Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her ser det ikke ut til at Lillegutt noen gang kommer til å få søskenbarn (jeg har gitt opp både storebror og svoger :fnise: ), men jeg har god kontakt med mine søskenbarn, og han har dermed noen tremenninger på samme alder som han allerede har "lekt" litt med.

Firmenninger derimot, der har jeg ingen kontroll! Jeg kjenner til navnene på noen av mine tremenninger, men aner lite om de har barn eller ikke.

Gjennom en x av meg ble jeg engang fast inventar i en stor vennegjeng, og det tok litt tid før hun ene og jeg kom på at, "hei, vi er jo faktisk tremenninger vi!" :ler: Men veldig koselig, og hun og jeg har hatt mye kontakt senere. Men ikke nødvendigvis pga familiebåndene altså.. ;)

Nei, nå ble det mye pjatt i boka di!

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trenger ikkje koste fullt 700kr for barnesikring til komfyren :)

Nokon alternativer:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17435182 <-- i Trheim på Jakobsli. Står ikkje korleis den er, men ein telefonsamtale går jo an for å stille spørsmål :)

Ellers søk på barnesikring på finn.no og kikke under barneutstyr.

http://www.bsprodukter.no

http://www.buskerud-brannservice.no/barnesikring

Pluss, hugs at ting du kjøper på internettbutikk har dere 14 dagers angrerett...så viss den viser seg å ikkje passe så kan dere returnere den og få pengene tilbake. Gjelder ikkje privatkjøpt på finn ;)

Har vore tull med svindel på finn, men bruk vettet så rekner eg med det går bra :) Er gjerne ikkje barnesikring som er mest utsatt for det heller ;)

Endret av Sola^
Skrevet
Her ser det ikke ut til at Lillegutt noen gang kommer til å få søskenbarn (jeg har gitt opp både storebror og svoger :fnise: ), men jeg har god kontakt med mine søskenbarn, og han har dermed noen tremenninger på samme alder som han allerede har "lekt" litt med.

Firmenninger derimot, der har jeg ingen kontroll! Jeg kjenner til navnene på noen av mine tremenninger, men aner lite om de har barn eller ikke.

Gjennom en x av meg ble jeg engang fast inventar i en stor vennegjeng, og det tok litt tid før hun ene og jeg kom på at, "hei, vi er jo faktisk tremenninger vi!" :ler: Men veldig koselig, og hun og jeg har hatt mye kontakt senere. Men ikke nødvendigvis pga familiebåndene altså.. ;)

Nei, nå ble det mye pjatt i boka di!

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Ser dårlig ut for søskenbarn til S her også ... Jeg er enebarn, og søstera til mannen tror jeg ikke har planer om barn på noen år ... Det er veldig koselig å ha kontakt med søskenbarna sine, og at lillegutt har tremenninger å leke med :) S sin tremenning er tre år og bor litt langt unna, men koselig uansett :)

Bare pjatt i vei, koselig det! ;)

Ha en fin helg! :klem:

Trenger ikkje koste fullt 700kr for barnesikring til komfyren :)

Nokon alternativer:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17435182 <-- i Trheim på Jakobsli. Står ikkje korleis den er, men ein telefonsamtale går jo an for å stille spørsmål :)

Ellers søk på barnesikring på finn.no og kikke under barneutstyr.

http://www.bsprodukter.no

http://www.buskerud-brannservice.no/barnesikring

Pluss, hugs at ting du kjøper på internettbutikk har dere 14 dagers angrerett...så viss den viser seg å ikkje passe så kan dere returnere den og få pengene tilbake. Gjelder ikkje privatkjøpt på finn ;)

Har vore tull med svindel på finn, men bruk vettet så rekner eg med det går bra :) Er gjerne ikkje barnesikring som er mest utsatt for det heller ;)

Nei, 700,- er for dyrt ... Takk for linker, skal sjekkes ut! :jepp:

=========================================

Snart bilder i bloggen! ;)

Skrevet

Gledar meg til nye bilete i bloggen din! :hoppe:

Skrevet

Innom og hilser på!! :vinke:

Apropo finn.... jeg er litt på pinebenken om dagen. Kjøpte en bæremeis av noen der, overførte penger på tirsdag, og selgeren påsto at den ble sendt den samme dagen... Jeg har fortsatt ikke mottatt noe........ :sjenert: Håper og tror at det går bra, men er litt på pinkebenken nå....!! Hadde regna med den skulle komme seinest i dag...posten er da ikke såååå treg....

