Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

:vinke:

Er vel ingen vits å melde seg inn på et senter før dere flytter i hvert fall. Men kan jo trene gratis også.

:bursdag: for lille S. som er 1 år i morra :bursdag:

3 hjuls sykkel blir sikkert populært. Vi har også noe lignende til lillegutt, men han har ikke helt skjønt prinsippet enda :ler: Det kommer nok.

Lykke til med flytte innspurten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste som har for trange bukser for tiden :sjenert: Jeg skal begynne å trene på senter i august for da har vi flytta - ikke vits før iallfall. Prøver å følge et treningsopplegg fra en bok, men jeg er så sliten etter jobb :dåne: Blir sliten av å ikke gjøre så mye visst :fnise: Men vi kommer nok til å klare oss! :tommelopp:

Ha en flott kveld! :klemmer:

"Godt" jeg ikke er alene, slik sett .... ;)

Jeg skal også skjerpe meg til vi flytter, det er iallfall planen. Vi får se hvor bra det går.

En flott dag ønskes deg også! :klem:

Trenger ikke være dyrt å trene, - bare å bruke naturen! :biggrin: Bare det å finne seg en runde og GÅ turer, i tillegg til å spise sunt, så kan man gjøre underverker! :)

Håper flyttinga går bra! :) LYKKE TIL!

Det er sant, skal se hva vi får til når vi flytter. Jeg har alltid gått mye i naturen, helt siden jeg var liten. Her, midt i byen, er det ikke like enkelt ... Håper det er bedre dit vi flytter.

Takk. :)

:vinke:

Er vel ingen vits å melde seg inn på et senter før dere flytter i hvert fall. Men kan jo trene gratis også.

:bursdag: for lille S. som er 1 år i morra :bursdag:

3 hjuls sykkel blir sikkert populært. Vi har også noe lignende til lillegutt, men han har ikke helt skjønt prinsippet enda :ler: Det kommer nok.

Lykke til med flytte innspurten :klem:

Hei hei!

Nei, det er ikke det. Det er faktisk ridesenter rett ved der vi bor, vurderer nesten det. Det eneste er at det er jo veldig dyrt da ... Vi får se.

Takk, takk. S takker så mye. ;)

Moro med 3hjulssykkel, de skjønner nok poenget etter hvert.

Takk, vi er i god gang i allfall. :)

Gratulerer med ettårsdagen til S! :bursdag:

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh! Travel dag i dag, ja!

Mamma er på besøk frem til vi flytter. Kjempekoselig å ha henne her i noen dager.

I dag har vi vært på kafé mens S sov, vært i parken på marinen og feiret bursdag. S koste seg skikkelig i parken. Vi satt ved siden av en haug med barnehagebarn, og det syntes han jo var veldig spennende. Stabbet litt av gårde, leke litt, se på alle og bare kose seg. Han likte ikke å ha på seg solhatt da, så det ble litt så som så med det. ;)

S fikk vaksine på mandag da vi var på 12 månederskontroll. Han følger kurven for lengde kjempefint, men kurven for vekt går ganske bratt oppover. :fnise: Han er overhodet ikke tykk, så det er ikke noe problem, men han får i seg godt med mat. :) Helsesøsteren var imponert over at han gikk og hvor sterk han var da han kjempet mot vaksinen. ;) Ok, nok skryt for i dag. :tunge1: Utpå dagen ble han i dårligere form, han gråt lenge uten at vi skjønte hva det var for noe. Han lot seg ikke roe uansett hva vi gjorde, det var helt forferdelig at ungen vår hadde det fælt men vi ikke kunne gjøre noe med det. :( Til slutt sovnet han på fanget mitt, helt utslitt, og sov i en halvtimes tid. Jeg turte ikke å flytte meg i frykt for at han skulle våkne. Veldig lenge siden han har ligget på meg og sovet, var egentlig veldig koselig. :hjerte: Tror nok han gråt pga han begynte å få litt feber og at han var mer trøtt etter vaksinen enn ellers.

Han hadde feber den natta, og den ble ganske urolig. Jeg våknet ganske mange ganger av at han var urolig, stakkars gutten vår. :( Dagen etter var han også litt tufs, ca 38,8 i feber og ikke helt i form. Men han var tapper og prøvde å gjøre som vanlig. Han hadde litt kortere lunte og ikke så god matlyst. Heldigvis var han frisk igjen i dag. I dag har han vært i strålende humør, hele dagen! :biggrin:

Det har vært en kjempefin bursdag, og bursdagsbarnet har vært i strålende humør og fått kjempemye oppmerksomhet. :) Alle gavene så ut til å falle i smak, kanskje spesielt trehjulssykkelen han fikk fra oss. Han satt og gliste og lo da pappaen hans svinge han rundt på den. :biggrin: Noe marsipankake eller sjokoladekake ville han ikke ha, kanskje like greit, men. ;) Jeg lagde marsipankake for første gang, med litt hjelp av mamma. Må innrømme at jeg ble fornøyd med den, altså. ;) Flickan lagde en nydelig sjokoladekake som var utrolig god. Gjett om vi skal kose oss med restene av den, ja. ;)

