Ella* Skrevet 15. august 2009 #1241 Del Skrevet 15. august 2009 Synes du er flink som lager sunne middagsretter. Er det noe jeg har dårlig samvittighet for så er det mine manglende husmorgener.... Mye lettere å komme seg steder når man har bil ja Blir avhengig ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. august 2009 #1242 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil jo gjerne se bilder Så bra du har funnet fram kokebøkene da! Kan tenke meg at det er litt vanskeligere å få i seg alt det man skal når det er noen matvarer man ikke spiser, men det går nok bra Og noen ganger er det skikkelig vanskelig å finne ut hva man skal lage til middag og sånn Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. august 2009 #1243 Del Skrevet 16. august 2009 Det er koselig å være kjærester :rødme: Det har jeg og mannen vært i hele helgen Liker hotell weekender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. august 2009 #1244 Del Skrevet 16. august 2009 Kan tenke meg S. sjarmerte tanta si ja. Ellers må hun være helt upåvirkelig Deilig å få sofaen på plass. Den var kjempefin!!! Uff, jeg tenker også at jeg skal prøve å bli flinkere til å lage ordentlig middag. Men er ikke så flink til å bruke kokebøkene mine som jeg er til å kjøpe dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. august 2009 #1245 Del Skrevet 16. august 2009 Trur eg må finna fram kokebøkene mine, eg også. Her i huset blir det altfor mykje posemat, fordi det er så enkelt og går så fort. Ikkje heilt bra, så eg skal prøva å skjerpa meg. Flink du, som lagar og et sunn mat, og i tillegg trimmar. Det er meir enn eg gjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1246 Del Skrevet 18. august 2009 Synes du er flink som lager sunne middagsretter. Er det noe jeg har dårlig samvittighet for så er det mine manglende husmorgener.... Mye lettere å komme seg steder når man har bil ja Blir avhengig ganske fort Takk. Jeg har ikke noe særlig til husmorgener selv, er jeg redd ... Men jeg tvinger meg selv til å være litt flinkere, får se hvor lenge det holder. Bil er topp! Og veldig avhengighetsskapende. Skal prøve å ikke bli en av de som kjører over alt og aldri går. Jeg vil jo gjerne se bilder Så bra du har funnet fram kokebøkene da! Kan tenke meg at det er litt vanskeligere å få i seg alt det man skal når det er noen matvarer man ikke spiser, men det går nok bra Og noen ganger er det skikkelig vanskelig å finne ut hva man skal lage til middag og sånn Håper du får en fin søndag! Det har du vel gjort også, tenker jeg. Vi har alltid slitt med hva vi skal ha til middag, og det dummeste man gjør er å vente med å bestemme det før man står på butikken- da er det iallfall garantert krangling her i huset ... Har vært flinkere til det i det siste, håper bare det varer. Ha en fin tirsdag! Det er koselig å være kjærester :rødme: Det har jeg og mannen vært i hele helgen Liker hotell weekender Kos dere med det så lenge dere kan, blir ikke så mye når dere får baby i hus, vet du. Hotellweekend hørtes herlig ut! *drømme* Kan tenke meg S. sjarmerte tanta si ja. Ellers må hun være helt upåvirkelig Deilig å få sofaen på plass. Den var kjempefin!!! Uff, jeg tenker også at jeg skal prøve å bli flinkere til å lage ordentlig middag. Men er ikke så flink til å bruke kokebøkene mine som jeg er til å kjøpe dem... Hun ble nok sjarmert, slik som de fleste. Akkurat slik jeg er også, er ikke alltid så lett å finne tid til å lage ordentlig mat i en stressende hverdag. Trur eg må finna fram kokebøkene mine, eg også. Her i huset blir det altfor mykje posemat, fordi det er så enkelt og går så fort. Ikkje heilt bra, så eg skal prøva å skjerpa meg. Flink du, som lagar og et sunn mat, og i tillegg trimmar. Det er meir enn eg gjer... Slik er vi også, prøver å skjerpe oss nå da ... Takk. Jeg prøver, og det holder heldigvis enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1247 Del Skrevet 18. august 2009 Og jeg glimrer med mitt fravær, som vanlig ... I dag har vi vært på åpen barnehage, det var veldig koselig for oss alle tre. S storkoste seg og sjarmerte de voksne. Tror vi skal dra dit av og til fremover, veldig greit for S å møte andre barn også. Nå har vi kjøpt