Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Uff, så skummelt med pappaen din. Men flott at det står bra til sånn etter forholdene da!

Flytting rett rundt hjørnet, eller?

Ja, men heldigvis var han her oppe og derfor fikk fortere hjelp enn hvis han hadde vært i hjembyen og blitt sendt hit.

Flytting om 10 dager! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: 10 dager igjen :hoppe:

Så greit at dere slapp 3 måneder oppsigelse og at husverten vil kjøpe en del av tingene deres :)

Her har vi også en gutt som vil sove lite på dagtid. Stort sett bare en blund om dagen og noen ganger ikke mer enn en halvtime. Man han slapper gjerne av i vogna mens vi går tur senere på dagen da, så regner med at han henter seg litt inn da...

Godt at det går bedre med faren din. Får håpe han klarer å stumpe røyken.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 10 dager går FORT :)

:Nikke: Litt skummelt, men blir bra! :biggrin:

:hoppe: 10 dager igjen :hoppe:

Så greit at dere slapp 3 måneder oppsigelse og at husverten vil kjøpe en del av tingene deres :)

Her har vi også en gutt som vil sove lite på dagtid. Stort sett bare en blund om dagen og noen ganger ikke mer enn en halvtime. Man han slapper gjerne av i vogna mens vi går tur senere på dagen da, så regner med at han henter seg litt inn da...

Godt at det går bedre med faren din. Får håpe han klarer å stumpe røyken.

:hug:

Ja, veldig greit. Godt vi har en grei husvert :)

Det er ikke så lett, jeg blir så usikker på om han sover nok om dagen ... Men det er kanskje bare en periode, får se det an litt.

Er redd pappa ikke klarer å stumpe røyken, men han røyker mye mindre iallfall nå når han er på sykehuset. Han snek seg ut for å røyke da jeg var på besøk,ble irritert på han da, men jeg kan jo ikke nekte en voksen mann å røyke heller :trist:

:klemmer:

10 dager går kjempe fort :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuud, så lei jeg er av flood control-en! :kjefte::frustrert:

I dag har vi begynt å vaske ned leiligheten. Vi tar det stykkvis, siden det ikke er så lett å vaske ned hele på én gang når vi har S her og siden det er 10 dager igjen til vi flytter. I dag tok vi ene delen av stua, det var mye mer slitsomt enn jeg trodde. Jeg kom også på at jeg hater å vaske, og at jeg er elendig til å vaske vinduer- det blir jo bare skjoldete! :roll: Men nå er iallfall ene delen av stua fin og vasket, selv om vi må vaske gulvet senere siden det blir skittent om få dager igjen.

Vi lagde pizza til mat i dag.Mannen foreslo Grandiosa, men jeg er lei av ferdigpizza og Dolly pizza og annen takeaway er så dyrt, så da ble det god, gammeldags hjemmelaget pizza:)

Snart blir det Frustrerte Fruer, og så må man vel legge seg- igjen. Jeg burde legge meg mye tidligere enn jeg gjør for tiden, men jeg må jo se Frustrerte i dag! Greier aldri å legge meg tidlig jeg ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kjent ut Litt feil at jeg nesten er lettet for at det er sesong avslutning på FF, sånn at jeg kanskje får lagt meg litt tidligere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut Litt feil at jeg nesten er lettet for at det er sesong avslutning på FF, sånn at jeg kanskje får lagt meg litt tidligere :ler:

:ler: Godt det ikke bare er jeg som ikke greier å legge meg tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere flytte? *nysgjerrig* :) Takk for sist forresten!!

Hei! Det var lenge siden, koselig å se deg igjen :)

Vi flytter til Vestfold, pga vi vil ha familien i nærheten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Å, her er det lenge siden jeg har vært innom :flau:

Så utrolig gøy at dere skal flytte nærmere familien da! :hoppe: Kan tenke meg at det blir kjempegøy! :bolledeig: Vi gjør jo det samme snart vi også og jeg gleder meg i alle fall utrolig mye! :nigo:

:klemmer: fra ei som skal bli flinkere å stikke innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, her er det lenge siden jeg har vært innom :flau:

Så utrolig gøy at dere skal flytte nærmere familien da! :hoppe: Kan tenke meg at det blir kjempegøy! :bolledeig: Vi gjør jo det samme snart vi også og jeg gleder meg i alle fall utrolig mye! :nigo:

:klemmer: fra ei som skal bli flinkere å stikke innom ;)

Jeg har vært utrolig dårlig til å være i andres dagbøker en god periode jeg også nå, så det går så bra så :)

Ja, blir godt å få familien nærmere, gleder oss!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge igjen nå nei, dere er vel spente :hoppe:

(selv om jeg synes dere kunne bodd her i byen litt til da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fælt å lese om pappa'n din, med godt det gikk bra!!!

Flytting rett rundt hjørnet nå ja...!! Må si jeg er litt musunnelig!!! ;) Jeg har så lyst til å flytte atte......ååå!! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestfold ja :)

Der er det fint, bor ikke der lenger, men ikke langt unna og har masse familie der. Hvor i Vestfold flytter du, hvis du vil dele på PM?

