Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Prosjektet:

gått tur med fam. og S i vogna ca 40 min. :)

gått tur i raskt tempo, 1 time. :)

drukket mye vann. :)

1/2 cola (det er jo lørdag... ) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... Skulle tro dere begge kan kjøre bilen dere låner. Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke kunne gjøre det? :klø: Selv synes jeg automat er veldig greit å kjøre, men jeg skjønner at det er ekkelt når du aldri har prøvd det før. Man må rett og slett la være å bruke venstrefoten, slik mannen din sa. Øvelse gjør mester ;)

Håper dere får en alenekveld snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp...gløym at venstrefoten eksisterer og bruk kun høgrefoten. Det er jo den du er vant til å gasse og bremse med frå før. Er clutchinga du ikkje trenger lenger, og det er venstrefotens oppgåve. Gjer ikkje noko om du clutcher i lause lufta om du gløymer deg ...så lenge den ikkje er i nærleiken av pedalene. Prøv nokon ganger til så blir det fort ein vane, men ja, det er ekkelt i byrjinga.

Eg har også hatt slike "bråstopper" med automatgirbil ;) Trur det er normalt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også automatgir er dritekkelt :fnise: Men man blir helt sikkert vant til det også!

Synes du er flink med prosjektet ditt jeg, cola er lov på lørdag vel :jepp: Bare ikke drikk nærmere en liter slik jeg gjorde i går kveld, har ikke sovet så dårlig på evigheter :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Skulle tro dere begge kan kjøre bilen dere låner. Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke kunne gjøre det? :klø: Selv synes jeg automat er veldig greit å kjøre, men jeg skjønner at det er ekkelt når du aldri har prøvd det før. Man må rett og slett la være å bruke venstrefoten, slik mannen din sa. Øvelse gjør mester ;)

Håper dere får en alenekveld snart :klemmer:

Tja, vi har ikke spurt da, men vet liksom ikke helt ... Svigerfar er litt sær når det gjelder å låne bort ting. Spurte om å få låne maskina hans for ei stund tilbake, og det var det "nja..." som han dro lenge på ... :vetikke:

Liker overhodet ikke automat, nei, og vil nok ikke skaffe meg bil med det noengang! ;) Utrolig ekkelt å ikke bruke venstrefoten, æsj ...

:klem:

Jupp...gløym at venstrefoten eksisterer og bruk kun høgrefoten. Det er jo den du er vant til å gasse og bremse med frå før. Er clutchinga du ikkje trenger lenger, og det er venstrefotens oppgåve. Gjer ikkje noko om du clutcher i lause lufta om du gløymer deg ...så lenge den ikkje er i nærleiken av pedalene. Prøv nokon ganger til så blir det fort ein vane, men ja, det er ekkelt i byrjinga.

Eg har også hatt slike "bråstopper" med automatgirbil ;) Trur det er normalt. :D

Mannen begynte å lure på om jeg vanligvis bruker venstrefoten til å bremse, siden jeg hadde problemer med det der. Sant og si er jeg ikke helt sikker, for det der er det føttene mine som tar seg av, og ikke hjernen ... :sjenert:

Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg! ;)

Jeg synes også automatgir er dritekkelt :fnise: Men man blir helt sikkert vant til det også!

Synes du er flink med prosjektet ditt jeg, cola er lov på lørdag vel :jepp: Bare ikke drikk nærmere en liter slik jeg gjorde i går kveld, har ikke sovet så dårlig på evigheter :ler:

Godt vi er flere. ;)

Takk. :) Jeg prøver iallfall, selv om det kan bli litt mye Cola av og til, spesielt da mamma og jeg var på ferie ... :sjenert:

Ikke så kjekt å miste søvnen pga Cola da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det strandtur med hele familien, fordi det var så varmt og fint. Sola stakk selvsagt bak en sky da vi kom frem, men det gjorde ikke så mye siden det likevel var passe varmt. S er en racer til å vasse, han vasset uti med vann opp til magen. Han storkoste seg både i sanda og i vannet, tror han har hatt en fin og aktiv dag. :)