Skrevet

Apropo finn.... jeg er litt på pinebenken om dagen. Kjøpte en bæremeis av noen der, overførte penger på tirsdag, og selgeren påsto at den ble sendt den samme dagen... Jeg har fortsatt ikke mottatt noe........ :sjenert: Håper og tror at det går bra, men er litt på pinkebenken nå....!! Hadde regna med den skulle komme seinest i dag...posten er da ikke såååå treg....

Du skulle kanskje brukt betalingsgarantien, i hvert fall hvis den kostet litt... Da bli ikke pengene overført til selger før du har mottatt og godkjent varen.

Få kjøper til å gi deg pakkenr., så du kan spore den opp! (posten.no).

--------------------------------------------------------------------------------------------

Og nå skal jeg inn i bloggen og se på bilder av fine S :biggrin:

Skrevet

:vinke:

Bare innom og hilser på

Skrevet
Gledar meg til nye bilete i bloggen din! :hoppe:

Hei hei :)

Åj, så kjipt da :( Håper det har ordnet seg nå :)

Du skulle kanskje brukt betalingsgarantien, i hvert fall hvis den kostet litt... Da bli ikke pengene overført til selger før du har mottatt og godkjent varen.

Få kjøper til å gi deg pakkenr., så du kan spore den opp! (posten.no).

--------------------------------------------------------------------------------------------

Og nå skal jeg inn i bloggen og se på bilder av fine S :biggrin:

Bare innom og hilser på

Koselig at du følger med :)

Skrevet

Hater den floodcontrolen! :kjefte:

Litt travel om dagen, så er ikke så mye her :sjenert:

Søndag skulle Flickan, S og jeg ut og gå tur- og så greide mannen og jeg selvsagt å låse oss ute ... :rodme: Vi kom oss heldigvis inn igjen til slutt, men det er ikke så lett når man ikke deler inngang med andre enn en haug med kontorer, og de eneste naboene vi har ikke svarte når vi ringte på.

Var på kino på kvelden og så Engler og demoner. Kjempebra film, anbefales! :tommelsmiley:

I dag har S og jeg vært ute med noen andre med barn. Møtte på en haug med italienske turister, skulle ikke tro de hadde babyer i Italia for italienerene ble helt tussete :fnise:

Pappa kommer på besøk til helgen, det blir koselig! :hoppe:

Kjenner jeg begynner å bli litt småstressa for flyttingen, må jo snart begynne å pakke småtterier snart ...

Nå driver vi og lager middag, så etterpå skal vi kose oss med grønnsaksgrateng :sikle:

Skrevet

Denne helgen ble ikke helt som vi hadde tenkt ... Pappa er på besøk, og så fikk han hjerteinfarkt. Jeg ble livredd når de ringte fra sykehuset, det var helt forjævlig. Heldigvis går det bra med han nå, han er behandlet og er på sykehuset rett ved siden av oss :) Han blir sendt hjem igjen til sykehuset i hjembyen i morgen. Mannen kjører tilbake bilen til pappa, for det kan han ikke gjøre selv siden han blir sendt hjem med fly. Så da er jeg gressenke igjen, og skal slappe av alene i kveld. Mannen kommer heldigvis hjem igjen i morgen :)

Skrevet

Uff, så skummelt. :( Godt å høyra at det går fint med faren din no, så håpar eg han blir heilt bra igjen. :klemmer:

Skrevet
Uff, så skummelt. :( Godt å høyra at det går fint med faren din no, så håpar eg han blir heilt bra igjen. :klemmer:

Takk :klem:

Han er i fin form, tross alt, nå. Ble sendt tilbake til sykehuset i hjembyen i dag, og skal vel være der noen dager før han får dra hjem. Blir vel sykemeldt en måneds tid.