Jeg kan ikke tro at den lille knotten vår allerede er 1 år gammel ... Jeg tenker på at for akkurat et år siden så lå jeg, mannen og lille, nyfødte S på Føde Øst på St.Olav. Jeg var så sliten at jeg sov hele natta, mens mannen ikke fikk sove noe særlig fordi S gråt mye. En bitteliten, helt ny baby, og en helt ny familie ... :rødme:

Min eksvenninne ringte i dag, midt under barneselskapet. Jeg gadd ikke ta telefonen, ville ikke gå fra gjestene mine og var egentlig ikke forberedt på å snakke med henne. Vet ikke om jeg vil det heller, jeg er liksom på en måte ferdig med henne ... Hun var en veldig god venninne, men i ettertid har jeg sett tilbake og sett alt hun krevde av meg, og at jeg måtte bøye meg for de merkelige innfallene hennes ... Det er kanskje barnslig av meg å ikke ta telefonen, ikke ringe henne opp igjen eller noe, men jeg vet liksom ikke helt jeg. Én annen grunn er at jeg ikke ville ødelegge S' fantastiske dag med å ta telefonen og kanskje bli i dårlig stemning ... Vet liksom ikke, jeg.

Nå er det 2 dager til vi flytter. Herlighet, det er ikke lenge! :overrasket: Det blir litt trist å dra herfra. Liker jo byen veldig godt, stemningen og alt, alt utenom klimaet og den kalde vinden. ;) Men samtidig blir det godt å på en måte starte på nytt i Vestfold. Bare så dumt at Flickan sannsynligvis ikke føder før vi drar! :frustrert:

*sende fødestøv* :fnise:

Nå skal jeg legge inn bursdagsbildene på mac-en, og så skal vi vel bare slappe av før vi legger oss, alle sammen. Vi ga jo bort sengen vår, så nå ligger jeg på sofaen, mamma i feltseng på stua og mannen på madrass på gulvet inne hos S. Blir bra å få ny seng, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med dagen til S.! :bursdag::strix:

Tenk at lillegutten din har blitt så stor allerede! Utrulig kor fort tida går.

Høyrest ut som om S. har hatt ein fin bursdag, og kost seg masse! :) Gledar meg til å sjå bursdagsbilder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefine bilder i bloggen. S er jo så skjønn atte. Tenk at han er ett år allerede.

Snart flytter dere til mer sydlige breddegrader :hoppe:

:fnise:

Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått til lille S. Tenk, ettåring i hus. :haar: Hvor ble tiden av? Må begynne å planlegge konfirmasjonen snart. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med dagen til S.! :bursdag::strix:

Tenk at lillegutten din har blitt så stor allerede! Utrulig kor fort tida går.

Høyrest ut som om S. har hatt ein fin bursdag, og kost seg masse! :) Gledar meg til å sjå bursdagsbilder! :hoppe:

Takk, takk!

Ja, tida går så fort. Kan ikke tro at han er 1 år allerede ...

Tror S hadde en kjempefin bursdag, han elsket all oppmerksomheten. ;)

Kjempefine bilder i bloggen. S er jo så skjønn atte. Tenk at han er ett år allerede.

Snart flytter dere til mer sydlige breddegrader :hoppe:

:fnise:

Gled deg!

Snakk om sydlige breddegrader, nesten for varmt for meg her ... Men trives hittil da.

Utrolig fine bilder av 1 åringen ja :)

Håper dere finner dere vel til rette i ny by :)

Gratulerer med overstått til lille S. Tenk, ettåring i hus. :haar: Hvor ble tiden av? Må begynne å planlegge konfirmasjonen snart. ;)

Takk, takk. Ja den tiden, den tiden ... Lurer på hvor den ble av jeg også! Konfirmasjon kan vente litt,synes nå jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet inn i nyleiligheten, og selv om det er litt rotete enda så blir det så bra så! :biggrin:

Nå sitter jeg i gangen for å være på det trådløse nettet. Ja, gangen. :roll: Den trådløse routeren er plassert ved siden av sikringsskapet og derfor er det helt plent umulig å få signalstyrke på nettet ... Naboene våre, som eier den dritten, er borte så derfor kan vi ikke gjøre noe med det her og nå. Håper å få ordnet det i morgen.

Men nå skal vi spise pizza og kose oss. Jeg skal ta dagbokrunden i morgen, tenker jeg. :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dåke har kome på plass i den nye leiligheten! :hoppe: Håpar dåke kjem til å trivast. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at dåke har kome på plass i den nye leiligheten! :hoppe: Håpar dåke kjem til å trivast. :klemmer:

:Nikke:

Takk, takk. Det tror jeg vi gjør, vi gjør det hittil iallfall! :)

:klem:

:hoppe: litt for ny leilighet - håper dere får det bra der!