Ha en fin kveld og god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dere flytter så snart ja! Godt å komme nærmere familien tenker jeg. Et fint sted å bo også :jepp:

:Nikke: Det blir spennende! Kjenner jo ikke så mange der, de jeg kjenner utenom familien til mannen bor i Oslo, men det blir nok noen turer dit også. ;)

Ikke lenge igjen nå nei, dere er vel spente :hoppe:

(selv om jeg synes dere kunne bodd her i byen litt til da ;) )

Ja, veldig spente! Begynner å gå opp for meg nå ... Hjelp!

Ja, dumt at dere er her oppe ... Men dere skal jo nedover etterhvert! :biggrin:

Huff, fælt å lese om pappa'n din, med godt det gikk bra!!!

Flytting rett rundt hjørnet nå ja...!! Må si jeg er litt musunnelig!!! ;) Jeg har så lyst til å flytte atte......ååå!! Lykke til! :)

Ja, det gikk heldigvis bra med han. :)

Takk. :) Du får flytte til Vestfold du også. ;)

Vestfold ja :)

Der er det fint, bor ikke der lenger, men ikke langt unna og har masse familie der. Hvor i Vestfold flytter du, hvis du vil dele på PM?

Ha en fin kveld og god helg :klemmer:

Jepp, Vestfold neste. Blir spennende! Sender en PM jeg. :jepp:

En fin kveld og god helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier aldri å legge meg tidlig! :roll:

I dag tenkte jeg å legge meg klokka ti, men jeg sitter nå her enda da ... Håpløst tilfelle, jepp. Tenker å gå og legge meg nå, veldig snart, må bare rive meg løs fra mac-en først. :sjenert:

Har bestilt billetter hjem til sommeren, ble kjempebillig, bare 400,- for én vei! :hoppe: Det arrangeres en festival i hjembyen min, og da skal S og jeg dit, og så skal mamma og jeg på konsert, gleder meg! :biggrin: Har ikke bestilt hjemturen enda, fordi jeg ikke vet hvor lenge jeg blir. Men jeg får visst ikke lov til å bli så lenge fordi mannen ikke vil være uten oss. :hjerte: Det blir vel en ukes tid, tenker jeg. :jepp:

Har jeg skrevet at vi har kjøpt trehjulssykkel til S til bursdagen hans? Den ser så og si akkurat ut som denne. Tror han kommer til å like den veldig godt, og så er det kjekt å ta han med ut på turer i en slik en. Så i dag så vi på sykkelhjelm til han også. De hadde ikke inne i riktig størrelse, men de får i løpet av morgendagen, så da får vi dra tilbake da. :)

Vi prøver å få til et barseltreff før jeg drar nå, men det er ikke bare-bare ser det ut til. Vi startet med å være sju stykker på barselgruppa da vi startet i høst, men nå er vi bare tre stykker igjen som møtes jevnlig. Derfor tenkte vi å prøve å samle alle sammen når barna er rundt 1 år gamle. Det ser ikke ut til å være så lett ... Mange har gått ut i jobb, og jeg er jo litt travel pga flytting. Den dagen det passet best for meg så passet det ikke for de andre, så da kan det hende vi må ta det når mamma kommer i neste uke. Det gjør jo ikke så mye egentlig, det er vel bare snakk om maks to timer, og så er det koselig å se igjen de andre ungene- se hvor mye de har vokst og utviklet seg. :jepp: Vi får se hva det blir til. :)

Jeg prøver å bli litt sunnere for tida, jeg tror nemlig jeg har lagt på meg litt i det siste. :rodme: Vi har ikke vekt, så jeg kan ikke være sikker, men det er rart at flere bukser har blitt trange ... Jeg prøvde på meg to bukser jeg ikke har brukt på en stund, og begge var mye trangere enn de var før. :roll: I dette tilfellet så var "før" faktisk i vinter/høst, og da hadde jeg jo litt babyfett igjen også, så dette er ikke bra. :riste: Denne uka har jeg faktisk ikke drukket Cola enda, og det har ikke fristet noe særlig heller. :overrasket: Jeg har derimot spist Allsorts, for mamma har vært ute og reist og tok med til meg ... :sjenert: Egentlig burde jeg begynne å trene, men det er så dyrt ... Ikke har jeg tid til å jogge eller noe heller, hmfr ... Får vel starte med å være litt sunnere, og se hvordan det går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Du er ikke den eneste som har for trange bukser for tiden :sjenert: Jeg skal begynne å trene på senter i august for da har vi flytta - ikke vits før iallfall. Prøver å følge et treningsopplegg fra en bok, men jeg er så sliten etter jobb :dåne: Blir sliten av å ikke gjøre så mye visst :fnise: Men vi kommer nok til å klare oss! :tommelopp:

Ha en flott kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være dyrt å trene, - bare å bruke naturen! :biggrin: Bare det å finne seg en runde og GÅ turer, i tillegg til å spise sunt, så kan man gjøre underverker! :)

Håper flyttinga går bra! :) LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...