Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Haha! Pingvindrakten er jo bare helt fantastisk! Den MÅ mamma strikke til Amund neste vinter :jepp:

Kjedelig med krangling hjemme og stress på kurset, men det går seg sikkert til. Oppgaven blir nok bra :) Ellers var det jo mange ting å rope hurra for: Manuellterapi, barnepass til uka, og snakkefremskritt! :hoppe:

Håper du finner ut av det med prevensjon - vanskelige greier, synes jeg også.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søt pingvindrakt! :strix:

Bra du fikk henvisning! :jepp:

Lykke til med innspurten på oppgaven :klem: Og om du ikke blir ferdig, så har du jo en god unnskyldning. Ikke lett å fungere når man sover lite og er i dårlig form.

Så snill svigermor du har! :biggrin: Kos dere i helga, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg! :jepp:

For en supersøt pingvindrakt! Ser for meg nydelige lille S i den, kan tenke meg han er skjønn da ja. Moro at han har begynt å prate mer også da. Virka som om snakkinga løsna skikkelig for T da han var rundt 15 mnd også, så det er nok veldig normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som må innom strikkebutikken i helga på jakt etter oppskriften på den der drakten? Håper de har den i babystørrelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Gjett hvem som må innom strikkebutikken i helga på jakt etter oppskriften på den der drakten? Håper de har den i babystørrelse også.

Den minste er nok dessverre 1 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt greit med vindu på barnerom ja ;) Du kommer sikkert i mål med oppgaven, heier på deg :duskedame:

Det med å ville bytte prevensjon, men aldri gjøre det hørtes veldig kjent ut! Satser på å holde ut til jeg kan fjerne spiralen uten å måtte gå over til noe annet ;)

Pingvindrakten var jo kjempesøt :)

Vil tro det, ellers så får jeg vel barnevernet og verre på nakken! :tunge1: Det ser litt lysere ut i forhold til oppgaven nå, tror jeg skal rekke det, så vidt.

Du er fornøyd med spiralen, eller? Jeg er ikke fornøyd med noe, er ikke så lett nei ...

:Nikke: Og så får S så mye oppmerksomhet når han går rundt med lua! Kjempemoro, og blir sikkert ikke dårligere av å ha på seg hele drakta. ;)

Åh, den pingvin-drakten er bare herlig. Mamma skal strikke den til lillegutt til neste vinter.

Håper alt er bra med dere alle sammen :klemmer:

:Nikke: Kjempeskjønn! Greit med besteforeldre som strikker. ;)

:klem:

Haha! Pingvindrakten er jo bare helt fantastisk! Den MÅ mamma strikke til Amund neste vinter :jepp:

Kjedelig med krangling hjemme og stress på kurset, men det går seg sikkert til. Oppgaven blir nok bra :) Ellers var det jo mange ting å rope hurra for: Manuellterapi, barnepass til uka, og snakkefremskritt! :hoppe:

Håper du finner ut av det med prevensjon - vanskelige greier, synes jeg også.

Ha en fin dag! :klem:

Hehe, du får få henne til å gjøre det ja. ;)

:Nikke: Har en mye bedre dag i dag, og alt ser lysere ut. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt pingvindrakt! :strix:

Bra du fikk henvisning! :jepp:

Lykke til med innspurten på oppgaven :klem: Og om du ikke blir ferdig, så har du jo en god unnskyldning. Ikke lett å fungere når man sover lite og er i dårlig form.

Så snill svigermor du har! :biggrin: Kos dere i helga, da.

:Nikke: Fornøyd med den!

Læreren sa det ikke var krise, men er greit å faktisk bli ferdig. Svigermor er veldig grei, heldigvis! :biggrin:

:klemmer:

Innom og oppdaterer meg! :jepp:

For en supersøt pingvindrakt! Ser for meg nydelige lille S i den, kan tenke meg han er skjønn da ja. Moro at han har begynt å prate mer også da. Virka som om snakkinga løsna skikkelig for T da han var rundt 15 mnd også, så det er nok veldig normalt.

S kler pingvindrakten, ja. ;)

Det kan nok være noe i at det ofte løsner med pratinga i 15 månedersalder, virker slik her også. :)

:vinke:

Hehe ... Du får begynne å strikke når babyen er født, så har du til høst/vinter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine i dag, ubehagelig. Merker det heldigvis nesten bare når jeg beveger meg, så hvis jeg sitter i ro går det ganske bra. Det er sikkert fordi det er dårlig luft i klasserommet, jeg har sittet for mye foran dataskjermen og tatt for få pauser. :sjenert: Prøver å bruke brillene mine resten av dagen, kanskje det hjelper? Det er jo egentlig briller jeg kan bruke hele tiden, selv om jeg bare bruker de som lesebriller ... :sjenert:

Jeg ringte manuellterapisentere i dag, men fikk høre at de skulle ringe meg opp igjen når de hadde noe ledig. Trodde man visste når man hadde ledig på slike steder jeg?! :vetikke: Hun mente ikke det var mer enn 2-3 uker ventetid, så hvorfor de ikke vet når jeg kan få time forstår jeg ikke. Jaja, håper iallfall jeg får kommet dit snart.