I morgen må vi en tur til byen. Må kjøpe nattdrakter til S, for han har vokst fra de fleste,og så må vi innom NAV, begge to. Må virkelig skjerpe meg på jobbsøkefronten, har ikke vært så alt for flink til å søke etter jobber ... :sjenert:

I dag har jeg ikke følt meg helt topp, ikke ordentlig dårlig, men heller ikke helt bra. Var en smule svimmel da jeg stod opp, og har følt meg småslapp, sulten og sliten i hele dag - til tross for at jeg fikk sove lenge i dag. Kanskje det er svineinfluensaen, hadde jo besøk som hadde vært på ferie nå nylig her om dagen. :overrasket:

:fnise: Nei, er ikke så redd for det, gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prosjekt "sunn":

Gått tur i normalt tempo m/barnevogn. :)

Drukket mye vann. :)

Ikke gått trimtur. :(

Gikk ikke lang tur i raskt tempo pga har ikke følt meg helt topp i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :tommelopp: Behøver ikke trimme hver dag, vet du ;)

Nattdrakter, ja, det må vi også ha :jepp: Hvilken størrelse bruker S nå?

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :tommelopp: Behøver ikke trimme hver dag, vet du ;)

Nattdrakter, ja, det må vi også ha :jepp: Hvilken størrelse bruker S nå?

Takk. :)

Ja, du har jo rett i det da ... Men er redd for om det blir for mye sløving så gidder jeg ikke trene mer, det er typisk meg ... :sjenert:

Aner ikke hvor lang han er siden vi ikke har vært på kontroll på over en måned, men tror han trenger 86 nå. :jepp: Enn T?

Synes du er kjempeflink jeg! :tommelopp:

============================================

Herregud, nå er jeg lei av å være dårlig! I dag var jeg så svimmel at jeg ikke greier å gjøre noe, igjen. :roll: Har ligget på sofaen i hele dag, noe som i seg selv er kjekt for da får jeg slappe av, men det er ikke noe gøy å være dårlig! :kjefte: Er så drittlei, hvorfor er jeg slik, hva feiler meg?! :frustrert: Har fått legetime til onsdagen, håper jeg er bra nok til å dra ... Skulle egentlig gjøre en del fornuftige ting i dag, som å sjekke jobber hos NAV nede i byen, kjøpe nattdrakter, d-dråper til S, og handle, men det ble det jo selvsagt ikke noe av ... Mislykka møkkadag! :roll::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid? ;)

Hadde passet ekstremt dårlig! :overrasket:

Vet jo aldri, var jo slik da jeg var gravid med S, men ...

Det er alltids en sjanse, men TR har vært på besøk for ikke så lenge siden, så vi får satse på at jeg ikke er en av de få som har henne på besøk samtidig som jeg er gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så ekkelt med den der svimmelheten din! Eg er sjølv plaga med svimmelhet innimellom, og var ekstremt plaga av det før - men legane har helle rikkje funne ut kva det er som feilar meg heller. Skikkelig kjipt. :( Svimmelhet er virkelig noko dritt, det veit eg alt om! Kryssar fingrane for at legane finner ut kva som feilar deg etter kvart, og at du blir kvitt svimmelheten for godt! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, forferdelig å være slik dårlig... Får håpe legen finner ut noe! :kose:

Men du, når vi er inne på temaet.... :lur: Når snakker vi nummer 2 her i boka da? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ekkelt med den der svimmelheten din! Eg er sjølv plaga med svimmelhet innimellom, og var ekstremt plaga av det før - men legane har helle rikkje funne ut kva det er som feilar meg heller. Skikkelig kjipt. :( Svimmelhet er virkelig noko dritt, det veit eg alt om! Kryssar fingrane for at legane finner ut kva som feilar deg etter kvart, og at du blir kvitt svimmelheten for godt! :klemmer:

:Nikke: Det er utrolig plagsomt, og skikkelig hemmende- jeg klarer jo ikke å gjøre noe som helst! :roll:

Er visst vanskelig å finne ut av, denne svimmelheten ... Skal prøve å få legen til å ta en fullsjekk på meg, sjekke alt som kan være galt, samme hva det innebærer ... Håper hun tar meg på alvor, legen til svigerinna tok ikke henne på alvor da hun hadde vondt i hodet. Hun ble bare sendt hjem med beskjed om å vente og se om det gikk over. :overrasket:

Usj, forferdelig å være slik dårlig... Får håpe legen finner ut noe! :kose:

Men du, når vi er inne på temaet.... :lur: Når snakker vi nummer 2 her i boka da? :nigo:

Takk. :klem:

Hehe ... Hadde det vært opp til meg hadde vi begynt på #2 rimelig kjapt, men det er det dessverre ikke pga økonomisk situasjon ... :( Det blir når vi har fått jobber og dermed har litt bedre råd ... :sjenert: Jeg vil ha #2 nå! :kjefte: Eller vil jeg egentlig det? Det er jo veldig slitsomt med babytiden, og jeg trives bedre som småbarnsmamma enn babymamma ... :sjenert:

Når tenker dere på #2 da?

=============================================

I dag er formen litt bedre, jeg har iallfall fått spist en liten yoghurt med frokostblanding i og dusjet. Nå sitter jeg foran dataen og drikker Cola, noe jeg synes må være lov når man er syk. ;) Jeg greier iallfall å sitte og gå litt uten at jeg dauer i dag, men hvis jeg beveger meg mye blir jeg svimmel og slått ut igjen. *sukk*.

Det som er litt kjipt er at mannen er lei av at jeg er syk. Siden jeg var gravid har jeg vært mye slapp, en god del svimmel, litt kvalm og generelt dårlig form og elendig energinivå. Eller som mannen sier det: du har energinivå på lik linje som en pensjonist ... Så han føler at jeg støtt og stadig er syk, og jeg føler meg som en pest og en plage når jeg er syk, en stor byrde ... Jeg er vant til å bli tatt vare på når jeg er syk, få spise og drikke det jeg vil og se tv osv, men med mannen så føler jeg at jeg er en byrde og jeg tør knapt spørre om han kan hente noe til meg ... Huff, jeg svartmaler litt nå, men ... Vi har snakket om det da, og fått ordnet opp sånn passe, men jeg får litt dårlig samvittighet når jeg er syk likevel ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest faerytale

Du har ikke blitt sjekket opp for sånn "virus på balansenerven"? Mamma har det, men det var sånn at det kom fallende over henne en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... Hadde det vært opp til meg hadde vi begynt på #2 rimelig kjapt, men det er det dessverre ikke pga økonomisk situasjon ... :( Det blir når vi har fått jobber og dermed har litt bedre råd ... :sjenert: Jeg vil ha #2 nå! :kjefte: Eller vil jeg egentlig det? Det er jo veldig slitsomt med babytiden, og jeg trives bedre som småbarnsmamma enn babymamma ... :sjenert:

Når tenker dere på #2 da?

Men babytiden går jo egentlig ganske fort også da, selv om det kan være fryktelig slitsomt der og da. ;) Også er det nå sånn da, at man må gjennom babytida før man kommer til småbarnstida.... :gjeiper: Men skjønner tankene dine, altså.. :jepp: Det kommer til å gå så bra så! :hjerter:

Her blir det ikke noen #2 før jeg er ferdig på skolen. Har igjen ett år nå. Pluss en praksisperiode. Så jeg regner med å være ferdig ca oktober 2010. Men DA får jeg håpe og tro jeg har noen jobb, slik at vi kan sette i gang med prøving med en gang!! :jepp: For da er S snart 2 år, og jeg vil ha maks 3 år mellom barna. Og hvis jeg kunne blitt gravid oktober 2010, så vil termin bli i juli 2011.. Hmm, ja.... Egentlig kunne jeg tenkt meg termin i april/mai 2011, så jeg slipper å gå høygravid i supervarmen som gjerne er i juni/juli... :sjenert::fnise: Så, vi får se! :) Fult og helt klarer vi ikke å råde over det uansett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor lang han er siden vi ikke har vært på kontroll på over en måned, men tror han trenger 86 nå. :jepp: Enn T?

Hun har nattdrakter fra H&M i str. 86, og de er bare sånn passe. Men jeg tromler dem, så da krymper de vel mye :fnise:

God bedring, håper svimmelheten gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...