Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

I morgen skal vi på et badeland (et slags iallfall) og bade sammen med Flickan :hoppe: Tror S kommer til å like det, han elsker iallfall å bade ;)

Det skjer vel ikke så mye her for tida, alt er ved det samme. S er 10 måneder i dag, jeg synes det er helt utrolig at for 10 måneder siden lå vi alle tre på sykehuset ... En nyfødt, nydelig liten S ... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser: 10 måneder :danser:

Helt utrolig hvor fort det går. Virker helt uvirkelig at de var nyfødte da. Synes det er helt sprøtt når jeg ser andre små, har virkelig lillegutt vært SÅ liten :ler:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 10 måneder :danser:

Helt utrolig hvor fort det går. Virker helt uvirkelig at de var nyfødte da. Synes det er helt sprøtt når jeg ser andre små, har virkelig lillegutt vært SÅ liten :ler:

God helg :klemmer:

:danser:

;)

Ja, det er helt sykt ...

Hehe, S var aldri så liten han, det nekter jeg å tro altså! :nei:

:fnise:

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille S som er 10 mn'er i dag!! :duskedame:

Hmm...så teit av hun eks-venninna di og ikke ta tilbake det dere hadde lånt av henne....men, men..er vel en grunn til at det er EKS-venninne!?? :ler: Og greit nok og bare kaste alt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille S som er 10 mn'er i dag!! :duskedame:

Hmm...så teit av hun eks-venninna di og ikke ta tilbake det dere hadde lånt av henne....men, men..er vel en grunn til at det er EKS-venninne!?? :ler: Og greit nok og bare kaste alt! ;)

Takk :biggrin:

Hehe ... Det er en grunn til det, ja ;)

Litt deilig å kaste det. Først sage det i stykker og ødelegge det og så kaste det ... Mohaha!

Gratulerer med S., som er 10 månader allerede! :danser:

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S storkoste seg i bassenget i helgen! Han var skeptisk i ca fem-ti minutter før han ble helt hyper og plasket og hoppet og koste seg :strix: Var kjempekoselig å ha han med :)

Ellers er det strålende vær her for tida, det er så herlig! :sol: Nyter de fine dagene, for har hørt at de ikke skal vare (?).

S har begynt å reise seg opp uten å holde i noe, og så står han av seg selv i noen sekunder. Han har begynt å ta initiativ til å stå selv mye mer nå :strix:

Tror jeg begynner å få vondt i en visdomstann som ekstannlegen min har truet med kom til å måtte trekkes ... :hår: Jeg har tannlegeskrekk og har utsatt tannlegetimen min i et år allerede, så det er to år siden jeg har vært hos tannlegen ... Så etter å ha mannet meg opp tok jeg frem paraplytannlegelisten fra søskenbarnet mitt og ringte første og beste tannlege. Det tannlegekontoret var så klart stengt i én uke, så da ringte jeg nestemann på lista. Der var det venteliste på tre uker :overrasket: Men jeg kunne få time hos tannpleier for en sjekk og eventuelt en time til tannlege om noe trengte å gjøres. Så da skal jeg til tannpleier i morgen,og jeg gruuuuuuuer meg! Jeg simpelthen nekter å trekke en tann, jeg takler knapt å bore tennene mine jo ... Jeg vil mye heller føde en gang til enn å trekke en tann, mye heller! Håper at jeg må i narkose for å få fjernet visdomstanna eventuelt, iallfall hvis jeg kan få veneflonen i albueområdet og ikke i hånda- for det takler jeg heller ikke :roll:

Ja, jeg er håpløst pysete :sjenert:

I dag var vi på visningstime på Fame, for å se på bildene fra fotograferingen. Ble mange fine bilder, men jeg kan ikke si jeg er spesielt imponert likevel. Andre bilder jeg har sett fra samme kjeden har blitt bedre og mer spesielle, men misforstå meg riktig da, det var fine bilder. Fant ut at jeg ikke er så fotogen ... Og at de ikke var så flinke til å få meg fin på bilder. Det høres kanskje teit ut, men det har litt å si hvem som tar bilder. Mannen f.eks er kjempeflink til å få meg fin på bilder, mens andre jeg kjenner ikke får det til. Merkelig egentlig, men slik er det nå engang da. Vi valgte ut ett gratisbilde,og ett bilde vi fikk fra gavekortet. Dvs det første bildet fikk vi ikke velge selv, noe vi syntes var litt teit, men men. Ble iallfall to fine bilder, og nå har vi to bilder med hele familien. Blir jo ikke så mange av de, for noen må jo ta bildene også ;)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så vi at S har et stort, væskende sår under ene armhulen :( Har lagt merke til at han har vært fuktig der i noen dager, men vi har glemt å se etter hva det kunne være. Lurer på hva det kan være for noe ... Ringte legevakta for å høre, de mente vi skulle ha på kompress og salve, og eventuelt kontakte fastlege. Så nå skal vi til legen med han. Ikke rart han har protestert når vi har løftet han, siden vi løfter fra under armene :( Det ser veldig vondt og ekkelt ut, selv om det sikkert ikke er farlig. Ekkelt iallfall, når noe feiler ungen sin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille S! Ikke noe gøy når det feiler de noe, nei.

Lykke til både hos legen med S og hos tannpleieren :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille S! Ikke noe gøy når det feiler de noe, nei.

Lykke til både hos legen med S og hos tannpleieren :klemmer:

:riste:

Takk for det :)

Stakker S, håper det går bra hos lege og tannpleieren i dag :)

Takk :)

=============================================

Det gikk bra hos tannpleieren, selv om jeg har ett eller to hull :( Skal tilbake til tannlegen og ta de om en to ukers tid. Var en kjempekoselig og sympatisk tannpleier som fortalte alt hva hun skulle gjøre, og sa at jeg kunne når som helst si fra hvis hun skulle stoppe fordi jeg syntes det var fælt :) Gruer meg til neste time når jeg skal bore ... Har mulighet til å få lystgass om jeg vil, men det er jo sinnsykt dyrt og så vil jeg gjerne prøve uten ... Så jeg skal prøve uten, med forbehold om at det kanskje ikke går og jeg må komme tilbake en annen gang. Typisk at vi har funnet et bra legekontor nå som vi sikkert flytter ...

Vi fikk akuttime hos legen, heldigvis prioriterer de gravide, barn og eldre :) Legen var ikke helt sikker på hva det var, annet enn at det er en infeksjon. Det var enten en sopp- eller bakterieinfeksjon. Vi fikk en salve vi skal smøre han inn med, og så skal vi ha på en kompress. Så håper vi det virker da :) S sjarmerte forresten hele legekontoret :fnise: Alle smilte og ble så sjarmert av han ... *stolt mamma*

Vi har ikke funnet leilighet enda. Det vil si at vi har funnet noen som virker bra, som er både passe stor, rimelig, på en fin beliggenhet og har en liten hageflekk og veranda. Men enkelte utleier legger ikke ut telefonnummer på Finn.no! Derfor må man jo sende mail, og da får man gjerne ikke svar, eller får bare beskjed om å komme på visning. Å dra på visning er jo en smule vanskelig når vi bor så langt unna, og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan sende et par bilder når man blir spurt?! :roll:

Mannen vil ikke bo i sokkelleilighet, for da bor man "oppå" noen andre ... Ser ikke heeelt problemet jeg, men men ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Stakkar S. Ikke rart han har protestert!!!

Får håpe dere får ordnet såret fort!!!

Får håpe det går bra hos tannlegen. Søsteren min sliter også veldig med tannlegeskrekk. Har skjønt det ikke er bare bare...

Får håpe det ordner seg med leilighet. Skjønner egentlig mannen din jeg da... :sjenert: Men det kommer jo veldig an på hvordan huseier er. Vet venninnen min bodde i sokkel leilighet en stund og de som eide huset blandet seg veldig inn i alt mulig. Hun er veldig glad de leier i blokk nå for å si det sånn...

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars S! Bra dere oppdaget det og fikk legetime fort.

Tannlege ja... Jeg har ikke vært til tannlege på fire år, så jeg er verre enn deg... :sjenert: Skal ta meg sammen og bestille time i morgen! Ønsker deg lykke til med boringa, tror jeg vet sånn ca hvor mye du gruer deg, jeg har også tannlegeskrekk :(

Lykke til med leilighetsjakt! Mange rare folk som legger ut annonser på finn.no...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i sokkel leilighet bor man ikke oppå noen, men under de :klø: Sokkel er jo bra i forhold til kjeller :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at dere fant ut hva som plaget S da. Kan det ha vært noe med bassenget / klorvannet som utløste det kanskje? :klø:

Kjenner meg igjen med tannlegeskrekken. Jeg går fast til et dame nå som er den eneste som noen gang har klart å ta bilder av tennene mine :sjenert: Før bare brakk jeg meg. Men hun får meg til å slappe av, merkelig nok. Den dagen hun slutter blir det ikke noe mer tannlege for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Stakkar S. Ikke rart han har protestert!!!

Får håpe dere får ordnet såret fort!!!

Får håpe det går bra hos tannlegen. Søsteren min sliter også veldig med tannlegeskrekk. Har skjønt det ikke er bare bare...

Får håpe det ordner seg med leilighet. Skjønner egentlig mannen din jeg da... :sjenert: Men det kommer jo veldig an på hvordan huseier er. Vet venninnen min bodde i sokkel leilighet en stund og de som eide huset blandet seg veldig inn i alt mulig. Hun er veldig glad de leier i blokk nå for å si det sånn...

Ha en fin kveld :klemmer:

Hei hei!

Såret begynner heldigvis å se mye, mye bedre ut nå :)

Tannlegeskrekk er noe herk ... Gruer meg veldig til å bore :(

Hvis man har fæle husverter er det nok ikke så gøy å bo i sokkelleilighet nei ...

En fin kveld til deg også! :klem:

Stakkars S! Bra dere oppdaget det og fikk legetime fort.

Tannlege ja... Jeg har ikke vært til tannlege på fire år, så jeg er verre enn deg... :sjenert: Skal ta meg sammen og bestille time i morgen! Ønsker deg lykke til med boringa, tror jeg vet sånn ca hvor mye du gruer deg, jeg har også tannlegeskrekk :(

Lykke til med leilighetsjakt! Mange rare folk som legger ut annonser på finn.no...

:klemmer:

Mhm, går heldigvis bedre med såret nå.

Tannlegeskrekk er noe herk! Takk for det, jeg krysser fingrene for at du slipper boring, trekking og andre fæle saker!

Mye rart på finn, ja ...

:klem:

i sokkel leilighet bor man ikke oppå noen, men under de :klø: Sokkel er jo bra i forhold til kjeller :forvirret:

:fnise: Du har forsåvidt rett i det ...

Mannen mener at en sokkel er i en kjeller, mens jeg er uenig. Jeg har bodd i sokkel, og det var ikke noen kjeller ...

Spennende med husjakt! Komme deg nedover til bedre trakter :jepp:

Jepp! :Nikke:

God helg :hug:

Good helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag :kjefte: Drittdag :frustrert:

Styr med barnehage (den vi fikk ligger en halv mil unna, og siden vi ikke har bil blir det vanskelig. Dessuten flytter vi sikkert etterhvert.) Krangel med mannen (jævla idiot! :kjefte: ) vi finner aldri leilighet/hus så vi får flyttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det kommer veldig an på. Noen sokkelleiligheter er kjempefine, andre er ikke så godt tilrettelagt for utleie. Hadde ikke avskrevet det sånn uten videre hvertfall, kan være verdt en titt. Og ofte er ikke de så dyre heller, kan jo være verdt det en stund til dere evt tenker å kjøpe selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...