Jeg vil ha p-pille for menn, nå! :kjefte::frustrert:

Synes de har snakket om at den er under utvikling i mange år nå jeg?!

*furte*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

De fleste manuellterapeuter er veldig booka - så om hun finner en time så får du :) Om du får i løpet av 2-3 uker så er det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste manuellterapeuter er veldig booka - så om hun finner en time så får du :) Om du får i løpet av 2-3 uker så er det bra ;)

Ja, håper virkelig de ringer meg opp igjen. Er redd jeg aldri mer hører noe fra de ... :sjenert:

Men altså, de kan jo ikke være booka ut neste år heller, eller kan de det? Det må da være mulig å finne en time til meg, selv om jeg må vente noen måneder? :vetikke:

Jeg hater å gå og vente og ikke vite noe som helst ... :sjenert: Gi meg heller en time om tre måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig søt drakt :rødme: Kanskje sendt bildet til mamma, og hintet om at hun burde begynne å strikke igjen :sjenert:

Svigermor strikker til nurket...

Godt det ordnet seg med henvisning, får satse på at de får en avbestilling til deg :)

god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fantastisk!

:Nikke: Det jeg syntes da jeg så den når mamma sa hun ville strikke den også. ;)

For en utrolig søt drakt :rødme: Kanskje sendt bildet til mamma, og hintet om at hun burde begynne å strikke igjen :sjenert:

Svigermor strikker til nurket...

Godt det ordnet seg med henvisning, får satse på at de får en avbestilling til deg :)

god helg :klem:

Ja, ganske så nusselig. ;) Hehe, synes du burde hinte litt der, ja. ;)

Håper det, og håper jeg slipper å vente så lenge på den telefonen i allfall. Har ikke hørt noe i dag, håper å høre i løpet av neste uke. Jeg kan da ikke sitte og vente på en telefon i evigheter heller?! :roll:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig fredag! :hoppe: Da var kur #1 unnagjort, og jeg bestod oppgaven. :nigo: Nå skal det sies at alle bestod (så vidt jeg vet) og at læreren ikke tok inn oppgaven en gang, men bare så på skjermen og fulgte med oss gjennom hele uka, men jeg ble iallfall ferdig selv om jeg kunne gjort ting finere hvis jeg hadde hatt mer tid. Jeg er fornøyd jeg. :) Etter endt kursdag var det "feiring" på Peppes. Veldig koselig og sosialt. Den eneste jenta utenom meg skal ikke fortsette på kurs #2, så jeg er litt spent på hvordan jeg skal klare meg som eneste jente på et kurs med 11-12 gutter, hvor jeg vil tippe at gjennomsnittsalderen ligger på rundt 40 år. :dåne: Det går nok bra, de virker greie og ser ikke ut til å bite. ;)

I sted ble jeg småsvimmel/småkvalm av at de filmet i sirkel på TV3, og jeg er fortsatt smårlig en halvtime etterpå. :roll: Ikke dårlig slik at jeg må legge meg ned, men kjenner meg litt svimmel. Hvis jeg skal bli slik fremover vet jeg ikke helt om det finnes håp for meg. :roll:

I dag har vi kjøpt ny dundyne til S, i juniorstørrelse siden vi bare hadde for liten dyne fra før. Så nå har S junior helårsdyne og sommerdyne. Vi tror han trenger en sommerdyne, han er veldig varm av seg, og den tykke helårsdyna må jo bli for varm om sommeren. Hva gjør dere andre? Dyner er dyrt, kostet 600,- for en juniordyne, men jeg mener det er viktig at S får noe skikkelig- da får det heller være så som så med oss. Ble litt overrasket over at Kid ikke har dundyner, og ikke får det inn før i november. Her har de julemarsipan i butikken fra oktober, men dundyner har de ikke før i november?! :roll::overrasket:

Nå har jeg kursfri i en uke fremover, jeg kjenner at det skal bli litt deilig. :jepp: Får mer tid med S og mannen, prøve å finne på litt sammen fremover. :) Gleder meg til barnefri hele torsdagen og frem til lunsj på fredag! :strix:

Men nå er det snart Heroes på tv, og sitte i armkroken til mannen. :hjerte:

God helg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veit korleis det er. I etasjen i bygget eg jobber i er det 4 toaletter, 3 herretoalett og 1 dametoalett...fordelt på 3 avdelinger.