Takk, tror vi gjør det. :)

===========================================

Moro med nett som ikke fungerer ... :kjefte::frustrert: Idiotene som innstallerte telefoninngang her i huset satte den ved siden av sikringsskapet, noe som er veldig lurt siden da forstyrrer det signalene. :roll: Derfor har vi ikke trådløst nett, og ikke lang nok kabel til leiligheten vår. Så nå sitter jeg i gangen og surfer ... Skal prøve å få fikset det i morgen, om vi bare får brukernavn og passord til kontoen til naboene ...

Tror det blir veldig bra i leiligheten, vi har iallfall fått inn det meste nå. Vi mangler sofa og sofabord, sofaen får vi ikke før om ca 6 uker. :dåne: Heldigvis har vi fått låne en mindre pen sofa i mellomtiden. Merkelig hvor mye mørkere det er her om natta enn i Trondheim. Jeg er vant til lyse sommernetter, men her er det bekmørkt! :overrasket: Blir rart å dra hjem til hjembyen på søndag, og ha lyse netter igjen ...

Egentlig skjer det lite her, vi gjør nå som vi gjør ellers vi ... Jeg og S drar til foreldrene mine på søndag, og blir en uke ca. Vi skal på festival i hjembyen, gleder meg! Da får jeg forhåpentligvis møtt noen av barndomsvennene mine igjen, og så får jeg nok litt barnevakt så vi kan finne på ting.

Må si jeg er spent nå, Flickan er jo på føden! Sitter bare å venter på melding om at han/hun er født ... Spennende! :biggrin::hoppe::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med nettene er raaart, ja! Husker godt når jeg flyttet også, at jeg hadde "glemt" hvor stor forskjell det var.

Fint at dere trives så langt, da :) Har du funnet ut noe mer hva du skal gjøre etterhvert? Studere eller jobbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være ferdig med flyttinga?

Håper dere får ordnet opp i internettilgangen, det hørtes jo helt idiotisk ut sånn som det er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest faerytale

Så gøy at dere begynner å finne dere til rette i ny-leiligheten :nigo: Det er såååå gøy å flytte! :hoppe:

Og ja, jeg sitter klistret til telefonen selv - venter i spenning! :strix: - :duskedame: flickan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være på plass da. Får håpe dere fikk fikset nettet i dag.

Kose dere hos foreldrene dine.

Nå må jeg visst en tur innom flickan ;) Hadde ikke fått det med meg jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med nettene er raaart, ja! Husker godt når jeg flyttet også, at jeg hadde "glemt" hvor stor forskjell det var.

Fint at dere trives så langt, da :) Har du funnet ut noe mer hva du skal gjøre etterhvert? Studere eller jobbe?

:Nikke: Rart det der, men det er enklere å sove når det er mørkt da- og bra i forhold til S. ;)

Har faktisk ikke tenkt noe mer på om jeg skal studere eller ikke, siden jeg ikke vet hva jeg eventuelt skulle studert ... Prøver å se etter jobber, men har funnet lite som passer hittil. :)

:klem:

Godt å være ferdig med flyttinga?

Håper dere får ordnet opp i internettilgangen, det hørtes jo helt idiotisk ut sånn som det er nå!

Veldig godt å være ferdig med flyttingen! Og nå har vi heldigvis fått inn alt av hvitevarer også. :hoppe:

Ja, håper jeg også ... Noen ganger fungerer det med trådløst, men bare i gangen, soverommet og badet, og noen ganger fungerer hverken trådløst eller med kabel. :roll: Blir gal snart! Naboene er treeeege med å skaffe brukernavn og passord også, og vi får ikke fikset før de ordner det ...

Så gøy at dere begynner å finne dere til rette i ny-leiligheten :nigo: Det er såååå gøy å flytte! :hoppe:

Og ja, jeg sitter klistret til telefonen selv - venter i spenning! :strix: - :duskedame: flickan!

Ja, kjempeherlig når man endelig er kommet på plass! Mye morsommere å pakke tingene ut enn inn ... ;)

Ja, tenk at Flickan har fått en liten gutt ... :rødme:

Deilig å være på plass da. Får håpe dere fikk fikset nettet i dag.

Kose dere hos foreldrene dine.

Nå må jeg visst en tur innom flickan ;) Hadde ikke fått det med meg jeg... :sjenert:

Ikke i dag, nei ... Forhåpentligvis snart, men ikke vet jeg ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig ikke nett enda heller, vi. Derfor sitter jeg nå i fellesgangen, tilkoblet med kabel ... Får ikke nett på noen annen måte, så det er eneste alternativet for å gjøre nyttige ting på nett. Dessverre blir det ikke så mye nettid når jeg må sitte her, men håper det løser seg snart! Derfor er jeg ikke så mye innom dagbøker og slikt nå, må få fikset nettet først. :(

I løpet av søndagen er jeg sikkert mer på nett, for da reiser S og jeg til foreldrene mine- og de har iallfall stabilt nett (bank i bordet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...