Godt å få hjem igjen mannen i dag, selv om han ikke var borte et døgn en gang ... :sjenert: Har gått veldig bra å være hjemme med S, han har vært snill og blid :) Var kjempeblid når vi var på lekeplassen og han fikk leke i sandkassa og disse, og nå går han mye med sko ute også! Han har vært skeptisk til å gå med sko før, og det er jo forståelig siden det sikkert er veldig uvant og helt annerledes enn å gå med sokker. Men i dag gikk han mye, det eneste som er litt problematisk er bratte oppover- og nedoverbakker, men det er jo forståelig:)

Skrevet

Huff, så fælt. Dette var ikke hyggelig lesing, håper alt er bra med deg også, vet hvordan du har det, det samme skjedde faren min for 1 1/2 år siden.

Bare si fra om det er noe vi kan bidra med :klemmer:

Skrevet
Huff, så fælt. Dette var ikke hyggelig lesing, håper alt er bra med deg også, vet hvordan du har det, det samme skjedde faren min for 1 1/2 år siden.

Bare si fra om det er noe vi kan bidra med :klemmer:

Takk :)

Det går bra med alle nå, men fikk jo litt av et sjokk når en sykepleier fra sykehuset ringte ...

:klemmer:

Skrevet

Det var sikkert kjempeskummelt! Godt at det tross alt gikk bra, og at formen er stigende.

Skrevet

Uff, for en opplevelse. Bra at han kom seg fort da.

:klem:

Skrevet

Oi, så skummelt med pappaen din. Godt det ser ut til å gå bra.

Skrevet
Det var sikkert kjempeskummelt! Godt at det tross alt gikk bra, og at formen er stigende.

Ja, det var helt forferdelig ... Vet ikke hvordan jeg hadde tatt det hvis jeg hadde vært sammen med han når han fikk hjerteinfarkt, så det er på en måte godt jeg ikke var det ...

Uff, for en opplevelse. Bra at han kom seg fort da.

:Nikke: Det var liksom ikke det vi forventet skulle skje denne helga ...

Oi, så skummelt med pappaen din. Godt det ser ut til å gå bra.

Ja, heldigvis!

Skrevet

S har begynt å stå opp tidligere enn han brukte, nå står han opp rundt 06:15, noe som er alt for tidlig for mammaen hans :Gjesp: Likte bedre de dagene han stod opp 07:30-07:45 jeg altså! ;) Forhåpentligvis er det bare en periode og han står opp senere snart igjen :)

Jeg er litt usikker på legging på dagtid for tiden. Før har han sovet to ganger om dagen, men nå er han plent umulig å legge til dupp før klokken tolv, så da er han oppe fra han står opp til vi går tur i tolv-ett-tida. Da sover han bare en times tid, er det kanskje litt lite? :vetikke:

I dag har mannen tatt ned bilder og det meste annet fra veggene. Det ser skikkelig nakent og rart ut, veldig uvant. Snakket med husverten i dag, og vi slipper 3 måneders oppsigelse! :hoppe: Han kjøper panelovner, gardiner, muligens parabolanlegget, lamper, og et lite bord i gangen av oss, siden det kan være kjekt for neste leieboer. Forhåpentligvis tar han sofaen og bordet også, for det vil vi ikke ha med oss, og det blir fryktelig mye styr å få med seg.

Ellers har jeg vært sammen med barselgruppa i dag, koselig som alltid. Jeg merker at S er slik jeg var da jeg var liten, han er tilbaketrukket og sjenert i begynnelsen. Han sitter bare og observerer en stund før han hiver seg med i leken. Det er jo bra at han ikke er brautende, men samtidig er jeg redd for at han skal bli sjenert og utenfor når han blir eldre :vetikke:

Det går bra med pappa :) Nå er han på sykehuset i hjembyen, og i dag har han hatt masse besøk. Det er kjedelig å være på sykehus, så da er det bra han får besøk av venner og familie. Han blir tatt godt vare på og sjekket, så det ser ut til at det går bra med han. Jeg bekymrer meg bare litt for om han greier å slutte å røyke ,for han røyker ganske mye og nå bør han jo slutte ... Håper virkelig han greier det, jeg vil ikke at det skal skje han noe mer :(

Skrevet

Uff, så skummelt med pappaen din. Men flott at det står bra til sånn etter forholdene da!

Flytting rett rundt hjørnet, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...