Er ikkje lenge sidan eg var på sikkerhetskurs for offshore personell. Kun menn, tipper alle var eldre enn meg, og ein del var godt vaksne. Skulle ta helikoptervelt for fyrste gang, og alle dei andre hadde tatt den før (dei repeterte, eg bygga på eit anna type kurs) :P Gjekk bra det men noko spesielt :P

Usj, mor mi blir også lett svimmel av filmer. Såg på ein slik helikopter film ein gang i sånn imax sal eller noko ein gang...Ho holdt på å kaste opp. Skikkeleg sånn bergogdalbane flyging, og filming inn i daler og "dropp" med helikopter og greier. Og når det filmes rundt og rundt i filmer så lukker ho augene og seier "uff, det holder nå" :P

Vannvittig pris på dyne...Trur vinterdyna mi kosta sånn 400kr, men det er ikkje dun da. Også er den i ekstra lang vaksen dyne. Funker greit med syntetisk også :) Kanskje litt tjukkere berre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du fikk godkjent oppgaven. :) Og så deilig med en uke fri fra kurset, og tror ikke det blir noe problem for deg å være alene med mannfolka, du får sjarmere de i senk så de er greie med deg :fnise:

Vi skal en tur nedover i nov, hadde vært kos å prøvd å treffes. Er bare usikker på når vi får tid, spesielt hvis du erpå kurs på dagene. Men vi kan jo komme tilbake til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veit korleis det er. I etasjen i bygget eg jobber i er det 4 toaletter, 3 herretoalett og 1 dametoalett...fordelt på 3 avdelinger.

Er ikkje lenge sidan eg var på sikkerhetskurs for offshore personell. Kun menn, tipper alle var eldre enn meg, og ein del var godt vaksne. Skulle ta helikoptervelt for fyrste gang, og alle dei andre hadde tatt den før (dei repeterte, eg bygga på eit anna type kurs) :P Gjekk bra det men noko spesielt :P

Usj, mor mi blir også lett svimmel av filmer. Såg på ein slik helikopter film ein gang i sånn imax sal eller noko ein gang...Ho holdt på å kaste opp. Skikkeleg sånn bergogdalbane flyging, og filming inn i daler og "dropp" med helikopter og greier. Og når det filmes rundt og rundt i filmer så lukker ho augene og seier "uff, det holder nå" :P

Vannvittig pris på dyne...Trur vinterdyna mi kosta sånn 400kr, men det er ikkje dun da. Også er den i ekstra lang vaksen dyne. Funker greit med syntetisk også :) Kanskje litt tjukkere berre.

Hehe, slik er det når man jobber i et mannsdominert yrke. ;)

Det er skikkelig plagsomt å bli så lett svimmel, det er mye jeg ikke kan gjøre! Karuseller og filmer med urolig filming blant annet. Like før jeg gir opp å gå på kino i det hele tatt, dessverre. :(

Dyner er dyrt, ja! Selv har vi en eller annen halvdårlig dyne fra Ikea, både sommerdyna og vinterdyna er derfra. Helt grei til oss voksne, viktigere å ha god dyne til S. :jepp: Selv om det hadde vært greit å hatt dundyne til oss også, iallfall om vinteren. Men tipper det blir veldig dyrt, iallfall når vi har dobbeltdyne.

Og det ser jeg selvsagt etter at vi har kjøpt! Jaja, den vi har kjøpt er bedre kvalitet iallfall. :)

Så bra du fikk godkjent oppgaven. :) Og så deilig med en uke fri fra kurset, og tror ikke det blir noe problem for deg å være alene med mannfolka, du får sjarmere de i senk så de er greie med deg :fnise:

Vi skal en tur nedover i nov, hadde vært kos å prøvd å treffes. Er bare usikker på når vi får tid, spesielt hvis du erpå kurs på dagene. Men vi kan jo komme tilbake til det :)

Ja, fornøyd med den! Tror ikke planløsningen min ble så ideell som den kunne blitt om jeg bare hadde mer tid, men men. Det er bare et fantasihus, og ble langt fra drømmehuset selv om det skulle være det. ;) Det spørs om jeg har så lyst til å sjarmere en haug med mannfolk som er 40+. ;)

Må prøve å få til å treffes i november, ja! :Nikke: Jeg er ikke så lenge på kurs om dagene, onsdag og fredag slutter vi tolv og mellom halv to og to, og de andre dagene slutter vi halv tre. Kan helt sikkert gå tidlig en dag også, ArchiCad kan jeg jo ganske bra fra før så det er ikke så viktig at jeg får med meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av mannen, han hater virkelig å skifte på sengene, iallfall vår. Nå i går skulle han bytte til vinterdyne, og han strevde skikkelig med å ta på dynetrekket. Bante, ble irritert og holdt nesten på å hive dyna ut vinduet. :ler: Han hater å ta på sommerdyna dynetrekket også, men vinterdyna var visst mye verre. Det skal sies at vi har dobbeldyne, og det er jo vanskeligere enn enkeltdyne, så han har lyst til å ha dobbeldyne igjen. Noe som er uaktuelt for meg, er jo så deilig med dobbeldyne! :jepp:

Må skryte litt av mannen også da, han er kjempeflink til å gjøre ting i huset nå når jeg er på kurs om dagene. Han rer opp begge sengene hver dag, setter på vask og henger opp og legger på plass tøy (selv om klærne mine aldri havner i rett hylle :fnise: ), setter på oppvaskmaskina og sikkert mye mer også. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...