GPS, så nå kjører jeg meg ikke vill! Veldig kjekt når man ikke er så kjent, og så viser den hvor det er fartsbokser og fartsgrense. Lagde blomkålgrateng i går, men selv om det var kjempegodt så endte det med en krangel mellom mannen og meg. Han mener jeg ikke kan lage slike måltider hver dag, for det er for mye styr. Eller, han mener at jeg ikke kan få han til å lage slike måltider, for det har vi ikke tid eller ork til. Jeg tvinger han jo ikke til å lage slike måltider, men jeg vil ikke lage middag hver dag, og så vil jeg gjerne ha noe som jeg får de riktige næringsstoffene fra ... Personlig skjønner jeg ikke hva som er så avansert med en blomkålgrateng. Det er jo bare blomkål, poteter, purre, hvitløk, ost, melk osv ... Vi ble heldigvis venner igjen ... Men nå må jeg løpe, S trenger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. august 2009 #1248 Del Skrevet 18. august 2009 Åpen barnehage er genialt. Greit for S. å treffe andre barn, ser de har mye glede av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1249 Del Skrevet 18. august 2009 Åpen barnehage er genialt. Greit for S. å treffe andre barn, ser de har mye glede av det Ja, merket det. Og koselig for foreldrene også, og en fin mulighet til å bli kjent med andre med barn på alder med S. =============================================== Ble litt overrasket da en jente på 11 måneder snakket mye bedre enn S i dag ... Har jo hørt at jenter er tidligere ute enn gutter på det området, men jeg blir nesten litt bekymret like vel. Alt S sier er "mamma", "pappa", "bæ" og "vov"- de to siste er jo ikke ord egentlig heller ... Han babler mye, men det er helt uforståelige ting. Har jo hørt at gjennomsnittsalderen for å si ord er rundt 18 måneder, men altså ... Nei, jeg vet ikke jeg ... Har begynt å interessere meg litt for planter igjen, vi kjøpte ny potte til en jeg har og en ny plante til å ha oppå vitrineskapet i går. Fant ut at jeg måtte ompotte en av plantene mine siden den ser ut til å begynne å få dårlig plass. Mannen synes det er litt dumt å måtte kjøpe ny potte, for det er så dyrt. Og når vi først kjøpte ny potte kunne vi kjøpe en som var mye større, mente han. Potta vi hadde var 14cm og den nye er 16, de sa på gartneriet at man bare skal gå 2cm opp i størrelse ved ompotting, så da hører jeg på de. Dessuten får jeg alltids brukt de gamle pottene også. Svigerinna er blomsterdekoratør, og hun fikk inn en veldig stilig plante på jobben i dag, så da får vi enda en ny plante til å ha i vinduskarmen. Jeg kjøpte til og med en basilikum-plante(urt?) på lørdag. Jeg bruker aldri å få urter til å leve, men jeg skal prøve en siste gang ... Den lever iallfall enda. Til og med Bonsaien min som jeg kjøpte på Ikea lever, og det er utrolig siden de vistnok skal være vanskelig å holde! I morgen er det intervju, gruer meg ... Jeg har ikke forberedt meg heller, jeg føler ikke jeg greier å forberede meg for uansett hvor mye jeg forbereder meg så greier jeg ikke å svare bedre på spørsmål like vel ... Vi kjøpte GPS i går, så nå skal vi nok ikke kjøre oss bort på vei til jobbintervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1250 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) fredag: gikk 1 times tur i raskt tempo. drakk mye vann. lørdag: drakk mye vann. spiste god, sunn, vegetarmiddag. Cola. Sjokolade. søndag: restemiddag fra lørdagen. drakk mye vann. 1/2 godteripose (godt og blandet e.l.) mandag: God, sunn, vegetarmiddag. Liten sjokolade. tirsdag: drakk mye vann. gått frem og tilbake fra byen, 1/2 time hver vei. drukket mye vann. Cola. Sjokolade. Er for glad i sjokolade for tida! Note to self: bør skaffe en badevekt snart, så vet jeg om dette hjelper eller ikke ... Skjønt, mannen mener jeg kommer til å bli opphengt i vekta ... Det er jo ikke meningen med dette... Men nå er det leggetid, skal prøve å oppdatere meg så snart som mulig i dagbøkene. Endret 18. august 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. august 2009 #1251 Del Skrevet 18. august 2009 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. august 2009 #1252 Del Skrevet 19. august 2009 Lykke til på intervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. august 2009 #1253 Del Skrevet 19. august 2009 Håper intervjuet gikk bra Du må ikke tenke for mye på hva andre barn klarer. Det er sinnsyke forskjeller. Er mest babling hjemme hos oss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. august 2009 #1254 Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan gikk intervjuet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. august 2009 #1255 Del Skrevet 20. august 2009 Heia! Høres spennede ut med intervju. Du må forte deg inn her og fortelle hvordan det gikk Sjokolade??! Synes det er litt for mye sjokolade her inne nå altså! Huff det er nammis Selv har jeg klart holde meg unna sjokolade og godteri en stund nå og merker det faktisk på kroppen Håper alt står fint til med lille S., deg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. august 2009 #1256 Del Skrevet 22. august 2009 Hvordan gikk intervjuet? Kjenner meg igjen med sjokoladsuget. Hjalp litt når jeg startet på jobb, for der er det jo ikke tilgjengelig hele tiden. Når jeg gikk hjemme kunne jeg jo bare trille i butikken når jeg ville Men nå er det enklere å holde seg til helgene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. august 2009 #1257 Del Skrevet 23. august 2009 Er også spent på hvordan det gikk på intervjuet! Håper du og familien har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1258 Del Skrevet 23. august 2009 Lykke til i morgen! Takk! Lykke til på intervju! Takk! Håper intervjuet gikk bra Du må ikke tenke for mye på hva andre barn klarer. Det er sinnsyke forskjeller. Er mest babling hjemme hos oss også. Takk. Ja, jeg vet det egentlig ... Men greier ikke helt å la være ... Hvordan gikk intervjuet? Tror det gikk greit, men jeg fikk ikke jobben, så da gikk det kanskje dritt?! Heia! Høres spennede ut med intervju. Du må forte deg inn her og fortelle hvordan det gikk Sjokolade??! Synes det er litt for mye sjokolade her inne nå altså! Huff det er nammis Selv har jeg klart holde meg unna sjokolade og godteri en stund nå og merker det faktisk på kroppen Håper alt står fint til med lille S., deg og mannen Sjokolade er alt for godt, og jeg er alt for dårlig til å nekte meg selv det. Så bra at du holder deg unna, og kjenner det på kroppen! :tommelsmiley: Takk, håper alt er bra med deg og dine også. Hvordan gikk intervjuet? Kjenner meg igjen med sjokoladsuget. Hjalp litt når jeg startet på jobb, for der er det jo ikke tilgjengelig hele tiden. Når jeg gikk hjemme kunne jeg jo bare trille i butikken når jeg ville Men nå er det enklere å holde seg til helgene! Fikk ikke jobben, men trodde intervjuet gikk greit, men jeg tar sikkert feil. Det er veldig dumt at vi har butikken rett bak huset, sjokolade og Cola er for tilgjengelig ... Ikke har jeg jobb å komme meg unna sjokoladen på heller. Er også spent på hvordan det gikk på intervjuet! Håper du og familien har hatt en fin helg Hei! Har hatt en kjempefin helg med pappa, svigers og familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1259 Del Skrevet 23. august 2009 Huff, jeg er alt for dårlig til å være her inne for tida ... Nå har vi besøk av pappa, så det er jo en unnskyldning. Kan jo ikke være her og være asosial hele tiden da ... Treningen har blitt litt forskjøvet på de siste dagene, har alltid kommet noe viktig i veien. Har trent to ganger siden fredag. Fikk nye joggesko av pappa, utrolig mye bedre enn de gamle som jeg har hatt siden jeg bodde hjemme (tror jeg.) Er så sliten for tida, og blir lett stresset. S spiser nesten ikke noe lunch for tida, og da blir jeg jo bekymret og veldig oppgitt. Tror ikke det er noen fare med han, men det er skikkelig frustrerende! Vet ikke hva jeg skal prøve heller ... Har blitt for mye godteri, Cola og kaker også. I dag var vi hos svigers, og da ble det selvsagt kake og godsaker ... Jeg har jo fått gått tur, men ikke så ofte som jeg tenkte, selv om jeg har gode grunner. Skal skjerpe meg nå, ikke så mye søtsaker og flere turer! Men nå er det leggetid, jeg skal komme sterke tilbake i bøkene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. august 2009 #1260 Del Skrevet 26. august 2009 Kjedelig at du ikke fikk jobben da. får håpe det dukker opp noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå