånd til mammaen, og det var jo jeg som gikk gravid og som passet han alene den første tida da pappaen var på jobb ... :sjenert: Ja ja.

:Nikke: Alt for kaldt for meg! Selv om jeg må innrømme at det er veldig koselig å sitte i sofaen med ullpledd. :)

Skrevet

Jeg tror sånt går veldig i perioder. Du skal se han plutselig er mammadalt, og at bare du får gjøre ting. Da kan du hende du skulle ønske han var litt pappagutt igjen ;)

Bra du ikke ble svimmel av filmen :)

Skrevet

Enda ei på barselklubben min på nett har blitt gravid, de blir gravide som bare det der inne- noen uventet og andre ikke. Første tanken min er "jeg vil også!" mens neste er "vil jeg egentlig det?". Jeg vil jo fryktelig gjerne få en liten en til, men det er ikke akkurat ideelt i forhold til penger ... Å få 80% av dagpengene, som er 55% (eller noe sånt) av permisjonspengene er ikke akkurat mye ... *sukk*. Jaja, whatever.

Har hatt en koselig helg, med besøk av en kamerat. :) Mannen har ikke vært helt i form, han er så sliten for tida, og nå gikk han og la seg pga hodepine og mangel på søvn. Det er slitsomt når han er slik, for han er så lett irritabel, og det skaper dårlig stemning. Jeg skjønner han jo godt, og har sympati for at han har fått lite søvn, men det har jo jeg også. Han blir så lett stresset, blir stresset av at det blir så mye babling når vi har besøk. :overrasket: Dessuten har rutinene til S blitt litt snudd på hodet etter at han overnattet hos farmoren, og det er dumt, men kommer vel snart i gang igjen. :)

I morgen begynner kurs #2, det blir nok bra. :) Må spørre i morgen om vi kan dra på minicruise én dag i november, eller om det blir for store problemer med kurset og sånt ... Håper vi får dratt, men det er ikke noen krise. Drar vi ikke nå så tar vi oss en weekend i 0slo eller noe en annen gang. :)

Har så vondt i skuldra mi! Trenger massasje, men mannen har lagt seg ... Ikke har jeg hørt noe fra manuellterapeuten heller. :roll: Det spørs om jeg må ringe igjen en dag og spørre om de finner en time til meg eller ikke.

Mannen har lagd brownies igjen, er det rart jeg ikke går ned i vekt?! :tunge1: Nydelige brownies med kokos ... :sikle: Blitt alt for mye usunt denne uken, og spesielt Cola ... :sjenert: Skal skjerpe meg fra i morgen av, skal prøve å ikke drikke Cola før iallfall onsdag- men helst ikke før fredag. Det gjør det litt mer seriøst å skrive det her, for da har jeg det svart på hvitt. ;)

Men nå tror jeg jeg må legge meg, skal være på kurset klokken 08:00 i morgen. :dåne: Vanligvis tar jeg bussen siden det er dritbillig med ungvoksen-busskort her i fylket og mannen og S trenger bilen, men i morgen tar jeg bilen siden jeg begynner så tidlig. Så får mannen og S enten hente bilen i byen, det er ikke så langt, eller greie seg uten bil én dag. :) Natta! :goodbye:

Skrevet

Du kan jo velge 100% dekningsgrad, og da vil dere få det samme som nå, må jo ikke velge 80%. :)

Nam, brownies :sikle:

Skrevet
Du kan jo velge 100% dekningsgrad, og da vil dere få det samme som nå, må jo ikke velge 80%. :)

Nam, brownies :sikle:

Joa, sant det ... Men det er en lav sum + 1 kontantstøtte, 2 barnetrygd = for lite for 2 unger ... Og jeg vet at mannen aldri hadde gått med på det uansett... :tristbla:

Mmhmm .. nydelige brownies! Godt jeg ikke har badevekt! :fnise:

Skrevet

Usj, kjedelig at mannen din er så sliten for tida. Håper han kommer seg snart!

Brownies med kokos høres farlig godt ut ... Jeg vil IKKE ha oppskriften! :nei: ... eller jo. Eller nei. Jo. Nei. *krangle med meg selv* :slåss:

Lykke til med kurs i morgen - håper skuldra oppfører seg!

Natta :klem:

Skrevet

Brownies med kokos hørtes godt ut! :hoppe: Farlig godt...

Skjønner godt at du tenker på økonomien i forhold til å få en unge til. Hadde vært mye lettere om i hvert fall en av dere var ute i jobb. Nå forsvinner vel også kontantstøtten for toåringer fra årsskiftet, hvis jeg ikke har misforstått. Mener at bare ettåringer skal få kontantstøtte i neste års statsbudsjett.

Så synd at skuldra er så vond. Er ikke ideelt å kombinere med datakurs. Håper det går greit likevel :klemmer:

Skrevet

Så bra at du ikke ble kvalm på kino.

Kjedelig at økonomien setter begrensninger, men skjønner veldig godt mannen din. Får håpe det ordner seg.

Brownies med kokos hørtes godt ut :sikle: Jammen godt jeg har en mann som ikke er så glad i sånt, ellers hadde det nok blitt mye mer snop hos oss også... :sjenert:

Skjønner godt det er sårt at S. er så pappagutt. Vår gutt er stikk motsatt, men jeg synes veldig synd på Kjære når lillegutt nekter å gå til han og bare vil være hos meg... Fårhåpentligvis jevner det seg litt ut etterhvert.

Håper kurset er bra :klem:

Skrevet
Usj, kjedelig at mannen din er så sliten for tida. Håper han kommer seg snart!

Brownies med kokos høres farlig godt ut ... Jeg vil IKKE ha oppskriften! :nei: ... eller jo. Eller nei. Jo. Nei. *krangle med meg selv* :slåss:

Lykke til med kurs i morgen - håper skuldra oppfører seg!

Natta :klem:

Ja, er ikke så lett når han er sliten og jeg er sliten ...

:Nikke: farlig godt! Si fra når du bestemmer deg for om du vil ha oppskriften eller ikke da. ;)

Mannen glemte forresten smør i browniesene, men jeg merket det ikke engang jeg. :fnise:

Takk for det.

:klemmer:

Brownies med kokos hørtes godt ut! :hoppe: Farlig godt...

Skjønner godt at du tenker på økonomien i forhold til å få en unge til. Hadde vært mye lettere om i hvert fall en av dere var ute i jobb. Nå forsvinner vel også kontantstøtten for toåringer fra årsskiftet, hvis jeg ikke har misforstått. Mener at bare ettåringer skal få kontantstøtte i neste års statsbudsjett.

Så synd at skuldra er så vond. Er ikke ideelt å kombinere med datakurs. Håper det går greit likevel :klemmer:

Ja-a ... Greier ikke å holde meg unna, selv om mannen glemte smør så var de utrolig gode ...

Kan dessverre ikke få en til slik økonomien er nå, selv om vi alltid hadde greid oss hadde det blitt for knapt. Idiotisk at kontantstøtten forsvinner!:kjefte: Har den iallfall i 6 måneder til da, hjelper jo på det.

Skuldra har vært grei i dag, heldigvis. :)

Så bra at du ikke ble kvalm på kino.

Kjedelig at økonomien setter begrensninger, men skjønner veldig godt mannen din. Får håpe det ordner seg.

Brownies med kokos hørtes godt ut :sikle: Jammen godt jeg har en mann som ikke er så glad i sånt, ellers hadde det nok blitt mye mer snop hos oss også... :sjenert:

Skjønner godt det er sårt at S. er så pappagutt. Vår gutt er stikk motsatt, men jeg synes veldig synd på Kjære når lillegutt nekter å gå til han og bare vil være hos meg... Fårhåpentligvis jevner det seg litt ut etterhvert.

Håper kurset er bra :klem:

Veldig bra, det er så kjedelig å bli kvalm på kino, for da har man jo betalt og gleder seg til å se film men får ikke sett ferdig engang! :roll:

Håper økonomien ordner seg, ja. Ser ikke så lyst ut, men ... *sukk*.

Veldig god kake, selv om mannen glemte smør. :fnise: Mannen er en skikkelig godtemoms, elsker alt som er søtt og godt- utenom marsipankake ... Raringen! :P

Håper det jevner seg ut her også ... :jepp: Fint for mannen at S er pappagutt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...